Op enige vorm van creativiteit ben je niet te betrappen met deze tt neequote:Op maandag 11 september 2023 17:46 schreef D. het volgende:
Ik viel binnen maar had nog niet over een TT nagedacht
Wel een puntje voor duidelijkheid, toch?quote:Op maandag 11 september 2023 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op enige vorm van creativiteit ben je niet te betrappen met deze tt nee
Je wilt naar D..quote:Op maandag 11 september 2023 17:51 schreef D. het volgende:
[..]
Wel een puntje voor duidelijkheid, toch?
quote:
quote:Doe je iets wat strafbaar is en kan je worden veroordeeld...
quote:Het demonstreren op de weg wat ER doet valt nog wel onder het demonstratierecht...
Die doos spreekt zichzelf tegen.quote:Wetstekst Artikel 42 RVV 1990
1.Het gebruik van de autosnelweg is slechts toegestaan voor bestuurders van een motorvoertuig waarmee met een snelheid van ten minste 60 km per uur mag en kan worden gereden.
.D. dan?quote:Op maandag 11 september 2023 17:54 schreef D. het volgende:
Daarnaast zei ik puntje voor duidelijkheid, niet puntje achter D.
Ik maakte me vooral zorgen over een vriendin die vlakbij de Twin Towers woonde…quote:Op maandag 11 september 2023 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
Waar was je, wat deed je, die ene dag 22 jaar terug?
Ik zat in een cafe in Palma de Mallorca met een aantal Spaanse stewardessen...quote:Op maandag 11 september 2023 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
Waar was je, wat deed je, die ene dag 22 jaar terug?
Altijd nog beter dan twee keer dezelfde tt achter elkaar.quote:Op maandag 11 september 2023 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op enige vorm van creativiteit ben je niet te betrappen met deze tt nee
Gelukkig maak je geen punt in de TTquote:Op maandag 11 september 2023 17:54 schreef D. het volgende:
Daarnaast zei ik puntje voor duidelijkheid, niet puntje achter D.
Alles beter dan die andere TTquote:Op maandag 11 september 2023 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan twee keer dezelfde tt achter elkaar.
@:aloa
Ik kwam net thuis uit mijn werk.quote:Op maandag 11 september 2023 17:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik maakte me vooral zorgen over een vriendin die vlakbij de Twin Towers woonde…
Laatst nog een docu gezien, die ik nog niet had gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |