Nee de roze stempas die je afgeeft waarna je een stembiljet krijgt.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:01 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Bedoel je het stembiljet? Zo vaak als je wilt.
Hoeveel is het normaal gesproken?quote:Op woensdag 22 november 2023 11:21 schreef Fietsertje70 het volgende:
Hier in Den Bosch zit de loop er goed in, al bijna 300 stemmers op mijn stemlocatie.
Alleen niet als je blanco stemt.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:05 schreef Nober het volgende:
Dit wist ik niet:
Smiley of scheldwoord op je stembiljet? Dan is je stem nog steeds geldig
https://www.omroepbrabant(...)em-nog-steeds-geldig
[..]
Oh. Tsja, zou zeggen totdat het niet meer leesbaar is.quote:Nee de roze stempas die je afgeeft waarna je een stembiljet krijgt.
Hierzo pas op 90 ofzo.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:21 schreef Fietsertje70 het volgende:
Hier in Den Bosch zit de loop er goed in, al bijna 300 stemmers op mijn stemlocatie.
Niet per se een uiting van of reclame voor een politieke partij. Je zou het wel kunnen zien als beinvloeding van de kiezer.quote:
Controleren en weer overhandigen?quote:Op woensdag 22 november 2023 14:55 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/l/2498760#UPDATE-container-73584534
In Almere heeft een stembureau stempassen mee teruggegeven. Hoe dan?
Hoe zou de stemming in Noord Korea gaanquote:Op woensdag 22 november 2023 14:41 schreef PippenScottie het volgende:
De ochtendshift zit erop. Ik zat op het stembureau op de basisschool van mijn dochters.
Op rustige momenten heb ik een aantal klassen iets uitgelegd over hoe onze verkiezingen werken en waar we voor stemmen.
Bij het stemgeheim zei een meisje dat haar vader uit Irak kwam en dat er militairen met een geweer meekeken als hij stemde.
Vrijheid is inderdaad niet vanzelfsprekend en hoeveel wij ook te zeiken hebben, laten we wel koesteren wat we hebben.
Ja dat snap ik ook wel. Maar hoe bedenk je het? En hoe bestaat het dat er daar drie man achter de tafel zit en dit laat gebeuren?quote:Op woensdag 22 november 2023 14:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Controleren en weer overhandigen?
Het waren er 3 dus het zal verder waarschijnlijk geen invloed hebben
Het is vrij knullig, dat zal ik niet ontkennenquote:Op woensdag 22 november 2023 15:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel. Maar hoe bedenk je het? En hoe bestaat het dat er daar drie man achter de tafel zit en dit laat gebeuren?
Welke stemming?quote:Op woensdag 22 november 2023 14:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoe zou de stemming in Noord Korea gaan
Leden van het stembureau maken geen stemfies. Je mag dit wel zelf doenquote:Op woensdag 22 november 2023 15:11 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik arriveer zometeen bij het stembureau. Kan er iemand alvast klaarstaan om een foto van mij te maken? Dan geef ik je mijn iphone om er een te maken
Ik ga het gewoon vragenquote:Op woensdag 22 november 2023 15:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Leden van het stembureau maken geen stemfies. Je mag dit wel zelf doen
quote:Op woensdag 22 november 2023 14:55 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/l/2498760#UPDATE-container-73584534
In Almere heeft een stembureau stempassen mee teruggegeven. Hoe dan?
Woordvoerder is ook de weg een beetje kwijt.quote:De gemeente laat weten de situatie te betreuren, maar noemt het ook "niet meer dan onhandig". "Er wordt tijdens het tellen rekening gehouden met de drie stemmen. Als we dus ergens te veel stemmen hebben, weten we dat we die niet hoeven mee te tellen", aldus de woordvoerder van de gemeente. Hoe de gemeente weet welke drie stemmen niet meegeteld moeten worden blijft onduidelijk.
Ook heel bijzonder jaquote:Op woensdag 22 november 2023 15:19 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
[..]
Woordvoerder is ook de weg een beetje kwijt.
Ik heb een teringhekel aan dat soort "woorden"quote:Op woensdag 22 november 2023 15:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Leden van het stembureau maken geen stemfies. Je mag dit wel zelf doen
quote:
Die gedachte had ik dus vanmorgen. Volgende verkiezingen even naar kijken.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
De gemeente roept ertoe op (via social media, en zo), en levert linkjes e.d.
Zelf heb ik op een dag besloten dat ik dat wilde doen en ben ik op de site van de gemeente die informatie gaan opzoeken.
Wij hadden hetzelfde probleem. Telling verliep perfect tot die app weer ging haperen en dingen dubbel ging scannen. Toen hadden we opeens een verschil van 22quote:Op woensdag 22 november 2023 09:09 schreef Cirilico het volgende:
Onze app heeft net als afgelopen maart een storing waarbij ie aangeeft dat de kiezer al gestemd heeft. Dit keer telt ie ook nog eens elke stem dubbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |