Waarom?quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
okee dit moet nu wel even stoppen Victeur.
ballieske aandachtshoererij als je daar echt een eerlijk antwoord op wiltquote:
Dat eerste denk ik.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:15 schreef golfer het volgende:
Victor is volgens mij zo gek als een deur of gewoon een ontzettende aandachtstrekker.
Ik zie gewoon een man die compleet zichzelf is en schijt heeft aan wat andere mensen daarvan vinden.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ballieske aandachtshoererij als je daar echt een eerlijk antwoord op wilt
Veel letters voor "Ik zie JOU fles!"quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een man die compleet zichzelf is en schijt heeft aan wat andere mensen daarvan vinden.
Nee.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel letters voor "Ik zie JOU fles!"
Ik heb echt wat moeite met die buurvrouw.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:26 schreef golfer het volgende:
Dat arme mens in haar kleine tentje, met begeleidend commentaar van haar buurvrouw in haar luxe onderkomen.
ja ik snap dat echt niet. Dat is een soort zelfgekozen zelfkastjding die niemand wil zien.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:26 schreef golfer het volgende:
Dat arme mens in haar kleine tentje, met begeleidend commentaar van haar buurvrouw in haar luxe onderkomen.
Het is denk ik meer dat het contrast zo groot is.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik snap dat echt niet. Dat is een soort zelfgekozen zelfkastjding die niemand wil zien.
Alsof het haar schuld isquote:Op dinsdag 12 september 2023 21:46 schreef golfer het volgende:
Ze zeggen niets. Met andere woorden: houd je kop, Martine.
Zeker weten? Ik zie jou veel dingen doen maar dat stond niet bovenaan het lijstjequote:
Ze komen zo samen niet enorm sympathiek over maar met de tent-vrouw had Martine gisteren toch een mooi gesprek over haar toekomstige reisplannen. Doe jij dat nog maar even als je later een boomer bent.quote:
Nou waarom? We gaan niet naar Ierland. En volgende week is de laatste aflevering alweer. Too little too late.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]
Mag deze in de openingspost
Het voelde wel een beetje geregisseerd, hoor, moeilijk uit haar tentje komen, zware tas moeten zeulen en vriendin zat lekker op het trapje van haar camper. Ik begrijp volkomen dat ze niet samen in die piepkleine camper willen slapen en daarom kozen voor een tentje erbij. Maar als het de hele ochtend zeikt van de regen vraag je haar toch even binnen? En dan zielig doen met een boekje lezen, nah, sorry, geloof daar weer niets van. Denk dat die twee dames uitstekende afspraken hebben gemaakt om samen die vakantie te vieren.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:22 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ze komen zo samen niet enorm sympathiek over maar met de tent-vrouw had Martine gisteren toch een mooi gesprek over haar toekomstige reisplannen. Doe jij dat nog maar even als je later een boomer bent.
Ze gingen daar tegen 11 uur kaarten en zij boekje lezen op het terras. Dat is natuurlijk lang niet de hele ochtend. Maar er zal best wat geregisseerd worden hier en daar, dat neemt wel wat spontaniteit weg.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het voelde wel een beetje geregisseerd, hoor, moeilijk uit haar tentje komen, zware tas moeten zeulen en vriendin zat lekker op het trapje van haar camper. Ik begrijp volkomen dat ze niet samen in die piepkleine camper willen slapen en daarom kozen voor een tentje erbij. Maar als het de hele ochtend zeikt van de regen vraag je haar toch even binnen? En dan zielig doen met een boekje lezen, nah, sorry, geloof daar weer niets van. Denk dat die twee dames uitstekende afspraken hebben gemaakt om samen die vakantie te vieren.
Plus taalfouten.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou waarom? We gaan niet naar Ierland. En volgende week is de laatste aflevering alweer. Too little too late.
Dan maar een zeikerd, maar als je zoiets maakt zorg dan dat het foutloos is en te gebruiken voor alle afleveringen en niet voor een achterhaalde reis naar Ierland.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:43 schreef Firuze60 het volgende:
Een lettertje vergeten, wat lijk jij zo een zeikerd, het idee was gewoon grappig.
Ja, meester.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan maar een zeikerd, maar als je zoiets maakt zorg dan dat het foutloos is en te gebruiken voor alle afleveringen en niet voor een achterhaalde reis naar Ierland.
Laatste aflevering alweer.quote:21.08-21.58 uur WE ZIJN ER BIJNA!
Martine van Os reist met een groep
kampeerders naar het Franse eiland
Corsica en het Italiaanse Sardini.
Afscheid op het strand
Ze kennen elkaar niet,maar hebben n
ding gemeen:liefde voor vakantie vieren
met caravan of camper.We volgen
achttien echtparen,twee buurvrouwen en
n alleenreizende man in een
groepsreis op de eilanden Corsica en
Sardini.Martine van Os reist mee en
doet verslag.
Vooral drinken en nachten doorhalen eigkquote:
Ga jij eens aan een 70plusser vragen wat ie voor zijn verjaardag wil dan? Komt niks zinnigs uitquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:26 schreef StephanL het volgende:
WensenWat heb je daar nou weer aan.
Ja dat is waar, maar dit zou ik stom vindenquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij eens aan een 70plusser vragen wat ie voor zijn verjaardag wil dan? Komt niks zinnigs uit
Nou zeker, ziet er echt heel mooi uit daar.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:22 schreef Jeroboam het volgende:
Ik vond de verhalen en uitstapjes dit seizoen niet zo mooi maar de eilanden zien er qua natuurschoon echt geweldig uit en zoveel campings op prachtige locaties direct aan zee.
Wij kijken het nu vanuit Karpathos terug.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er klaar voor hoor! @:golfer en @:blues zijn de hort op, @:liesje1979 en @:cat-astrophe zijn jullie er wel?
Nee! Ik wil nieuwe afleveringen met overstromend water in volgelopen campings. Die ouwe troep hoef ik niet.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond 19.00 npo 1
Herhaling 2023 aflevering 1
Jij wil nieuwe ouwe(lui) troepquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee! Ik wil nieuwe afleveringen met overstromend water in volgelopen campings. Die ouwe troep hoef ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |