SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#samenwinnenquote:Op vrijdag 8 september 2023 15:43 schreef Momo het volgende:
Stel dat alle 3 de Jumbo's straks in de top3 staan, dan ben ik benieuwd of ze intern een voorkeur hebben voor winst voor een van de 3.
In de bezemwagen?quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
Evenepoel komt nog terug let maar op
De meest aansprekende naam dan toch.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:43 schreef Momo het volgende:
Stel dat alle 3 de Jumbo's straks in de top3 staan, dan ben ik benieuwd of ze intern een voorkeur hebben voor winst voor een van de 3.
Dat lijkt me sterk. Hij ligt nu al 2 minuten achter.quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
Sep Kuss? Iedereen een grote ronde?quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:43 schreef Momo het volgende:
Kuss voor het verhaalquote:Op vrijdag 8 september 2023 15:44 schreef franklop het volgende:
[..]
De meest aansprekende naam dan toch.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 15:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |