Het lijkt me wel interessant. Alleen ben ik bang dat ik vind dat het te soft isquote:Op maandag 11 september 2023 19:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor. De eerste aflevering was vrij tam in de zin dat er geen spannende dingen gebeuren of je te horen krijgt.
quote:Op maandag 11 september 2023 19:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ben iets ouder en wijzer geworden, hoop ik, maar heb ooit flink zitten rellen inderdaad.
Die neiging heb ik ook nog steeds, hoor, als het een raar soort eenzijdige tamme bedoening wordt met elkaar naar de mond praten in een soort bubbel, ben daar allergisch voor, hihi.quote:
Voelde niet zo, hoor.quote:Op maandag 11 september 2023 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit je maar een beetje te jennen he!
quote:Op maandag 11 september 2023 19:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Prima, schrok alleen van de melding, kende het niet en dacht, allemachtig nu al een waarschuwing hier.
Oh, dat geen tv hebben vind ik wel een interessant fenomeen. Wat is de achterliggende gedachte daarvan?quote:Op maandag 11 september 2023 22:05 schreef Firuze60 het volgende:
Ben een achterafkijker, want geen teevee, maar kots al bij de eerste vijf minuten.
Omdat ik zelden rechtstreeks keek en kabelteevee had, overging met de rest (internet, telefoon) op KPN.;)quote:Op maandag 11 september 2023 22:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh, dat geen tv hebben vind ik wel een interessant fenomeen. Wat is de achterliggende gedachte daarvan?
En mis je het ook niet dan? Ik snap dat je alles op het internet kunt bekijken maar meer het geluid als je lekker in huis aan het lummelen bent. Of heb je dan altijd de radio aan?quote:Op maandag 11 september 2023 22:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat ik zelden rechtstreeks keek en kabelteevee had, overging met de rest (internet, telefoon) op KPN.;)
rechtstreeks kijken kan ook digitaal op NPO, hoor. En een serie aanzetten en lummelen in huis met op de achtergrond het geluid aan ook.quote:Op maandag 11 september 2023 22:16 schreef praadje het volgende:
[..]
En mis je het ook niet dan? Ik snap dat je alles op het internet kunt bekijken maar meer het geluid als je lekker in huis aan het lummelen bent. Of heb je dan altijd de radio aan?
Oh dat wist ik niet, ik woon niet in NLquote:Op maandag 11 september 2023 22:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
rechtstreeks kijken kan ook digitaal op NPO, hoor. En een serie aanzetten en lummelen in huis met op de achtergrond het geluid aan ook.
Dat nieuwe programma denk ik?quote:Op maandag 11 september 2023 22:22 schreef Firuze60 het volgende:
sorry, met elke minuut langer kijken begin ik hier steeds bozer te worden... " Jouw brein heeft magnesium nodig."
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. Ik heb een schotel.quote:Op maandag 11 september 2023 22:24 schreef Firuze60 het volgende:
Biohack ja, kun jij dat rechtstreeks zien in Belgie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |