Nooit van gehoordquote:
Neequote:Op zaterdag 9 september 2023 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Herkennen jullie t liedje ook niet?
Ook zo'n strakke broekquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee![]()
Herken wel de jaren 80 vibe
Gérard joling hoogtes
Missquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:51 schreef Lovely het volgende:
Ik ken het ook niet, is wel in mijn geboortejaar uitgebracht
Aloaquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Miss![]()
Ik was groot fan wel van deze band.
Zijn er bekendere nummers?quote:Op zaterdag 9 september 2023 17:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Miss![]()
Aangeklikt en het nr komt me toch vaag bekend voorquote:
Ik begon me al zorgen te maken...quote:Op zaterdag 9 september 2023 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Aangeklikt en het nr komt me toch vaag bekend voor
Is dit een Nederlandse band ?quote:
Nederlands jaquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Is dit een Nederlandse band ?Klinkt toch wel Hollands
Jaaaa die ken ik ookquote:
Yep, maar was wel warm.. heb wat foto gemaaktquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Das wel mooi ja. Loop je boven in het bos..
Sowieso dat bos is mooi daar..quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep, maar was wel warm.. heb wat foto gemaakt
En ook best druk trouwens veel grote groepen
Ja dat zit weer op iets andere plekquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was er vroeger nog niet ... toen was het Drouwenerzand .....
Voor mij ook hoor.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt, jaren geleden dat ik er was geweest..
Ga er najaar ook wel een keer weer heen.. wel mooi als het herfst is..quote:
Mar gau efkens in kalde kletser.quote:
Maar dat was toen ik klein was al een soort attractie ... heb er nog een klassefoto met heel veel ukkiesquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dat zit weer op iets andere plek
Proost Fruitquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mar gau efkens in kalde kletser.
Ja maar dat is dit dus niet, google maar eensquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat was toen ik klein was al een soort attractie ... heb er nog een klassefoto met heel veel ukkies
Terwispel.quote:
Moi Lovy.quote:
OK ... dat van vroeger was ook wel heel lang geleden dat ik me er verder niets van herinner.. Tis dat mn moeder het in mn foto-album had geplaktquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar dat is dit dus niet, google maar eensDit is gewoon in het bos kan dus boomkroonpad lopen
Drouwenzand zit indd een attractiepark
Ja, wel een paar keer.Maar lag niet echt op mijn route.Kwam meer in Heerenveen of Leeuwarden.quote:
Leeuwarden ook wel ja. En in Franeker...quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja, wel een paar keer.Maar lag niet echt op mijn route.Kwam meer in Heerenveen of Leeuwarden.
Don Pedro met die Oma als uitsmijter?quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Leeuwarden ook wel ja. En in Franeker...
Meestal gewoon hier
Was het wel kleiner dan nu, ben daar ook een keer geweest.. toen mijn neefje en nichtje nog klein warenquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... dat van vroeger was ook wel heel lang geleden dat ik me er verder niets van herinner.. Tis dat mn moeder het in mn foto-album had geplakt
Jepquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Don Pedro met die Oma als uitsmijter?
Ken je de Treemter in Grou?quote:
Die hebben weer heel oldstyle feesten.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Ken ik niet. Die kant van Friesland kwam ik niet veel.
Dan meer in Berlikum etc...
@Deisyy ging ook naar een feest met deze held.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die hebben weer heel oldstyle feesten.
Mooi dat deze DJ`s nog steeds draaien.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:51 schreef aloa het volgende:
[..]
@:Deisyy ging ook naar een feest met deze held.![]()
Jaren 90 denk ik..quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi dat deze DJ`s nog steeds draaien.
Hoe oud zijn die dan ? Misschien staan ze ook op de fotoquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was het wel kleiner dan nu, ben daar ook een keer geweest.. toen mijn neefje en nichtje nog klein waren
Wij hebben ook een houseplaatje gemaakt.quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:02 schreef aloa het volgende:
[..]
hey dimitri nou moeje eens even luustereng![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hebben ook een houseplaatje gemaakt.
Deze wil je vast remixxen???
Nou dat denk ik niet..quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die dan ? Misschien staan ze ook op de foto
Ik vond Marcanti vaak wel leuk.Jan van Galenstraat.quote:
Nooit geweest en ook nooit in The Sand zoals het vroeger heettequote:Op zaterdag 9 september 2023 19:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond Marcanti vaak wel leuk.Jan van Galenstraat.
Nee dat wordt lastig iddquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet..
Maar ze zijn 14 en 16
Dat denk ik welquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat wordt lastig iddweten ze wel wat een zwart-wit foto is ?
The Sand was daar ook niet.quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit geweest en ook nooit in The Sand zoals het vroeger heette
Volgens mij wel ... daar aan de Hummerweg...quote:
Is die laatste echt zo goed?quote:
Heel goed niet, maar kijkt wel lekker weg zeg maarquote:
Ben nu virgin river aan het kijken deel 1 van seizoen 5quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heel goed niet, maar kijkt wel lekker weg zeg maar
Geef ik het straks nog een kans.quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heel goed niet, maar kijkt wel lekker weg zeg maar
Ga ik maandag mee beginnenquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben nu virgin river aan het kijken deel 1 van seizoen 5
Soms moet idd even door de eerste twee afleveringenquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geef ik het straks nog een kans.
Ik vond als Fries jonkje de mooiste feestjes in Luna Sloterdijk.quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij wel ... daar aan de Hummerweg...
Maar Full moon parties waren het best in de kerk van Ruigoord
Ik kijk nu drie series nog. Gisteren d laatste gekeken van de Mafs Australië en dan kijk ik nog een serie op video land en een op Viaplayquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ga ik maandag mee beginnen
Kijk dan 4 series, maar niet tegelijk
Erin Carter heb ik gezienquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
One Piece
Who is Erin Carter
One of is Lying
Daar kijk ik niks opquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk nu drie series nog. Gisteren d laatste gekeken van de Mafs Australië en dan kijk ik nog een serie op video land en een op Viaplay
Ik heb laatst Who is Erin Carter gekeken. Aanradertjequote:Op zaterdag 9 september 2023 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk nu drie series nog. Gisteren d laatste gekeken van de Mafs Australië en dan kijk ik nog een serie op video land en een op Viaplay
Wat kan zo log dier nog hoog springen zegquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:28 schreef pullup het volgende:
Jij krijgt de rustige stier zeiden ze tegen hem
[ twitter ]
Live it up vond ik een gaaf nummer indertijdquote:Op zaterdag 9 september 2023 17:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Miss![]()
Hey maat,long time no see.quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb laatst Who is Erin Carter gekeken. Aanradertje
Dat ken ik niet ... maar heb ook niet echt in de party-scene gezeten... slechts een tijdje toen we overspoeld werden met Spaanse nichtjes die tijdelijk een paar maanden of langer hier werkten.. tijdelijk bij ons in huis en een tijdje ging ik met ze mee en hun aanhang , ook al was ik 20 jaar ouder of zo ... zo rond de eeuwwisseling .... daarna ben ik maar weer rustig aan gaan doen ...quote:
Heb account van zoon lief dus was daar even aan hetsnuffelen, leuke ziekenhuis serie \`Night shift of zo ietsquote:
Hey Haags, lang niet gezienquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb laatst Who is Erin Carter gekeken. Aanradertje
Volgende week wel weer verder kijkenquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat moet jezelf gaan kijken![]()
Ik vond het echt een topserie
Zo is datquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgende week wel weer verder kijken
Gezellig Moet je vaker doenquote:
Helemaal prima,leuk dat je hier post.quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey kerel, inderdaad zeg. Hoe gaat het?
Wie is Keesie?quote:
Met de sunshineband.quote:
Soul gaat wat TGTG pakketten scoren.quote:
Insgelijks.quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal prima,leuk dat je hier post.
Eens kijken of ik daar ook weer kan posten.quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Insgelijks.
Mijn vaste stamkroeg blijft de KSC, amigo
Ik ga met je mee..quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eens kijken of ik daar ook weer kan posten.
Zo noemden we Haags hier nu eenmaalquote:
Ojaquote:Op zaterdag 9 september 2023 20:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo noemden we Haags hier nu eenmaal
O echt ~Haagse Keesiequote:Op zaterdag 9 september 2023 20:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo noemden we Haags hier nu eenmaal
Wel gezellig daar..quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook al jaren niet meer geweest ...
Voor het laatst dat ik jou daar zag ten tijden met mo_muffin, denk ik?quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook al jaren niet meer geweest ...
Ik was zelfs ooit in 2013 op een meetquote:Op zaterdag 9 september 2023 20:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Voor het laatst dat ik jou daar zag ten tijden met mo_muffin, denk ik?
Was dat gezellig?quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was zelfs ooit in 2013 op een meet
Wanneer moet jij weer gaan werken Marc?quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt soms best goede ideeën
Je kent me ondertussenquote:Op zaterdag 9 september 2023 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt soms best goede ideeën
Zandvoort zou dichterbij zijn geweestquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt. Utrecht is niet op fietsafstand
Heb nog 51 dagen als ik het goed doe.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer moet jij weer gaan werken Marc?
O lekker dan heb je nog even te gaanquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb nog 51 dagen als ik het goed doe.
Of Lelystad ofzo.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Zandvoort zou dichterbij zijn geweest
Ja, zit precies op de helft.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker dan heb je nog even te gaan
Leuke potjes wel op Glory.quote:
Over een uur denk ik.quote:
O dat is fijn te horen dat je weer normaal kan lopen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, zit precies op de helft.
En kan weer normaal lopen, die klote hitte is bijna weg.
Van de week dus weer de revalidatie goed oppakken.
Hoe is het met jou?
Die ken ikquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Don Pedro met die Oma als uitsmijter?
Die ken ikquote:
Die ken ikquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Ken ik niet. Die kant van Friesland kwam ik niet veel.
Dan meer in Berlikum etc...
Hey Draakje.quote:
Freshquote:
Wil je dat vaak?quote:
Nee ik ben de rust zelfquote:
rust welquote:Op zaterdag 9 september 2023 22:13 schreef drakin het volgende:
Ik ga nu rusten, morgen vroeg naar mijn werk
quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:13 schreef drakin het volgende:
Ik ga nu rusten, morgen vroeg naar mijn werk
quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
highkick met die voetje en compleet van de wereld
jaja ik maak geintjequote:Op zaterdag 9 september 2023 23:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Badr, badr...gewoon aan lekker badderen denken
statement in het Marrokkaans , waaruit we begrijpen dat ie andere dingen aan zn hoofd heeft ...quote:
Zou het met die aardbeving te maken kunnen hebben?quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
statement in het Marrokkaans , waaruit we begrijpen dat ie andere dingen aan zn hoofd heeft ...
Zou je denken ?quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zou het met die aardbeving te maken kunnen hebben?
Ik weet het niet, doe een gok maar laten we wel wezen, het zo graag willen maar het eigenlijk niet kunnen is de laatste jaren wel hoe het gaat met die Badr.quote:
misschien wel de volgende stop .... kost de organisatie ook veel geld op deze manier ...quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, doe een gok maar laten we wel wezen, het zo graag willen maar het eigenlijk niet kunnen is de laatste jaren wel hoe het gaat met die Badr.
Was daarom wel nieuwsgierig naar deze wedstrijd...hoe vaak wil je verliezen voordat je eindelijk doorhebt dat je misschien moet stoppen?
lekker manquote:Op zondag 10 september 2023 00:48 schreef Steven_Stil het volgende:
Ik zit nog steeds op een jacht in Lemmer.
Als het water met een briesje en het bier de boel verkoeld ... lemmer 1x in de haven geweest om wat te eten ... lang geledenquote:Op zondag 10 september 2023 00:53 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dat rondvaren geloof ik wel, lekker in de haven liggen bevalt me beter,
Alsof de tijd heeft stil gestaan, allemaal bejaarden met boten of elektrische fiets hier nu.quote:Op zondag 10 september 2023 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het water met een briesje en het bier de boel verkoeld ... lemmer 1x in de haven geweest om wat te eten ... lang geleden
Rijd je al op een E-horse?quote:Op zondag 10 september 2023 00:57 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Alsof de tijd heeft stil gestaan, allemaal bejaarden met boten of elektrische fiets hier nu.
Ja ja de jaren Piet .... ik word er ook niet beter opquote:Op zondag 10 september 2023 01:03 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
LoL, nee mijn lijf werkt niet meer mee en zet de knollen nu voor de kar.
Boven de 60 ga je het echt merken.quote:Op zondag 10 september 2023 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja de jaren Piet .... ik word er ook niet beter op
Ja ... je lichaam begint langzaam te degeneren ... en de kleine defecten komen boven waaien ....quote:Op zondag 10 september 2023 01:09 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Boven de 60 ga je het echt merken.
Daarom ben ik ook overgeschakeld naar steeds meer delegeren,quote:Op zondag 10 september 2023 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... je lichaam begint langzaam te degeneren ... en de kleine defecten komen boven waaien ....
Verstandig .. dus je ... eh je muts doet nu het meeste werk ...quote:Op zondag 10 september 2023 01:19 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook overgeschakeld naar steeds meer delegeren,
Haha nee die regelt de stallen.quote:Op zondag 10 september 2023 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Verstandig .. dus je ... eh je muts doet nu het meeste werk ...
Die heb je nu toch aan huisquote:Op zondag 10 september 2023 01:25 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Haha nee die regelt de stallen.
Heb je nog nieuwe paarden ?quote:Op zondag 10 september 2023 01:31 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja de boel daar regelen is niet zo ingewikkeld.
Heel apart. Had dit echt niet verwacht.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:12 schreef chufi het volgende:
@:engine je hoeft niet meer stiekem in een hoekje te kijken ...
Hey Charlotte!quote:Op zondag 10 september 2023 02:31 schreef Charlotte-007 het volgende:
Alsof er een burgeroorlog binnen FOK! bezig is.....
Come on.
Hey engine.quote:
quote:Op zondag 10 september 2023 02:36 schreef engine het volgende:
Werkt goedmaar zal binnen maar niet teveel oefenen
Januari weerquote:Op zondag 10 september 2023 02:36 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hey engine.
Polariserend gedrag te zien.
Ik hoop maar weer op een leuke BB met desbetreffende forum. Die is altijd leuk.
quote:Op zondag 10 september 2023 02:44 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Fijn dat je terug bent lieverd.
Ik ben sowieso onzeker, want ik heb een hele kleine piemel.quote:Op zondag 10 september 2023 03:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Maakt het je onzeker dat ik het goed bedoel? Laten we lief zijn voor elkaar.
Ik heb gerapporteerd dat je een kleine piemel hebt.quote:Op zondag 10 september 2023 03:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben sowieso onzeker, want ik heb een hele kleine piemel.
Tja een like dan maar.quote:Op zondag 10 september 2023 03:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik heb gerapporteerd dat je een kleine piemel hebt.
TR gemacht!quote:Op zondag 10 september 2023 03:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Tja een like dan maar. Fuck off.
Waar zou ik een van voor moeten krijgen dan?quote:Op zondag 10 september 2023 04:02 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat je sowieso geen ban krijgt?
-v +bquote:Op zondag 10 september 2023 04:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waar zou ik een van voor moeten krijgen dan?
Goedemorgen.quote:
Ik zou er niet aan beginnenquote:Op zondag 10 september 2023 06:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Het teruglezen waard?
Morguh Pullup, bedankt voor mooie plaatjes weerquote:
Morguh Cafca. ik zat naar twee goed te kijken, die eerste de kop van de enel vogel is achter die van de anderen en die uit ik vind het net of die uit hout gesneden isquote:
Ik dacht hetzelfdequote:
Morguh Nijnquote:Op zondag 10 september 2023 08:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde![]()
Goedemorgen en prachtige vogeltjes weer.
Goedemorgen. Hier staat de zuurkool opquote:
Waarom maak je het dan?quote:Op zondag 10 september 2023 08:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen. Hier staat de zuurkool op![]()
Ik vind het heerlijk, maar met dit weer
Haha, dat wel. De oud compagnon van SF heeft mij gevraagd om voor hem te koken. Hij betaalt me ¤6,- per maaltijd. Ik vraag altijd wat hij wil..meestal moet ik het zelf maar uitzoeken, maar nu kwam er zuurkool als verzoek.quote:Op zondag 10 september 2023 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom maak je het dan?
Mij maakt het eigenlijk nooit uit ik eet ook wel snert in de zomer.
Het is net zo warm als gewone soepof niet warmer dan in de winter
O wat lief dat je dat doet.quote:Op zondag 10 september 2023 08:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha, dat wel. De oud compagnon van SF heeft mij gevraagd om voor hem te koken. Hij betaalt me ¤6,- per maaltijd. Ik vraag altijd wat hij wil..meestal moet ik het zelf maar uitzoeken, maar nu kwam er zuurkool als verzoek.
Goedemorgen Heer PLY.quote:
Dotquote:Op zondag 10 september 2023 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat lief dat je dat doet.
Gewoon lekker eten aardappelen met groente is net zo warm
Ajaxquote:
Ik hoop van wel.quote:
Hoe vond je GLORY gister?quote:
Aan mij zal het niet liggen.quote:
Was weekje normandie geweest al poosje terug, en af en toe met Jippie tuffen op de boot. Maar werk weerquote:Op zondag 10 september 2023 09:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aan mij zal het niet liggen.![]()
Fijne vakantie gehad?
Op het water dan.
Hey wyfke.quote:
Hihiquote:Op zondag 10 september 2023 09:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey wyfke.![]()
Maar natuurlijk ook voor jou.
Hey Plyquote:
Normandië is wel een heel mooi omgeving.quote:Op zondag 10 september 2023 09:11 schreef PLY het volgende:
[..]
Was weekje normandie geweest al poosje terug, en af en toe met Jippie tuffen op de boot. Maar werk weer
Als in niet zeg maar.quote:Op zondag 10 september 2023 09:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gezien. Hoe deed hij het?
quote:Op zondag 10 september 2023 09:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey wyfke.![]()
Maar natuurlijk ook voor jou.
Goed geslapen dot?quote:
Jep was 2e keer op dezelfde plekquote:Op zondag 10 september 2023 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Normandië is wel een heel mooi omgeving.
Net als anders, en jij ?quote:Op zondag 10 september 2023 09:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Goed geslapen dot?
[..]
Jep was 2e keer op dezelfde plek
Had hij ook wel iets eerder kunnen bedenken.quote:Op zondag 10 september 2023 09:18 schreef aloa het volgende:
[..]ik lees het net ja.
Vanwege de aardbeving.
Wel lullig idd.quote:Op zondag 10 september 2023 09:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had hij ook wel iets eerder kunnen bedenken.
Rico ook nog dit jaarquote:Op zondag 10 september 2023 09:18 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de rest wel prima matches.
O lekker, morgen nog de laatste warme dag en dan is het weer wat aangenamer gelukkigquote:
Die moet nog wel even flink trainen.Al 2jaar geen wedstrijd gedaan.quote:
Is weer goed hoorquote:Op zondag 10 september 2023 09:22 schreef aloa het volgende:
Rico was geblesseerd toch?
Of is dat al weer goed.
Die tegenstander, ben ff de naam kwijt is ook goed en zeer sympathieke ventquote:Op zondag 10 september 2023 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die moet nog wel even flink trainen.Al 2 geen wedstrijd gedaan.
Ja, vind dit ook ff tequote:Op zondag 10 september 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, morgen nog de laatste warme dag en dan is het weer wat aangenamer gelukkig
Remy.quote:Op zondag 10 september 2023 09:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Die tegenstander, ben ff de naam kwijt is ook goed en zeer sympathieke vent
Hij heeft voor een ware aardverschuiving gezorgd in die toko, met die mededeling.quote:Op zondag 10 september 2023 09:18 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de rest wel prima matches.
Vannacht was weer zo warm boven bah ben er echt klaar meequote:
Hey Haagsquote:Op zondag 10 september 2023 09:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Hij heeft voor een ware aardverschuiving gezorgd in die toko, met die mededeling.
Goedemorgen,daar waren de meningen nogal over verdeeld,maar mooie woordspeling.quote:Op zondag 10 september 2023 09:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Hij heeft voor een ware aardverschuiving gezorgd in die toko, met die mededeling.
Moggequote:Op zondag 10 september 2023 09:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Supergeschikt voor.quote:Op zondag 10 september 2023 09:27 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja die, is sociaal werker met moeilijk opvoedbare jeugd.
Respect,moet vast wel iets te vinden zijn.quote:Op zondag 10 september 2023 09:29 schreef PLY het volgende:
[..]
Zekers, mijn zoon heeft daar ook zijn papieren voor. Zoekt dat werk weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |