Net als op Fok!quote:Op zondag 10 september 2023 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat we Nederlands praten bij het Nederlands elftal.
Die twee torentjes vallen uiteindelijk naar beneden.quote:Op zondag 10 september 2023 20:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vraag me af of ik deze wedstrijd ga kijken of nog naar die documentaires op National Geografic blijf kijken over
9-11 over de aanvallen op de vs en de twintowers ....
Dat was allemaal wel heftig de afgelopen uren....
ik moet echt kiezen....
Ik zal jou is een inside job gevenquote:Op zondag 10 september 2023 20:10 schreef Epistaxiophobia het volgende:
klaas is het type dat denkt dat 9/11 een inside job was
Kun je een Harvardanalyse geven over wie er achter het neerhalen van die torentjes zit?quote:Op zondag 10 september 2023 20:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vraag me af of ik deze wedstrijd ga kijken of nog naar die documentaires op National Geografic blijf kijken over
ik moet echt kiezen....
inside jobquote:Op zondag 10 september 2023 20:07 schreef klaasweetalles het volgende:
ik moet echt kiezen....
Jens Toornstraquote:Op zondag 10 september 2023 20:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kun je een Harvardanalyse geven over wie er achter het neerhalen van die torentjes zit?
Hebben ze daar een kamer voor?quote:Op zondag 10 september 2023 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zal jou is een inside job geven
Dat is nog onduidelijkquote:Op zondag 10 september 2023 20:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kun je een Harvardanalyse geven over wie er achter het neerhalen van die torentjes zit?
Zoon van 2019 dus over 14 jaar kan het zover zijn. En die blind had volgens mij ook meerdere kinderen, wellicht hebben die al verder gefoktquote:Op zondag 10 september 2023 20:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gelukkig heeft die geen voetballende zoon anders komen daar nooit vanaf
Wat een ramp zegquote:Op zondag 10 september 2023 20:32 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zoon van 2019 dus over 14 jaar kan het zover zijn. En die blind had volgens mij ook meerdere kinderen, wellicht hebben die al verder gefokt
Daar moet je toch niet aan denkenquote:Op zondag 10 september 2023 20:32 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zoon van 2019 dus over 14 jaar kan het zover zijn. En die blind had volgens mij ook meerdere kinderen, wellicht hebben die al verder gefokt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |