SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was op tijd thuis voor de tweede helft van klein weekendje weg; heb vanaf derde kwart meegekeken naar de total meltdown van de USA.quote:Op zondag 10 september 2023 12:37 schreef 3rr0r het volgende:
Canada ftw
@:Salina is geheid weer vergeten te kijken
@:GotenSSJ is blij met de Thunder bijdrage
@:PowerLoungen komt ook even meelachen
@:Zipportal was voor Zuid-Sudan
Ze moesten het wel doen zonder Jackson en Banchero want die waren ziek hoorde ik. En Ingram zoals eerder ook niet erbij.quote:Op zondag 10 september 2023 12:50 schreef Salina het volgende:
[..]
Was op tijd thuis voor de tweede helft van klein weekendje weg; heb vanaf derde kwart meegekeken naar de total meltdown van de USA.![]()
![]()
Die coaches van de VS (Kerr, Lue, Spoelstra). Geen idee wat ze deden, maar (goed) coachen was het iig niet. Smallball.![]()
![]()
Straks 14:40 finale Duitsland-Servië live op Ziggo. Wordt mooi spannend potje.
Ah dat verklaard eea dan. Ik zag alleen Bridges, Reaves en Cam Johnson en dacht, die (Kerr) spoort niet.quote:Op zondag 10 september 2023 12:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze moesten het wel doen zonder Jackson en Banchero want die waren ziek hoorde ik. En Ingram zoals eerder ook niet erbij.
Absurd. Bij 45-44 schakelen ze in. Eerst drie kwartier motorrace nabeschouwen.quote:Op zondag 10 september 2023 14:41 schreef Salina het volgende:
Oh Ziggo begint er heel classy pas om 15.10 aan. Motorrijden is natuurlijk belangrijker, zeker als je maar één wedstrijd zijnde de finale live mag/kan uitzenden.
![]()
Wel LIVE op de ZDF.
Jetzt geht's los!
Ik had hem gelukkig op ZDF gezet, daar zijn ze er vanaf het begin bij.quote:Op zondag 10 september 2023 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Absurd. Bij 45-44 schakelen ze in. Eerst drie kwartier motorrace nabeschouwen.
De Austin Reaves hypetrein dondert genadeloos de afgrond inquote:Op zondag 10 september 2023 12:51 schreef GotenSSJ het volgende:
SGAgod![]()
Je zou maar 39 punten om je oren krijgen van Dillon fucking Brooks. Opdoeken dat land.
Ja uiteraard wil iedereen nu de held zijn die de boel wel even recht gaat zetten op de OS. It's my duty to the US!quote:Op maandag 11 september 2023 15:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Dat toernooi is ook klaar mocht dit waar zijn.
Indrukwekkend lijstje met name wel als die allemaal meekomen....Lebron, Curry, KD, Lillard, Butler, Kawhi, AD, Booker, Tatum.quote:Op maandag 11 september 2023 15:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Dat toernooi is ook klaar mocht dit waar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |