Gestopt met lezenquote:Op zaterdag 9 september 2023 23:36 schreef Ali_boo het volgende:
‘Let Women Speak’ is een initiatief van de Britse Kellie-Jay Keen-Minshull
quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:44 schreef Repentless het volgende:
Gezellige mensen met hun bivakmutsen, andere gezichtsbedekking en agressieve houding tegenover de politie. Daarmee straal je je boodschap van naastenliefde uitstekend uit.
Vreemd, ik vind dat ze juist het tegenovergestelde hiermee uitstralen?quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:44 schreef Repentless het volgende:
Gezellige mensen met hun bivakmutsen, andere gezichtsbedekking en agressieve houding tegenover de politie. Daarmee straal je je boodschap van naastenliefde uitstekend uit.
Echt waar? Wat vreemd inderdaad.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Vreemd, ik vind dat ze juist het tegenovergestelde hiermee uitstralen?²
Uiteraard. Of je bent het 100% eens met ze en 'voor', of niet. Heb je kritiek, ben je het niet eens en dus 'tegen'. Dan ben je een nazi.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vrouwen die opkomen voor hun vrouwelijke biologische identiteit en rechten zijn nu ook al nazi's?
[ afbeelding ]
Dat zie je heel goede beste Ettoquote:Op zaterdag 9 september 2023 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vrouwen die opkomen voor hun vrouwelijke biologische identiteit en rechten zijn nu ook al nazi's?
[ afbeelding ]
Nou nee, die groep met opruiende spandoekjes is ietsje radicaler.quote:Op zondag 10 september 2023 00:11 schreef probeer het volgende:
Wel opmerkelijk dat TS er 'antivrouwenextremisten' van maakt.
Lijkt me dat beide groepen het feminisme zeer belangrijk achten, maar dat de ene groep vindt dat transvrouwen daar niet bij horen, en de andere groep van wel?
Wat je dan ook van beide kanten vindt, om meteen maar met de nazi beschuldigingen te komen, laat inderdaad helaas alleen maar zien dat je weinig begrepen hebt van het nazisme. Daar lukraak anderen van beschuldigen doet imo nogal af aan de ernst en verschrikkelijkheden van daadwerkelijke nazi's.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik acht beide kampen nogal radicaal. Die Kellie-Jay Keen-Minshull is een anti-transgender activist die zich verschuilt achter het feminisme. Die gebruikt vrouwenrechten alleen maar als stok om mee tegen transgenders te slaan. En het 'ben je het niet met me eens dan ben je een monster/nazi' kamp heb ik het ook niet zo op.quote:Op zondag 10 september 2023 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee, die groep met opruiende spandoekjes is ietsje radicaler.
Ik heb weinig op verder met Matt Walsh, maar diens docu 'What is a woman' legt natuurlijk wel de vinger op de zere plek.
Want wat IS een vrouw eigenlijk, volgens de radicale genderideologie?
Het is een 'gevoel', 'een emotie', 'een parapluterm voor een keur aan autonome belevingen van de realiteit'... die, als puntje bij paaltje komt, dan weer GEHEEL gestoeld is op de klassieke omschrijving van vrouwelijkheid, hetgeen echter weer NIET genoemd mag worden, omdat dat een biologisch gegeven is en als zodanig direct niet biologische vrouwen uitsluit, vanwaar dus de misselijkmakende trend binnen die beweging om de term 'vrouw' of geheel te laten verdwijnen ('personen die baren', 'personen met borsten', 'personen die menstrueren') dan wel zo ontzettend uit te spreiden in allerlei grijze wollige terminologie dat geen hond meer weet waar je het over hebt.
En ja, het betreft bijna ALTIJD 'vrouwen' binnen die club.
Logisch dat vrouwen dan zeggen: de groeten.
Het doet niets af aan de ernst en verschrikkingen van daadwerkelijke nazi's, doe zijn gewoon wat ze daadwerkelijk zijn: ernstig en verschrikkelijk. De beschuldiging doet juist af aan de beweringen en overtuigingen van deze idioten. Die maakt ze namelijk direct volslagen belachelijk.quote:Op zondag 10 september 2023 00:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Wat je dan ook van beide kanten vindt, om meteen maar met de nazi beschuldigingen te komen, laat inderdaad helaas alleen maar zien dat je weinig begrepen hebt van het nazisme. Daar lukraak anderen van beschuldigen doet imo nogal af aan de ernst en verschrikkelijkheden van daadwerkelijke nazi's.
10 sec: "Hate Trans People? Kill Yourself"quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:53 schreef Ali_boo het volgende:
Dit is liefde![]()
[ twitter ]
0.22 sec in het filmpje
1,2,3,4 Wij willen geen fascisten hier
5.6,7,8 Gooi de nazi's in de gracht![]()
Het is een religie voor ongelovigen. Die denken dat als we verder deze weg blijven bewandelen dat utopie op aarde kunnen bewerkstelligenquote:Op zondag 10 september 2023 00:03 schreef Repentless het volgende:
[..]
Uiteraard. Of je bent het 100% eens met ze en 'voor', of niet. Heb je kritiek, ben je het niet eens en dus 'tegen'. Dan ben je een nazi.
Klopt. Zo waren de nazi's ook alleen die droegen geen bivakmutsen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:44 schreef Repentless het volgende:
En waar zijn deze tegendemonstranten bang voor?quote:Deze mensen betichtten de aanhangers van Let Women Speak van transfobie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |