Het advies van de organisatie was om te klikken op "ja" dat er al gestemd was. Dat voorkwam een dubbele telling. De laatste invoer annuleren werkte ook. Als er toch nog verschillen waren, corrigeerden we dat door een aantal passen niet te scannen. We telden we na elke 50 stempassen de stapel na. Nul telverschil op die manier en alles klopte feitelijk al.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:03 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Wij hadden hetzelfde probleem. Telling verliep perfect tot die app weer ging haperen en dingen dubbel ging scannen. Toen hadden we opeens een verschil van 22Maar gelukkig liep de telling van stembiljetten en stempassen wel goed, dus daarmee hebben we dat verschil kunnen nagaan. App afsluiten en opnieuw inloggen loste het probleem hier op btw. Maar zo jammer, anders had ik eindelijk eens een shift met 0 verschil
Wel tevreden over mijn team btw. 1 dertiger, en verder pensionado's, maar wel capabele mensen gelukkig! Ik heb het ook wel eens anders meegemaakt. Er waren wel heel veel afmeldingen begreep ik, gisteren al 88! Mijn team was gelukkig compleet, beide shifts.
Nee.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:31 schreef Nober het volgende:
Buiten het vakje...
Zijn deze stembiljetten ongeldig?
[ twitter ]
In Leiden zal BVNL die stemmen niet halen, vrij links bolwerk.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:31 schreef Nober het volgende:
Buiten het vakje...
Zijn deze stembiljetten ongeldig?
[ twitter ]
Als je in de rij staat om 1 seconde voor 9 uur mag je nog stemmenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:41 schreef Zorro het volgende:
Even een vraagje voor de details:
Wat betekent stemmen tot 9 uur?
Tot 9 uur binnenkomen?
Tot 9 uur je stempas inleveren?
Tot 9 uur je biljet in de bus doen?
Welke rij? Als je al een stembiljet hebt denk ik?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je in de rij staat om 1 seconde voor 9 uur mag je nog stemmen
Nee in de rij om je stempas in te leverenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Welke rij? Als je al een stembiljet hebt denk ik?
Aha. Duidelijk. Dank jequote:Op woensdag 22 november 2023 20:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nee in de rij om je stempas in te leveren
Ik vraag mij toch af hoe de training en handleiding bij een aantal van jullie eruit ziet. Geen oordeel of iets, maar dit soort zaken staan bij ons duidelijk vermeld in het boekje.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:41 schreef Zorro het volgende:
Even een vraagje voor de details:
Wat betekent stemmen tot 9 uur?
Tot 9 uur binnenkomen?
Tot 9 uur je stempas inleveren?
Tot 9 uur je biljet in de bus doen?
Ik ben slechts aandachtig geinteresseerde stemmer hequote:Op woensdag 22 november 2023 21:11 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vraag mij toch af hoe de training en handleiding bij een aantal van jullie eruit ziet. Geen oordeel of iets, maar dit soort zaken staan bij ons duidelijk vermeld in het boekje.
Oh zo, haha.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben slechts aandachtig geinteresseerde stemmer he
Hebben jullie alleen op partij geteld?quote:Op donderdag 23 november 2023 00:19 schreef PippenScottie het volgende:
Heerlijk dagje gehad als voorzitter.
Was op de basisschool van mijn dochters. Het liep heel soepeltjes en ik heb een aantal schoolklassen ook een uitleg kunnen geven over democratie en het stemproces. Dat was wel tof.
Tellen ging ook heel erg soepel. We waren heel snel klaar. Leuk team, mooie dag gehad. Uitslag.. uhhhh, daar zijn andere topics voor.
Morgen gaan we nog op persoon tellen.
1 verschil. Dus nietquote:Op donderdag 23 november 2023 00:06 schreef eenjongen... het volgende:
Hoe vaak hebben jullie moeten hertellen?
Hier 1x, 823 stemmen uit mijn hoofd
810. Alleen op lijst geteldquote:Op donderdag 23 november 2023 00:21 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Hebben jullie alleen op partij geteld?
En hoeveel stemmen hadden jullie er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |