abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 27 april 2025 @ 12:16:50 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_217478320
Frenkie de Jong won zaterdagnacht met FC Barcelona de Copa del Rey, na een intense finale tegen Real Madrid. Na negentig minuten was de stand 2-2, waarna Barcelona door een goal van Jules Koundé aan het langste eind trok: 3-2. Over de rol van De Jong zijn de Spaanse media na afloop redelijk positief. Sport beschrijft zijn optreden met het woord 'betrouwbaar', Mundo Deportivo met 'moe'.

Marca zag vooral voor de rust een sterk spelende De Jong. Halverwege het duel gaf de krant hem een 7. “De Jong is op zijn best in deze laatste fase van het seizoen. Nadat de Nederlander in het eerste derde deel van de competitie vanwege een langdurige blessure voor wat twijfels had gezorgd, heeft hij nu toch een plek in de basisopstelling veroverd. Werker.”

Uiteindelijk kreeg de Nederlander een 6,5 van Marca. “In de 69e minuut kreeg hij een gele kaart voor een overtreding op Mbappé en in de 85e minuut werd hij vervangen door Hansi Flick”, aldus de sportkrant.

Van Sport krijgt De Jong een 7. De krant beschrijft zijn optreden als ‘betrouwbaar’. “De Nederlander was meer dan normaal toegewijd aan het druk zetten. Hij was niet de hoofdrolspeler, maar nam altijd de juiste beslissingen.”

“Zijn overtreding leidde tot de 1-1 van Mbappé (rake vrije trap, red.), hoewel de overtreding niet eens zo heel ernstig was”, besluit Sport de beoordeling.

Mundo Deportivo deelde geen cijfers uit, maar wel een korte beschrijving van de wedstrijd die elke speler speelde. Bij De Jong wordt het woord ‘moe’ gebruikt.

“In de eerste helft speelde hij goed en probeerde hij het spel simpel te houden, waarbij hij vooral vertrouwde op Pedri en Olmo. In de tweede helft kreeg hij te maken met fysieke problemen en Flick verving hem in de 85e minuut door Gavi”, aldus Mundo Deportivo.

https://www.msn.com/nl-nl(...)l-madrid/ar-AA1DHl3A

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217478432
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 12:16 schreef tong80 het volgende:
Frenkie de Jong won zaterdagnacht met FC Barcelona de Copa del Rey, na een intense finale tegen Real Madrid. Na negentig minuten was de stand 2-2, waarna Barcelona door een goal van Jules Koundé aan het langste eind trok: 3-2. Over de rol van De Jong zijn de Spaanse media na afloop redelijk positief. Sport beschrijft zijn optreden met het woord 'betrouwbaar', Mundo Deportivo met 'moe'.

Marca zag vooral voor de rust een sterk spelende De Jong. Halverwege het duel gaf de krant hem een 7. “De Jong is op zijn best in deze laatste fase van het seizoen. Nadat de Nederlander in het eerste derde deel van de competitie vanwege een langdurige blessure voor wat twijfels had gezorgd, heeft hij nu toch een plek in de basisopstelling veroverd. Werker.”

Uiteindelijk kreeg de Nederlander een 6,5 van Marca. “In de 69e minuut kreeg hij een gele kaart voor een overtreding op Mbappé en in de 85e minuut werd hij vervangen door Hansi Flick”, aldus de sportkrant.

Van Sport krijgt De Jong een 7. De krant beschrijft zijn optreden als ‘betrouwbaar’. “De Nederlander was meer dan normaal toegewijd aan het druk zetten. Hij was niet de hoofdrolspeler, maar nam altijd de juiste beslissingen.”

“Zijn overtreding leidde tot de 1-1 van Mbappé (rake vrije trap, red.), hoewel de overtreding niet eens zo heel ernstig was”, besluit Sport de beoordeling.

Mundo Deportivo deelde geen cijfers uit, maar wel een korte beschrijving van de wedstrijd die elke speler speelde. Bij De Jong wordt het woord ‘moe’ gebruikt.

“In de eerste helft speelde hij goed en probeerde hij het spel simpel te houden, waarbij hij vooral vertrouwde op Pedri en Olmo. In de tweede helft kreeg hij te maken met fysieke problemen en Flick verving hem in de 85e minuut door Gavi”, aldus Mundo Deportivo.

https://www.msn.com/nl-nl(...)l-madrid/ar-AA1DHl3A

:T
Die Frenkie de Jong komt volgend jaar tegen Go Ahead Eagles nog niet eens langs Nauber.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217564236

keihard gelachen na het wakker worden _

O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Er waren zoveel spelers die meer hebben laten zien dan frenkie meneer balletjes breed maar vi krijgt het weer voor elkaar

@Nober
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_217564273
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 09:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]

keihard gelachen na het wakker worden _

O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Er waren zoveel spelers die meer hebben laten zien dan frenkie meneer balletjes breed maar vi krijgt het weer voor elkaar

@:nober
Is alleen wel letterlijk een quote van Inzaghi.
pi_217564294
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 09:26 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Is alleen wel letterlijk een quote van Inzaghi.
inzaghi heeft dat helemaal niet gezegd man....

Bovendien sowat dan? Ik heb een stuk of acht spelers of meer gezien die beter waren dan het blondje
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_217564304
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 09:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
inzaghi heeft dat helemaal niet gezegd man....

Bovendien sowat dan? Ik heb een stuk of acht spelers of meer gezien die beter waren dan het blondje
quote:
Internazionale-trainer Simone Inzaghi was na afloop van het spektakelstuk in San Siro bijzonder lovend over De Jong. 'Er is veel over Lamine Yamal gesproken, maar ik heb nog een buitengewone speler in actie gezien', zei Inzaghi tegen Sky Sport. 'Frenkie de Jong heeft net zo veel indruk op mij gemaakt als Yamal. Ik zou geen enkele van mijn spelers willen inruilen, maar De Jong was in de twee duels echt sensationeel.'
Wat jij wil.
pi_217564335
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 09:29 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
[..]
Wat jij wil.
Sensationeel was de keeper van Inter
De spits van Inter
Yamal
Rafinha
De meest sensationele was natuurlijk Dumfries

Wat inzaghi zegt boeit me geen reet

En natuurlijk staat de jong weer op de site helemaal bovenaan van vi en zie ik niets van DOmfries staan
pi_217564435
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 09:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Sensationeel was de keeper van Inter
De spits van Inter
Yamal
Rafinha
De meest sensationele was natuurlijk Dumfries

Wat inzaghi zegt boeit me geen reet

En natuurlijk staat de jong weer op de site helemaal bovenaan van vi en zie ik niets van DOmfries staan
Moet je zoeken op "Dumfries" dan heb je meer kans van slagen.
pi_217564457
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 09:45 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Moet je zoeken op "Dumfries" dan heb je meer kans van slagen.
hee goser

jij heb toch beide wedstrijden gezien

vond jij frenkie bijzonder in die 2 wedstrijden?
pi_217564903
FrenkieGOD
pi_217573735
https://www.voetbalzone.n(...)/blt7fb29b50852e3784

@klaasweetalles het Nederlands elftal is 50% minder zonder de Jong Klaas. 50 PROCENT!
pi_217573824
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 10:55 schreef Solispolar het volgende:

@:klaasweetalles het Nederlands elftal is 50% minder zonder de Jong Klaas. 50 PROCENT!
quote:

@:klaasweetalles het Nederlands elftal is 50% minder zonder de Jong Klaas. 50 PROCENT!
Heb je ook goed naar de namen gekeken die dit soort debiele uitspraken doen...

Frenkie de Jong alleen goed tegen cyprus

Tegen toplanden is hij altijd helemaal onzichtbaar en wordt helemaal uitgeschakeld door doorsnee middenvelders..

De man heeft bijna 60 interlands gespeeld en nederland heeft nog nooit wat bijzonders gepresteerd met hem in het team op een groot toernooi

Spelers als Vigil van Dijk zijn pas echt onmisbaar voor oranje
We hebben zat betere middenvelders dan frenkie
pi_217574042
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 11:07 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
[..]
Heb je ook goed naar de namen gekeken die dit soort debiele uitspraken doen...

Frenkie de Jong alleen goed tegen cyprus

Tegen toplanden is hij altijd helemaal onzichtbaar en wordt helemaal uitgeschakeld door doorsnee middenvelders..

De man heeft bijna 60 interlands gespeeld en nederland heeft nog nooit wat bijzonders gepresteerd met hem in het team op een groot toernooi

Spelers als Vigil van Dijk zijn pas echt onmisbaar voor oranje
We hebben zat betere middenvelders dan frenkie
Wie dan precies? En nu niet Wieffer zeggen hé! :'(

En wat heeft een van Dijk dan precies gepresteerd bij NL wat de Jong niet heeft kunnen doen? van Dijk is toch ook niet echt de speler/captain (sowieso een matige aanvoerder maar dat terzijde) die we nodig hebben.
pi_217574118
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 09:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
hee goser

jij heb toch beide wedstrijden gezien

vond jij frenkie bijzonder in die 2 wedstrijden?
De eerste wedstrijd speelde Frenkie prima. Hij was degene die Yamal de bal verzorgde en tevens creëerde hij ruimte voor Pedri die daardoor veel aan de bal kwam en wel de eindpass kon verzorgen.

De 2e wedstrijd speelde Frenkie iets lager, kreeg Pedri geen ruimte en Yamal werd goed verdedigd. Inter stond tactisch heel sterk en bij Barça lagen de ruimtes tussen de linies veel te ver uit elkaar.

Met Frenkie, Gravenberch en Reijnders heb je het beste middenveld ter wereld. Nu nog een goede spits..
Het ligt aan de instanties zelf
pi_217574880
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 11:35 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Wie dan precies? En nu niet Wieffer zeggen hé! :'(

Anita, Strootman en Clasie
  donderdag 8 mei 2025 @ 13:39:49 #202
378023 Wotte
wotte!?
pi_217575053
quote:

Ik heb zeer ernstige twijfels over de cognitieve capaciteiten van een ieder die niet de klasse van Frenkie ziet.

de Jong is van wereldklasse iedereen die dat niet ziet snapt echt geen ene kut van voetbal. Het spijt me.
pi_217575064
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 13:39 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik heb zeer ernstige twijfels over de cognitieve capaciteiten van een ieder die niet de klasse van Frenkie ziet.

de Jong is van wereldklasse iedereen die dat niet ziet snapt echt geen ene kut van voetbal. Het spijt me.
Is niet voor niks dat de voetballer met de meeste doelpunten meestal wereldvoetballer van het jaar wordt.
  donderdag 8 mei 2025 @ 13:43:48 #204
378023 Wotte
wotte!?
pi_217575083
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 11:46 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Met Frenkie, Gravenberch en Reijnders heb je het beste middenveld ter wereld. Nu nog een goede spits..
Ik denk oprecht dat je wereldkampioen kan worden met deze lichting.
pi_217575903
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 13:43 schreef Wotte het volgende:

[..]
Zeker. Maar sowieso heeft dat weinig te maken met 'het beste team hebben'. Of denken mensen echt dat Griekenland in 2004 (dacht ik?) het beste team had? Er zijn legio voorbeelden van jaren waarin verre van het beste team kampioen werd.

Uiteindelijk is het na de poulefase ook gewoon wat geluk hebben.
pi_217576619
quote:

[..]
De eerste wedstrijd speelde Frenkie prima. Hij was degene die Yamal de bal verzorgde en tevens creëerde hij ruimte voor Pedri die daardoor veel aan de bal kwam en wel de eindpass kon verzorgen.

De 2e wedstrijd speelde Frenkie iets lager, kreeg Pedri geen ruimte en Yamal werd goed verdedigd. Inter stond tactisch heel sterk en bij Barça lagen de ruimtes tussen de linies veel te ver uit elkaar.

sCHEI TOCH UIT

HIJ HEEFT NOOIT IETS LATEN ZIEN WAT DIE 80 MILJOEN ENIGZINS KAN VERANTWOORDEN!
pi_217579438
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
sCHEI TOCH UIT

HIJ HEEFT NOOIT IETS LATEN ZIEN WAT DIE 80 MILJOEN ENIGZINS KAN VERANTWOORDEN!
pi_217579441
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 13:43 schreef Wotte het volgende:

[..]
Als alles een beetje meezit.
  donderdag 8 mei 2025 @ 20:49:01 #209
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217579614
quote:
Met Frenkie, Gravenberch en Reijnders heb je het beste middenveld ter wereld.
J.Neves, Fernandes en Vitinha zeggen hoi.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_217611793

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Dit is het barca van Lamine Yamal, Rafinaha, Pedri Cubarisi, maar niet van frankie slapjanus :7
pi_217611813
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 18:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]

Dit is het barca van Lamine Yamal, Rafinaha, Pedri Cubarisi, maar niet van frankie slapjanus :7
Groot fan van je visie en gedichten met enters maar dit kan je toch beter loslaten.

Wat een speler _O_
pi_217612149
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 18:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]

De Nederlandse Pirlo _O_
pi_217614480
Jarige Frenkie de Jong en Mikky Kiemeney krijgen tweede kind: 'Beter dan taart'

Lijkt me een relevant bericht voor het Frenkie klaarkom topic
pi_217614896
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 22:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jarige Frenkie de Jong en Mikky Kiemeney krijgen tweede kind: 'Beter dan taart'

Lijkt me een relevant bericht voor het Frenkie klaarkom topic
Post dan gewoon die insta link.

https://www.instagram.com/p/DJkGITgIo24/

[ Bericht 72% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2025 22:41:06 ]
  vrijdag 16 mei 2025 @ 08:44:35 #215
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_217651218
Kop NOS:
quote:
Frenkie de Jong kampioen met Barcelona na fenomenaal doelpunt Lamine Yamal
https://nos.nl/artikel/25(...)oelpunt-lamine-yamal
pi_217651254
Weer een prijsje voor Frenkiegod _O_

Top 10 beste Nederlandse spelers ooit. Uiteraard wel samen met de legende Mats Wieffer @CR7 .
pi_217654571
Een mooi voorbeeld waarom ik niks met balletje breed Frenkie heb
Min 7:22.. een toplevel middenvelder had de steekpass in de diepte gegeven op de dieplopende Pedri, je ziet Frenkie nog twijfelen om uiteindelijk toch voor de veilige optie te gaan. Vervolgens lijdt ie balverlies in van Raphinha omdat ie niet doorloopt na een 1-2tje

Bekijk deze YouTube-video

Vanaf min 7:22

Iniesta had em met zn ogen dicht weggestoken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')