Dit keer geen vage foto, maar heuze videobeelden. Wat is het, of wat is het ooit geweest?quote:Tijdens een hoorzitting in Mexico zijn dinsdag de overblijfselen van 'niet-menselijke' wezens gepresenteerd. De twee opgezette lichamen zouden tussen de 700 en 1.800 jaar oud zijn en werden in 2017 gevonden in Peru.
https://www.nu.nl/302730/(...)aar-oude-aliens.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nou, dat. Deze hadden prima op de set van Spielberg's film gebruikt kunnen worden. Toevallig wel.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het feit dat het altijd lijkt op het idee wat wij hebben over aliens (kleine groene/grijze wezens met zo'n ET gezicht) uit films en dergelijke maakt mij altijd meteen denken dat 't nep is.
Dat vind ik altijd een vage reden. Die films zijn natuurlijk gebaseerd op verhalen en eeuwenoude tekeningen van waarnemingen.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het feit dat het altijd lijkt op het idee wat wij hebben over aliens (kleine groene/grijze wezens met zo'n ET gezicht) uit films en dergelijke maakt mij altijd meteen denken dat 't nep is.
Klinkt wel als een film tbh.quote:De wezens zijn hier terechtgekomen toen hun ruimteschip crashte
Lijkt prima op een mens. Als je een gemiddeld persoon vraagt een mens te tekenen krijg je ongeveer dat.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:49 schreef TheJanitor het volgende:
[ afbeelding ]
Verklaart dan ook wel gelijk bovenstaande nazca lines (waar dat wezen gevonden is), dat is dan duidelijk geen mens maar zo'n wezen.
Lijkt mij ook. Ik denk dat zelfs de beste schilder of tekenaar het niet voor elkaar krijgt om met een steen in een rotswand een realistisch uitziend mens of dier te tekenen.quote:
Ze konden het anders best goed. Met die ogen vooral lijkt het veel meer op zo'n wezen dan een mens.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijkt prima op een mens. Als je een gemiddeld persoon vraagt een mens te tekenen krijg je ongeveer dat.
En probeer het nu eens kilometers groot zonder van boven te kunnen kijken
Je ziet vooral wat je wilt zien. Met de bekende werktuigen om grote tekeningen te maken zonder overzicht (drone of berg oid) zit je al snel op een bepaalde 'stijl'. Paaltjes en touwtjes zijn goed om lange lijnen mee te maken en cirkels, maar andere vormen zijn lastig.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ze konden het anders best goed. Met die ogen vooral lijkt het veel meer op zo'n wezen dan een mens.
[ afbeelding ]
Wel erg toevallig dat er zo'n wezen gevonden is in de buurt dan, dat er precies op lijkt. Het zou veel verklaren waarom ze dingen tekenden die alleen vanuit de lucht te zien zijn.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je ziet vooral wat je wilt zien. Met de bekende werktuigen om grote tekeningen te maken zonder overzicht (drone of berg oid) zit je al snel op een bepaalde 'stijl'. Paaltjes en touwtjes zijn goed om lange lijnen mee te maken en cirkels, maar andere vormen zijn lastig.
En wie weet was het wel een artistieke kerel die de leiding had over die vormen. Lijkt me logischer dan aliens.
Net zo toevallig dat mensen verschijningen zagen van christelijke heiligen. Die visioenen dateren allemaal van na het christendom.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wel erg toevallig dat er zo'n wezen gevonden is in de buurt dan, dat er precies op lijkt. Het zou veel verklaren waarom ze dingen tekenden die alleen vanuit de lucht te zien zijn.
Dus deze mensen 1000 jaar geleden geloofden in aliens is je punt? Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Net zo toevallig dat mensen verschijningen zagen van christelijke heiligen. Die visioenen dateren allemaal van na het christendom.
Voor die tijd waren er nooit mariaverschijningen of andere onverklaarbare zaken.
Ook nooit iets gelezen over verschijningen van primitievere geloven.
Niks toevalligs aan. Je vind dit soort mensachtige vormen overal. Als het in Afrika was had je met grottekeningen komen aanzetten oid.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wel erg toevallig dat er zo'n wezen gevonden is in de buurt dan, dat er precies op lijkt. Het zou veel verklaren waarom ze dingen tekenden die alleen vanuit de lucht te zien zijn.
Nee, dat is niet mijn punt. Mensen die aliens, spoken, geesten of heiligen zien, daar zit mijn inziens een draadje los.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:08 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dus deze mensen 1000 jaar geleden geloofden in aliens is je punt? Dat zou kunnen.
Hoe zouden christelijke kerken eruitzien als destijds de doodstraf zou bestaan uit ophangen?quote:Op woensdag 13 september 2023 18:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niks toevalligs aan. Je vind dit soort mensachtige vormen overal. Als het in Afrika was had je met grottekeningen komen aanzetten oid.
De mens heeft altijd al naar boven gekeken. Oude kerken zijn zo ontworpen dat je het gevoel kreeg binnenin om richting de hemel te gaan.
Ik zeg niet dat aliens niet bestaan, alleen dat er veel logischere verklaringen zijn voor deze tekeningen en de mummie in de OP.
Goeie vraagquote:Op woensdag 13 september 2023 18:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoe zouden christelijke kerken eruitzien als destijds de doodstraf zou bestaan uit ophangen?
Zouden dan de huidige christenen rondlopen met jezus aan de galg?
Zou zoiets niet meer doen, je laten hypnotiseren door een man met kaars.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mijn punt. Mensen die aliens, spoken, geesten of heiligen zien, daar zit mijn inziens een draadje los.
Daarmee wil ik dus niet beweren dat aliens en zo niet bestaan, maar zolang dat niet wetenschappelijk is bewezen, mogen ze het van mij in mijn petje gooien.
Zo heb ik me ooit eens laten verleiden door een man die beweerde dat hij mij kon hypnotiseren.
Ik werd op een stoel gezet, ik moest dan kijken naar een spiegel die zodanig stond opgesteld dat ik niet mezelf maar een kaars kon zien die ook ergens stond.
Ik moest me vooral concentreren op het spiegelbeeld van die kaars en mocht nergens anders aan denken.
Dan begint de man te neurieën en te jammeren in een onverstaanbaar gebrabbel.
Na 5 minuten begon het me te vervelen en ik stond op en zei dat dit zinloos was.
Zegt die lul dat ik een extreem sterke persoonlijkheid had voor een vrouw.
Het zal wel. Wat een eikel.
Het was in die tijd ook gebruikelijk om iemand te stenigen, maar dat waren meestal vrouwen.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Goeie vraagWel leuk om over na te denken. denk dat dat beeld (vooral het hoofd) minder aantrekkelijk was om af te beelden. Op 't kruis lijkt zijn gezicht vaak vredig (ondanks de martelingen) maar een gestikt iemand ziet er niet prettig uit en zou raar zijn om vredig af te beelden met een strop denk ik.
Wat een album was dat hequote:Op woensdag 13 september 2023 18:32 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Naast Jezus hingen twee moordenaars, Barabas en nog eentje.
Jij maakt een sprong die ik niet snap.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat een album was dat he
[ afbeelding ]
Oh Kuifje?quote:Op woensdag 13 september 2023 19:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat een album was dat he
[ afbeelding ]
De Perenprins was de beste. Ooit.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat een album was dat he
[ afbeelding ]
De Flintstones ook. Die leefden in de oertijd. De Jetsons leefden in de toekomst.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
knight rider was science fiction
een auto die zelf kon rijden, je kon het roepen met je smartwatch en het kwam naar je toe rijden
zie tesla
Ja, maar ook dat is niet uitgevonden door aliens, al zou ik bij Musk de verwarring begrijpen.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
knight rider was science fiction
een auto die zelf kon rijden, je kon het roepen met je smartwatch en het kwam naar je toe rijden
zie tesla
"I was just teaching Lucky how to tell time. Show Willie what you've learned"quote:Op woensdag 13 september 2023 20:12 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
Alf was letterlijk dol op katten
quote:Op woensdag 13 september 2023 20:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"I was just teaching Lucky how to tell time. Show Willie what you've learned"
Die hele Nazca woestijn is ook nog eens omringd met bergenquote:Op woensdag 13 september 2023 17:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijkt prima op een mens. Als je een gemiddeld persoon vraagt een mens te tekenen krijg je ongeveer dat.
En probeer het nu eens kilometers groot zonder van boven te kunnen kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |