In een context waarbij je specifiek cisvrouwen bedoeld, en geen transvrouwen.quote:
Tja, een hoop bladiebla om niks.quote:Waar ik een halszaak van maak is niet dat mensen van geslacht willen veranderen. Zijn ze volwassen? Go nuts, live your life en je verdient alle rechten en bescherming van de wet, net als iedere andere burger.
Waar ik wel een halszaak van maak is genderradicale bullshit die a) met een heel nieuw woordenboek propvol 'correcte' termen en aanspreekvormen en definities komt die de hele goegemeente maar dient te slikken omdat anders b) iedereen een enorme transfoob en nazi is die mensen rechten wil ontnemen.
Kennelijk is dat kwartje niet gevallen. En je optreden hier vanavond bevestigt voor mij dat het voor jou NOOIT genoeg zal zijn; die radicale LGBTQ-trein moet en zal doordenderen, nog meer hokjes en definities, overal nazi's en transfoben willen zien zodat je ook tot het einde der tijden door kunt blijven gaan met dit gezever.
Dat wilde je gewoon even kwijt dus...quote:Op maandag 11 september 2023 21:42 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Mijn reactie is gebaseerd op mijn afkeer van een dergelijke laag make-up. En dat gaat dus eerder over het veel grotere aantal vrouwen die dat doen, dan over een kleine groep trans-vrouwen.
Wees gerust Wantie, ik ben niet de enige in Nederland die geen touw meer kan vastknopen aan jullie 'missie'. En gegarandeerd dat dat er meer zullen worden gezien het gemak waarmee jullie hele volksstammen tot transfoben en nazi's bombarderen.quote:Op maandag 11 september 2023 22:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
In een context waarbij je specifiek cisvrouwen bedoeld, en geen transvrouwen.
Is dat echt zo moeilijk?
Als je spreekt van heteromannen, of blanke mannen, dan snap je toch ook waarom dat gedaan wordt?
Echt, alsof ik met een 4-jarige in discussie ben...
[..]
Tja, een hoop bladiebla om niks.
Je hebt er geen moeite mee om hetero genoemd te worden, een term die bedacht is als tegenhanger van homo.
Maar je hebt wèl moeite met cis, als tegenhanger van trans...
Dat blijft gewoon eigenaardig.
En dat slachtoffergedrag kan ik al helemaal niets mee.
Het is mijn missie niet.quote:Op maandag 11 september 2023 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wees gerust Wantie, ik ben niet de enige in Nederland die geen touw meer kan vastknopen aan jullie 'missie'.
Overigens vorige deel teruggelezen, en nergens iets gevonden over rechten die transgenders thans niet zouden hebben.
Wat heb ik als man te zoeken op een demonstrantie voor en door vrouwen?quote:Op maandag 11 september 2023 22:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is mijn missie niet.
Wel fijn dat je je gesteund voelt door al die anderen die het net als jij niet willen begrijpen...
Wellicht ben jij de volgende keer spreker op de demonstratie...
Het zegt heel veel hoe jij tegen de wereld aan kijkt.quote:Op maandag 11 september 2023 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat heb ik als man te zoeken op een demonstrantie voor en door vrouwen?
Oh en het is absoluut je missie; alleen al de gretigheid om deeltje 2 te openen... Geen kans onbenut laten om hier de comments weer af te gaan struinen naar transfobe en nazistische opmerkingen.
Ja, en jij voelde je uiteraard meteen de kast op gejaagd.quote:Op maandag 11 september 2023 22:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat wilde je gewoon even kwijt dus...
Tja, het is een make up artist...
Hmmja, vandaar dat ik, i.t.t. tot jou, de moeite heb genomen zowel de gehele demonstratie als de website te bestuderen. En wat is er precies met de mantel der liefde bedekt? Dat een totaal doorgeslagen individu van de Vrijbuiters Partei drie minuten heeft staan ratelen? Dat is het bewijs dat we hier met een neo-nazistische beweging te maken hebben?quote:Op maandag 11 september 2023 22:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het zegt heel veel hoe jij tegen de wereld aan kijkt.
Vooral ook gezien de wijze waarop je de zienswijze van de demonstranten met de mantel der liefde bedekt, terwijl je helemaal los gaat op mij....
Het lijkt wel een klucht.
Nee hoor, ik was benieuwd waar je motivatie..quote:Op maandag 11 september 2023 22:26 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ja, en jij voelde je uiteraard meteen de kast op gejaagd.
Ieder zijn smaak.quote:Ik vind een dergelijke hoeveelheid make-up ronduit lelijk, en als dat dan je vak is, des te erger.
Nou ik vind een dergelijke hoeveelheid make-up haar vooral heel erg nep maken, en dat vind ik helemaal niet vrouwelijk, maar eerder toneel. Dat neemt niet weg dat het haar goed recht is trouwens.quote:Op maandag 11 september 2023 22:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was benieuwd waar je motivatie..
[..]
Ieder zijn smaak.
Die dame zou volgens verschillende een Nazi zijn, vanwege haar denkbeelden.quote:Op maandag 11 september 2023 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, vandaar dat ik, i.t.t. tot jou, de moeite heb genomen zowel de gehele demonstratie als de website te bestuderen. En wat is er precies met de mantel der liefde bedekt? Dat een totaal doorgeslagen individu van de Vrijbuiters Partei drie minuten heeft staan ratelen? Dat is het bewijs dat we hier met een neo-nazistische beweging te maken hebben?
Dat verzin je er zelf bij.quote:Dat is werkelijk alles wat je hebt, Wantie. Geen enkele kritiek wordt geduld, want dan ben je transfoob, homofoob, nazi zelfs, die rechten van mensen wil inperken.
Dat mag best, waar het om gaat is dat bijvoorbeeld Nicky de Jager volgens de demonstranten dus geen vrouw is.quote:Je mag absoluut niet spreken over de biologische realiteit van geslacht
Wie zegt dat?quote:, je mag niet stellen dat het misschien onhandig is om minderjarigen met onvolgroeide hersenen aan allerlei medicatie te zetten
Waarom zou je daar überhaupt een probleem mee hebben?quote:, je mag geen wenkbrauwen fronsen bij het veelkleurige palet aan nieuwe termen en definities die de ether ingeslingerd worden waar 99% van de bevolking totaal niet op zit te wachten...
Radicale sekte nog wel ..quote:Je moet en zal de propaganda van die radicale sekte tot de laatste druppel slikken, of anders.
Wat onzin is.quote:En daarmee toon je feilloos aan waarom het gros van Nederland hier ook geen zak meer mee te maken wil hebben.
Heb jij ook niet.quote:Er is geen enkele zelfreflectie, niet eens het geduld om naar argumenten te luisteren.
Weer zo'n verzinsel.quote:Binnen twee, drie posts heeft Wantie alweer een Nazi gevonden.
Gewaagd?quote:Waarom? Iemand heeft gewaagd vraagtekens te zetten bij dat ondoordringbare labyrinth van terminologiën en definities waarmee je i.p.v. inclusie juist exclusie en exotisme bevordert.
Is meerdere malen beantwoord..quote:En stel je gerichte vragen, zoals, voor de 7e keer, "welke rechten hebben transgenders thans niet", komt er geen antwoord.
Door jou ja....quote:Haken mensen af, of worden ze onvriendelijker in hun reacties, heb je je grote gelijk weer gehaald. Hoe dan ook: de nazi's zijn weer gevonden.
Reclame?quote:Lekkere reclame wel. Ga zo door.
Welke rechten hebben vrouwen nu niet dan?quote:Op maandag 11 september 2023 22:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
Lol wat is dit nu? Geesteszieke deugers die een protest voor vrouwenrechten verstoren? Cirkeltje is weer rond zie ik
Pardon? Niet alleen heb je me al homofobie verweten, ook de verdachtmakingen omtrent transfobie zijn er binnen welgeteld drie posts. Misschien nog eens teruglezen allemaal. Nooit inhoudelijke reacties, meteen vol op het 'foob'-orgel.quote:Op maandag 11 september 2023 22:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die dame zou volgens verschillende een Nazi zijn, vanwege haar denkbeelden.
Dat was vreemd genoeg ook tegen het zere been hier.
Men is wel erg gevoelig over dit onderwerp.
Wat mij opviel is dat je die dame distantieerde van de demonstratie.
Terwijl je in deze discussie zelf ook een of andere malloot aanhaalt, die dan model staat voor transactivisme.
Tja, dan werkt dat ook de andere kant op.
Want die manier van benaderen volg je zelf ook.
[..]
Dat verzin je er zelf bij.
[..]
Dat mag best, waar het om gaat is dat bijvoorbeeld Nicky de Jager volgens de demonstranten dus geen vrouw is.
En jij zei net volmondig dat ze wèl een vrouw is.
Daar zit nogal een verschil tussen...
Gek genoeg wil je dat niet zien.
Als een transgender niet als vrouw mag worden beschouwd heeft dat consequenties voor hun rechten.
[..]
Wie zegt dat?
[..]
Waarom zou je daar überhaupt een probleem mee hebben?
Ik begrijp dat echt niet.
Wat boeit jou nu wat voor nieuwe termen er in onze taal bij komen.
[..]
Radicale sekte nog wel ..
[..]
Wat onzin is.
In dit soort discussies komen altijd dezelfde usual suspects tevoorschijn.
De rest boeit het totaal niet.
Kijk naar die demonstratie: een heel lage opkomst...
[..]
Heb jij ook niet.
Kijk naar ons gesprek over het juridische geslacht.
Je traineert en traineert, net doen alsof je het nog begrijpt.
Je begrijpt het wel, je wil het niet begrijpen.
[..]
Weer zo'n verzinsel.
[..]
Gewaagd?
Man, je zeurt in elke LGBTwhatever discussie over de term cis, en elke keer leg ik uit waarom die term er is, en elke keer doe je net alsof je het nog begrijpt...
[..]
Is meerdere malen beantwoord..
Niemand hier beweert dat ze minder rechten hebben...
[..]
Door jou ja....
Je wilt het slachtoffer zijn.
Net Zoals met transfoob: niemand noemt jou zo, behalve jezelf.
[..]
Reclame?
Dit is een discussieforum.
Vrouwen hebben alle rechten, het wordt ze alleen niet altijd evenveel gegund door onderontwikkelde kerels die niet tegen een sterke vrouw kunnen. Dat heeft niks te maken met transgenders, dus ik begrijp niet helemaal waarom die 'tegendemonstratie' plaats vond.quote:Op maandag 11 september 2023 22:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Welke rechten hebben vrouwen nu niet dan?
Even een inkoppertje...
Omdat de demonstranten rechten van transgenders willen ontnemen.quote:Op maandag 11 september 2023 22:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Vrouwen hebben alle rechten, het wordt ze alleen niet altijd evenveel gegund door onderontwikkelde kerels die niet tegen een sterke vrouw kunnen. Dat heeft niks te maken met transgenders, dus ik begrijp niet helemaal waarom die 'tegendemonstratie' plaats vond.
Waarom zouden ze dat willen? Kan je daar bronnen voor geven?quote:Op maandag 11 september 2023 22:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat de demonstranten rechten van transgenders willen ontnemen.
Bijvoorbeeld het recht om juridisch een vrouw te zijn.
Tja, dat zit volledig in je eigen perceptie..quote:Op maandag 11 september 2023 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pardon? Niet alleen heb je me al homofobie verweten, ook de verdachtmakingen omtrent transfobie zijn er binnen welgeteld drie posts. Misschien nog eens teruglezen allemaal. Nooit inhoudelijke reacties, meteen vol op het 'foob'-orgel.
Klopt, en die vraag komt altijd naar voren als iemand opkomt voor diens rechten.quote:Maar goed dat we in ieder geval weten dat er van 'minder rechten' helemaal geen sprake is.
Omdat ze vinden dat daardoor vrouwen minder rechten krijgen.quote:Op maandag 11 september 2023 23:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat willen?
In het begin van de eerste topic staan wel links naar het manifest en de toespraken.quote:Kan je daar bronnen voor geven?
Doen hun zorgen er uberhaupt toe?quote:Op maandag 11 september 2023 23:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat ze vinden dat daardoor vrouwen minder rechten krijgen.
[..]
In het begin van de eerste topic staan wel links naar het manifest en de toespraken.
Een voorbeeld is dat transvrouwen ook naar het damestoilet gaan.
Maar volgens de biologische werkelijkheid zijn dat mannen die cosmetisch op een vrouw gelijkend zijn gemaakt.
En dat betekent dat er dus mannen naar het damestoilet gaan, wat strijdig is tegen het recht op faciliteiten speciaal voor vrouwen.
Is dat het hoofd argument ja? Of staan er ook nog andere argumenten in?quote:Op maandag 11 september 2023 23:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat ze vinden dat daardoor vrouwen minder rechten krijgen.
[..]
In het begin van de eerste topic staan wel links naar het manifest en de toespraken.
Een voorbeeld is dat transvrouwen ook naar het damestoilet gaan.
Maar volgens de biologische werkelijkheid zijn dat mannen die cosmetisch op een vrouw gelijkend zijn gemaakt.
En dat betekent dat er dus mannen naar het damestoilet gaan, wat strijdig is tegen het recht op faciliteiten speciaal voor vrouwen.
Hun zorgen is het onderwerp van dit topic...quote:Op maandag 11 september 2023 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Doen hun zorgen er uberhaupt toe?
Doen ze ertoe?quote:Op maandag 11 september 2023 23:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hun zorgen is het onderwerp van dit topic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |