Geweldenaar.quote:
Volgens mij grotendeels perceptie. Misschien dat de zon of de maan nog een (kleine) rol spelen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Is het slechts perceptie of kan het kloppen dat (heftige) aardbevingen vaak 's nachts zijn?
Helaas ook gedurende de dag kan het extreem dodelijk aflopen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Is het slechts perceptie of kan het kloppen dat (heftige) aardbevingen vaak 's nachts zijn?
Ik ben fan van yvonnegodquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:47 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Hou je brutale mond tegen haar.
De omvang van de ramp is ook simpelweg relatief gezien gering.quote:Op zaterdag 9 september 2023 16:45 schreef Dagoduck het volgende:
Rustig in dit topic trouwens. Zal wel door het weer komen.
Of we kennen nog niet de gehele omvang? Berggebieden?quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
De omvang van de ramp is ook simpelweg relatief gezien gering.
Ja uiteraard.quote:Op zaterdag 9 september 2023 06:17 schreef Jed1Gam het volgende:
In Marrakech wonen toch wel 900+k mensen, en de vele toeristen niet meegeteld. 75km van het epicentrum.
Ik denk vooral veel mensen geraakt door stenen die van/uit gebouwen zijn gekomen, die zich in het ziekenhuis melden. Mijn vrouw zei dat ze niet veel ingestorte gebouwen heeft gezien gisteren nacht, maar de straten lagen wel vol met stenen.
Screenshot maken en die posten?quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
Edit. Kennelijk kan je geen reddit content delen.
Nee natuurlijk niet, ik wilde gewoon dingen wat in het perspectief plaatsen. En misschien was het wat te cru uitgedrukt, excuses daarvoor maar verder blijf ik bij mn standpunt.quote:
Er is nog steeds geen bevestiging van de Marokkaanse regering dat ze kunnen starten. Wel erg triest hoe traag ze zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:10 schreef Ali_boo het volgende:
Steun uit onverwachte hoek![]()
[ twitter ]
Was dat onderdeel van de Abraham Accords?quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:22 schreef Brussel het volgende:
[..]
Nou, ze hebben alweer een tijdje geleden hun banden genormaliseerd.
Het groene licht zal vast snel komenquote:Op zaterdag 9 september 2023 22:36 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Er is nog steeds geen bevestiging van de Marokkaanse regering dat ze kunnen starten. Wel erg triest hoe traag ze zijn.
https://www.timesofisrael(...)to-assistance-offer/
IDF aid team to quake-hit Morocco on hold as Israel awaits response to offer
Gallant speaks with Moroccan counterpart, touts ‘commitment to stand by our partners during difficult times’ after over 1,300 killed; Health Ministry also organizing team
Klopt idd, Mutant had er laatst een topic over geopend.quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:47 schreef Ali_boo het volgende:
Was dat onderdeel van de Abraham Accords?
Ben niet echt goed genformeerd in dat regio, forgive me als ik er naast zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |