Ik peur uit mooie muziek.quote:
Jezus.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:09 schreef tong80 het volgende:
De lijers in den Haag kunnen de tandjes krijgen. Met hun gebakkelij over stikstof en loslopende wolven. Flikker kutstraal een kuteind op. Blijf lekker bezuinigen op gezondheidszorg.
Ik moet Godverdomme 2 maanden langer wachten op bestralingen door een administratieve fout. Lag al met opengesperde anus op de operatietafel. Dat ze op een heel vervelende plek permanente jeuk mogen krijgen.
Sterkte tong80.quote:
Qua zwaar klote is het al kut. Eerdaags beginnen met hormoon-injecties. Dan wordt het slappe gelul standaard. Als eikel met hang tieten.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:58 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Sterkte tong, zwaar klote dit. Hoop dat je lichamelijk niet slechter gaat voelen voor je behandelt kunt worden.
Balen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:07 schreef tong80 het volgende:
Even update. Ben fucking moe. Blijft vreemd dat ik steeds dingen mis. Soms dagen in bed en een dag later pas op de hoogte van de toestand in het midden-oosten. Wel lekker dat je het actuele verval van Ajax niet live meemaakt. En je niet hoeft in te houden tegen kut Feijenoorders. Ha ha ha.
Vandaag tot nu gerekt. Weer ff legge. Maar kan tot morgen duren.
Verder kan alles me aan m'n reet roesten. Heel de negatieve kutzooi. En dan wens ik Caland en andere losers nog het aller beste. Dat ze nog mogen blijven ademen, met hun neus boven de strontput.
quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:07 schreef tong80 het volgende:
Even update. Ben fucking moe. Blijft vreemd dat ik steeds dingen mis. Soms dagen in bed en een dag later pas op de hoogte van de toestand in het midden-oosten. Wel lekker dat je het actuele verval van Ajax niet live meemaakt. En je niet hoeft in te houden tegen kut Feijenoorders. Ha ha ha.
Vandaag tot nu gerekt. Weer ff legge. Maar kan tot morgen duren.
Verder kan alles me aan m'n reet roesten. Heel de negatieve kutzooi. En dan wens ik Caland en andere losers nog het aller beste. Dat ze nog mogen blijven ademen, met hun neus boven de strontput.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |