Gewoon de tekst die inbeeld komt kopieren en dan in het nieuwe topic plakkenquote:Op woensdag 13 september 2023 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
@:devzero omdat quoten mobiel erg ruk is als het topic gesloten is:
Ik wil wel een meisje voor lieve jurkjes enzo
Een baby ieniminimuisjequote:Op woensdag 13 september 2023 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan heb je een meisje en ze wil geen jurkjes dragenquote:Op woensdag 13 september 2023 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Maak ik leuke tuinbroeken en overalls.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:19 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan heb je een meisje en ze wil geen jurkjes dragen
Opgelost in water? En wat voor verhoudingen gebruik je?quote:Op woensdag 13 september 2023 13:17 schreef Lovely het volgende:
Baking Soda is wel fijn spul, zelf ook gebruikt om de badkamer muur schoon te maken
Zeker heel fijn spul. Neem het ook wel eens in voor mijn maagquote:Op woensdag 13 september 2023 13:17 schreef Lovely het volgende:
Baking Soda is wel fijn spul, zelf ook gebruikt om de badkamer muur schoon te maken
En zootje zout erin gooien dan nog beterquote:Op woensdag 13 september 2023 13:17 schreef Lovely het volgende:
Mooi compromis. Maar tuin broeken kun je ook voor jongetjes makenquote:Op woensdag 13 september 2023 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maak ik leuke tuinbroeken en overalls.
Maar als ze een mini versie van mij is, wil ze het allebei
Is fijn spul ook voor het schoonmaken van kleden en stoffen bankenquote:Op woensdag 13 september 2023 13:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Opgelost in water? En wat voor verhoudingen gebruik je?
En waarom is datquote:Op woensdag 13 september 2023 13:19 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan heb je een meisje en ze wil geen jurkjes dragen
Beetje in een aangebrande pan doen en paar uur weken en schoonquote:Op woensdag 13 september 2023 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is fijn spul ook voor het schoonmaken van kleden en stoffen banken
Je kan er echt heel veel mee doen
Yes, beetje water niet te veel en wat baking sodaquote:Op woensdag 13 september 2023 13:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Opgelost in water? En wat voor verhoudingen gebruik je?
Eet je dan een eetlepel er van op of meng je het met wat water?quote:Op woensdag 13 september 2023 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker heel fijn spul. Neem het ook wel eens in voor mijn maag
Ja het heeft vele mogelijkheden. Maagbranden een theelepetje innemen Opgeblazen gevoel een theelepeltje innemen Heb het hier altijd staanquote:Op woensdag 13 september 2023 13:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Beetje in een aangebrande pan doen en paar uur weken en schoon
gewoon negerenquote:
azijn in een spuitfles, heerlijk spulquote:Op woensdag 13 september 2023 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
En als dat niet werkt was azijn ook nog een tip.
Anyways het idee dat ik schoongemaakt heb, is voor mij al genoeg. Oude badkamer die toch nooit meer 100% schoon wordt. Volgens mij zijn de tegels uit de jaren 80
iedereen mag dragen wat ze willenquote:
En wat voor functie heeft dat dan?quote:Op woensdag 13 september 2023 13:22 schreef PLY het volgende:
[..]
En zootje zout erin gooien dan nog beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |