Hier idem.quote:Op donderdag 14 september 2023 10:58 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Bij ons staat de bieb toe dat je dit soort boeken uitcheckt op de abo's van de kinderen (net als bladmuziek/muziekboeken btw). Je zou het effe kunnen checken.
Die lees ik momenteel. Vooral omdat ik een van mijn kinderen verdenk van het hebben van een PDA profiel en ik op zoek ben naar handvatten. Ik ben pas net begonnen dus ik kan er nog niet al te veel over zeggen, behalve dat het me lastig lijkt om hetgeen ze tot nu toe hebben uitgevoerd ook toe te passen in de westerse drukke wereld. To be continued in ieder geval.quote:Op donderdag 14 september 2023 10:50 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn instafeed is fan van Jagen, verzamelen, opvoeden. Daar wil ik me eens in verdiepen.
Personal digital assistentquote:Op donderdag 14 september 2023 12:49 schreef SQ het volgende:
Wat is een pda profiel nou weer?
Al die afkortingen in deze wereld
Dat wil je liever niet weten.quote:Op donderdag 14 september 2023 12:49 schreef SQ het volgende:
Wat is een pda profiel nou weer?
Al die afkortingen in deze wereld
Ik?quote:Op donderdag 14 september 2023 12:58 schreef SQ het volgende:
Maar 9 kilo joh, daar doe je toch minimaal 6 maanden mee?
Kaas ben ik echt geschokt over. Echt... een zakje geraspte kaasquote:Op donderdag 14 september 2023 13:11 schreef SQ het volgende:
Wc papier is veel meer gestegen in %. En kaas al helemaal
Niet normaal he! Klein zakje voor 3 euro. Nou echt niet, dan rasp ik zelf wel. Van het veel te dure kilo blok kaas van 10 euro.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:15 schreef BE het volgende:
[..]
Kaas ben ik echt geschokt over. Echt... een zakje geraspte kaasBizar!
Boter en eieren halen wij standaard in Duitsland. Is daar veel goedkoperquote:Op donderdag 14 september 2023 13:17 schreef MaJo het volgende:
Kattenvoer en grit zijn flink gestegenIn februari 2022 betaalde ik E 7,49 voor een zak grit en E 49,95 voor een zak kattenvoer. Nu is dat E 11,99 voor een zak grit en E 58,50 voor het kattenvoer. In het kattenvoer merk je het inderdaad niet zo snel omdat het maanden meegaat maar met het grit tikt het wel aan.
Wc papier en kaas zijn ook de 2 die mij het meeste zijn opgevallen. En roomboter! 5 euro voor een blok van 500 gram
Edit: al merk je wel dat de prijzen weer wat gaan dalen. Roomboter is nu 4,49 zie ik, toch weer 10% eraf.
Top of my mindquote:Op donderdag 14 september 2023 17:24 schreef Cathmar het volgende:
Iets anders. Ik wil oorbellen kopen voor mezelf. Nog nooit gedaan online. Ben meer type Zara, groot en kleurrijk. Maar wil iets verfijnd, klein, mooie kwaliteit. Het internet is soms echt overwhelming. Waar zou ik eens kunnen kijken…? Hoeft geen 18 karaat te zijn maar wel iets dat gewoon lang mooi blijft.
Wil ik eens geld uitgeven… schiet het niet op.
Ik slaag meestal wel bij Lucardiquote:Op donderdag 14 september 2023 17:24 schreef Cathmar het volgende:
Iets anders. Ik wil oorbellen kopen voor mezelf. Nog nooit gedaan online. Ben meer type Zara, groot en kleurrijk. Maar wil iets verfijnd, klein, mooie kwaliteit. Het internet is soms echt overwhelming. Waar zou ik eens kunnen kijken…? Hoeft geen 18 karaat te zijn maar wel iets dat gewoon lang mooi blijft.
Wil ik eens geld uitgeven… schiet het niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |