quote:Beter Laat Dan nooit is een reisprogramma bij SBS6. Estavana Polman, Henny Huisman, Ad Visser, Frits Barend en Edwin Rutten pakken samen het vliegtuig om naar het verre Azië te vliegen.
Estavana neemt de rol van reisleider op zich. Zij neemt haar gasten mee op pad voor een onvergetelijke bucketlist roadtrip door Nepal, Zuid-Korea en Cambodja.
Samen dompelen zij zich volledig onder in verschillende culturen.
Zullen ze iededeen zijn bucketlist wens kunnen afstrepen? Onderweg halen ze ook verhalen op uit hun glansrijke carrières en privélevens
Mee eens, maar een paar series terug was het programma toch wel gemengd? Ik vind Es ook leuker omgaan met de mannen dan Katja.quote:Op donderdag 7 september 2023 18:11 schreef freaky40 het volgende:
Best een leuke eerste aflevering. Esje doet dat leuk met die gasten. Maar volgende seizoen eens gewoon een serie van dit met alleen vrouwen of gemengd. Het is wel een beetje hengstenbal steeds.
Ben in de war dan met een soortgelijk programma op de NPO.quote:Op vrijdag 8 september 2023 02:08 schreef freaky40 het volgende:
Gewoon one of the guys. Maakt een vliegende start als presentatrice. En nee, het is altijd met mannen geweest, nooit gemengd. Maar kan me zo voorstellen dat ze dit nu wel een keer gaan doen, enkel vrouwen of gemengd.
Andersom volgens mij.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:20 schreef freaky40 het volgende:
Gouden Jaren was ook wel leuk ja, dat was allemaal naar aanleiding van het eerste seizoen Beter Laat dan Nooit, toen ging de NPO ook wat soortgelijks produceren ineens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |