Niks te klagen eigenlijkquote:
Hahaquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks te klagen eigenlijk
Ik kan het ook aan jou vragen, maar ik ben al bijgelezen.
Als je wil mag je het toch vertellen voor de meelezersquote:
Nieuw huis gekocht, over twee weken overdracht, maandag eerst naar Los Angeles en Anahaim op vakantiequote:Op vrijdag 15 september 2023 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je wil mag je het toch vertellen voor de meelezers
quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nieuw huis gekocht, over twee weken overdracht, maandag eerst naar Los Angeles en Anahaim op vakantie
quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nieuw huis gekocht, over twee weken overdracht, maandag eerst naar Los Angeles en Anahaim op vakantie
Nicequote:Op vrijdag 15 september 2023 11:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dan kun je beter een krat van je favorieten halen. Iedere dag een vakje leegdrinken.quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet bekomen van die ene die ik een paar jaar geleden had.Veel te veel sours en krieken naar mijn smaak, volgens mij moesten ze er vanaf.
Daarom.quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan kun je beter een krat van je favorieten halen. Iedere dag een vakje leegdrinken.
soms een afwisseling en verrassing ook leukquote:Op vrijdag 15 september 2023 12:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan kun je beter een krat van je favorieten halen. Iedere dag een vakje leegdrinken.
Tuurlijk, maar dan liever voor de prijs van die kalender een stapeltje bieren uitzoeken die in ieder geval qua type beter bij m'n smaak passen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms een afwisseling en verrassing ook leuk
maar als je ze uitzoekt is de verrassing weer minderquote:Op vrijdag 15 september 2023 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan liever voor de prijs van die kalender een stapeltje bieren uitzoeken die in ieder geval qua type beter bij m'n smaak passen.
Goed punt, maar ik kan ze ook laten uitzoeken door kerel.quote:Op vrijdag 15 september 2023 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar als je ze uitzoekt is de verrassing weer minder
Liever niet met bier dat niet lekker is.quote:Op vrijdag 15 september 2023 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms een afwisseling en verrassing ook leuk
ik heb nu wel zin in bierquote:Op vrijdag 15 september 2023 13:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Liever niet met bier dat niet lekker is.
Boks. Vorig weekend moest ik het ook al laten staan.quote:
Ik zal morgen niets krijgen, dus vandaag maar wat extraquote:Op vrijdag 15 september 2023 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks. Vorig weekend moest ik het ook al laten staan.
Dan blijft er niet veel overquote:Op vrijdag 15 september 2023 13:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Liever niet met bier dat niet lekker is.
quote:Op donderdag 14 september 2023 21:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde jou taggen in die foto hierboven maar ik durfde niet.Gemiste kans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nog eens een poging.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Goed. Even pauze van mijn boek om Fok te checken en zo maar door lezenquote:Op zaterdag 16 september 2023 20:54 schreef Zoon_John het volgende:
Hallo allemaal, hoe gaat het hier?
Check!quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed. Even pauze van mijn boek om Fok te checken en zo maar door lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |