Itt Evenepoelquote:Op vrijdag 8 september 2023 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Franklop is in topvorm vandaag
Is toch mooiquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:04 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Is het gênant als ik een tikkeltje chauvinistisch word bij de gedachte dat ONZE ploeg alle grote rondes gaat winnen dit jaar?
Hoeveel graden heb je het binnen?quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben overigens ook niet in topvorm met die teringhitte hier.
Eens. Het is niet te hardenquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:04 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Is het gênant als ik een tikkeltje chauvinistisch word bij de gedachte dat ONZE ploeg alle grote rondes gaat winnen dit jaar?
Ik denk dat Roglic momenteel de sterkste is.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:07 schreef TAmaru het volgende:
Jonas zal toch zeker deze rit willen winnen vandaag?
Maar jij bent half Spaansquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uitstraling misschien niet, maar wel een aanvallende stijl in zo'n beetje elke grote ronde sinds twee jaar. En ik heb een zwak voor Seaman.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:07 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja
Ook gezien het feit dat geen Nederlandse renners die ronde wint
En dat Jumbo geen uitstraling heeft
Geen team dat ik bewonder, hoewel ik wel respect voor ze heb
Ik zou ook nooit in zo'n truitje willen rondrijden
29.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoeveel graden heb je het binnen?
Je kunt je ramen ook dicht doen hequote:
Forum Opties | |
---|---|