10 jaar per slachtoffer zou ik zelf redelijker vinden.quote:Op maandag 11 september 2023 12:57 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
lastig.. ik ben helemaal geen expert maar ik denk meer aan, 10 jaar? en met een psychische behandeling.
ik weet zelf niet of lang straffen wel zoveel zin heeft, het was 30 jaar geleden geloof ik. wel iets waar hij flink last van heeft, al is het maar om de slachtoffers genoegdoening te geven. maar een psychische behandeling lijkt me zinvoller, maar ook weer lastig als hij alles ontkend.quote:Op maandag 11 september 2023 15:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
10 jaar per slachtoffer zou ik zelf redelijker vinden.
En er zijn er drie als ik het goed begrijp, alleen bij een van die drie was het bewijs niet sluitend, dus dan zou 20 jaar meer voor de hand liggen.quote:Op maandag 11 september 2023 15:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
10 jaar per slachtoffer zou ik zelf redelijker vinden.
Het was 20 jaar geleden en hij heeft er dankzij het onder het kleed vegen door de Scientology Kerk zo lang mee weg kunnen komen.quote:Op maandag 11 september 2023 15:32 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik weet zelf niet of lang straffen wel zoveel zin heeft, het was 30 jaar geleden geloof ik. wel iets waar hij flink last van heeft, al is het maar om de slachtoffers genoegdoening te geven. maar een psychische behandeling lijkt me zinvoller, maar ook weer lastig als hij alles ontkend.
vraag me wel af of er ook nog gigantische bedragen schadevergoeding te winnen zijn in deze zaak, lijkt me wel.
Natuurlijk. Maar dat is iets anders.quote:Op maandag 11 september 2023 10:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wel als het achteraf waar blijkt te zijn, en ja ik spreek uit ervaring.
quote:Op maandag 11 september 2023 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was 20 jaar geleden en hij heeft er dankzij het onder het kleed vegen door de Scientology Kerk zo lang mee weg kunnen komen.
En bij nader inzien hadden ze waarschijnlijk beter destijds gewoon het recht z'n beloop kunnen laten, dan had hij en een lagere straf gekregen (destijds werd er minder zwaar gestraft, zeker als het om een celeb ging), plus dat de Scientology Kerk dan niet weer negatief in het nieuws was gekomen wegens het onder druk zetten van slachtoffers.
even gelezen, dat van de scientoloigy wist ik nog nietquote:Op maandag 11 september 2023 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was 20 jaar geleden en hij heeft er dankzij het onder het kleed vegen door de Scientology Kerk zo lang mee weg kunnen komen.
En bij nader inzien hadden ze waarschijnlijk beter destijds gewoon het recht z'n beloop kunnen laten, dan had hij en een lagere straf gekregen (destijds werd er minder zwaar gestraft, zeker als het om een celeb ging), plus dat de Scientology Kerk dan niet weer negatief in het nieuws was gekomen wegens het onder druk zetten van slachtoffers.
Inderdaad. Belachelijk lang.quote:Op zaterdag 9 september 2023 15:57 schreef pokkerdepok het volgende:
deed een bill cosbietje>
wel beetje absurde straf, maar ja, amerika..
Verbazingwekkend dat de scientology kerk hier dan zonder kleerscheuren vanaf komt.quote:Op maandag 11 september 2023 16:45 schreef Leandra het volgende:
Helemaal mee eens ja. Daar dan ook graag namen en rugnummers van.quote:Op dinsdag 12 september 2023 00:02 schreef Rnie het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat de scientology kerk hier dan zonder kleerscheuren vanaf komt.Er moeten dan toch namen en rugnummers bekend zijn van personen die medeplichtig zijn aan het verdoezelen van dit soort dingen?
quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:39 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Gauw proberen je eigen hachje te redden
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |