Ik ben nog steeds niet bekomen van die ene die ik een paar jaar geleden had.quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien maar weer een advent bierkalender bestellen
oh, ik hou wel van sours.quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet bekomen van die ene die ik een paar jaar geleden had.Veel te veel sours en krieken naar mijn smaak, volgens mij moesten ze er vanaf.
Je bent geniaal!quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, misschien een leuk idee voor CRE, samen een advent maken.
Hahah dat is minder. Denk ik.quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet bekomen van die ene die ik een paar jaar geleden had.Veel te veel sours en krieken naar mijn smaak, volgens mij moesten ze er vanaf.
een kerststal kleien klinkt wel als heel veel werkquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent geniaal!
Het is hier van een dag een kerststal maken van klei tot warme chocolade drinken etc
Zeker een dagje werkquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een kerststal kleien klinkt wel als heel veel werk
ik zou eerder zeggen een maand of 2quote:
Da's het idee, maar ik pakte er vooral elke dag eentje uit. Doordeweeks alcohol doe ik eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahah dat is minder. Denk ik.
Drink je dan een maand lang elke dag bier?
Alleen de figuurtjes. Maar dat is echt wel te doenquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou eerder zeggen een maand of 2
en dan de figuurtjes nog
Dat lijkt me best wel heftigquote:Op vrijdag 15 september 2023 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's het idee, maar ik pakte er vooral elke dag eentje uit. Doordeweeks alcohol doe ik eigenlijk nooit.
voor jou wel, ik heb de tijd en de creativiteit nietquote:Op vrijdag 15 september 2023 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen de figuurtjes. Maar dat is echt wel te doen
Net wat je gewend bent natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat lijkt me best wel heftig
Maar ik lust geen bier en drink sowieso erg weinig.
Netjes dat je door de week niet drink
Wel leuk dat er zoveel verschillende kalender zijn. Ik heb twee jaar een gekocht, verschillende merken, maar ze vielen beide tegen. Dus ik heb er zelf een gemaakt
Dat is zeker waar!quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat je gewend bent natuurlijk.En niet al het bier is even zwaar natuurlijk, er zitten vaak wel zware jongens in, maar ook zat wat qua alcohol vergelijkbaar is met pils, dus zo 5%-ish.
Touchéquote:Op vrijdag 15 september 2023 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor jou wel, ik heb de tijd en de creativiteit niet
Ik zal jou een toucherenquote:
Als het eens waait jaquote:Op vrijdag 15 september 2023 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je nog lekker aan het kiten?
Heh, qua wind is het beter fietsweer nu ja.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het eens waait ja
Volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |