Haast je niet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:43 schreef GGMM het volgende:
Ik ben sporten dus het kan zijn dat ik de eerste 10-20 minuten mis.
Jullie zullen jezelf dus even moeten vermaken in die periode
Voor alle CL kijkers werelwijd wil Feyenoord niet op de pauperclub lijken dat het normaal is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees niet bevreesd. Dit wordt gewoon een warm bad.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:08 schreef Wotte het volgende:
Ik durf me vanavond hier niet meer te vertonen. Veel succes vrienden!
Daar gaan jij en ik persoonlijk voor zorgen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wees niet bevreesd. Dit wordt gewoon een warm bad.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar gaan jij en ik persoonlijk voor zorgen.
Jij zou een goede mod zijnquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wees niet bevreesd. Dit wordt gewoon een warm bad.
Stukje Miami Vicequote:Op dinsdag 19 september 2023 20:01 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Beter.
Doet denken aan Valencia en Inter zonder sponsor.
Celtic kan er geen reet van.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Mocht Celtic plots kunnen voetballen heb ik wellicht iets meer steun nodig.
Die zijn net zo matig als Ajax.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Als je zo speelt als de eerste 20 minuten tegen Heerenveen kun je het iedereen in deze groep op z'n minst lastig maken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Dan gaan we die CL gewoon winnen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je zo speelt als de eerste 20 minuten tegen Heerenveen kun je het iedereen in deze groep op z'n minst lastig maken.
Dan moet ook nog langs de city's van deze wereld he. Die schijnen wel aardig te kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan gaan we die CL gewoon winnen.
Gaat alleen niet gebeuren
Ik ben niet zo bang voor Almere City.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dan moet ook nog langs de city's van deze wereld he. Die schijnen wel aardig te kunnen voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |