uit je mond houden en niet kauwen denk ik.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat moet je anders met je kauwgum?
Gewoon helemaal niet, laat al die (politieke) conflicten lekker buiten het voetbal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh weer een minuut stilte.
Kunnen we dat gewoon niet standaard doen?
Heel fijn! Daar doe ik het voor!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O Pietje is ook al begonnen met zijn ‘donkere mensen zijn geen echte mensen’-act, daar wil ik níét bij zijn.
veel succes vanavond mannen!
Die mag je zelf behandelen vanavond, ik neem het midden oosten voor mijn rekeningquote:
Het was dan ook totaal geen racistische quote.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die mag je zelf behandelen vanavond, ik neem het midden oosten voor mijn rekening
Maar we spelen in Nederland.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die mag je zelf behandelen vanavond, ik neem het midden oosten voor mijn rekening
Daar zeg ik ook niets over, niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het was dan ook totaal geen racistische quote.
Het was dan ook "a moment of silence"quote:
Daarom vraag ik om een TR te plaatsen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Alleen heb ik dat nergens gezegd.
Labyad vindt dit een leuke opmerkingquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:47 schreef De_Kraam het volgende:
Overigens wordt dit gewoon 0-4 of zo.
Iets dat wel vaker gebeurt in dit stadion hi ha ho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |