Een oprechte vraag.quote:Op woensdag 13 september 2023 17:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Stel dat Rusland op een of andere manier Nederland zou aanvallen. Mogen we ons dan met behulp van de NAVO verdedigen of moeten we ons maar direct overgeven om de oorlog niet te verlengen. Oprechte vraag.
Als je uit een raam valt kan een stapel autobanden je val breken.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:06 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hadden ze maar autobanden moeten neerleggen
Als in steun verlenen tot 2032 en jarenlang wapens sponsoren?quote:Op woensdag 13 september 2023 18:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Volgens mij begon het VK in 1939 met Tube Alloys en startte de VS het Manhattan project in 1940. Bedoel je dat?
Wat Noord-Korea doet?quote:Op woensdag 13 september 2023 19:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als in steun verlenen tot 2032 en jarenlang wapens sponsoren?
Ah shit heb ik de memo dat two wrongs inmiddels wel a right maken gemist?quote:Op woensdag 13 september 2023 17:22 schreef Nober het volgende:
Abu Ghraib, Guantanamo bay, meerdere burgerdoden.
Yep.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah shit heb ik de memo dat two wrongs inmiddels wel a right maken gemist?
Die hebben wapenleveranties tot 2032 afgekondigd?quote:
Als je van hoge bloeddrukken houdt misschien.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:26 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
De moeite waard om te kijken?
Wie ben jij?quote:Op woensdag 13 september 2023 16:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel apart dat de VS weer er bij is, die houden daardoor de oorlog in stand.
Mwah niet echt eerlijkgezegd.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:26 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
De moeite waard om te kijken?
Ik vind hem oprecht vermakelijk, zeker als hij heel boos of heel depri is. Wie mijn bloeddruk verhoogt is Rob de W. en andere Putinpijpers zoals Tuscon en Baudet enz enz.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:29 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Als je van hoge bloeddrukken houdt misschien.
Persoonlijk kijk ik niet naar die rat.
Die zijn idd ook niet bepaald bloeddrukverlagend neequote:Op woensdag 13 september 2023 19:33 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ik vind hem oprecht vermakelijk, zeker als hij heel boos of heel depri is. Wie mijn bloeddruk verhoogt is Rob de W. en andere Putinpijpers zoals Tuscon en Baudet enz enz.
Nee joh. Dat zijn kilos aan koper bedrading, perfecte scheepschroeven en ander spul. Brengt wel wat roebels op op de zwarte markt. Kan de marine niks mee, maar de vrouw van de commandant gaat blij zijn.quote:
quote:Op woensdag 13 september 2023 19:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee joh. Dat zijn kilos aan koper bedrading, perfecte scheepschroeven en ander spul. Brengt wel wat roebels op op de zwarte markt. Kan de marine niks mee, maar de vrouw van de commandant gaat blij zijn.
quote:Op woensdag 13 september 2023 16:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel apart dat de VS weer er bij is, die houden daardoor de oorlog in stand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |