Er zijn wel vaker minuten stilte bij rampen tochquote:Op zondag 10 september 2023 19:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vreemd het is Ierland tegen Nederland wat heeft dat te doen met Marokko
Ja oke dat is zoquote:Op zondag 10 september 2023 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn wel vaker minuten stilte bij rampen toch
Moet je daar maar niet gaan wonen. Gewoon doorpompen.quote:Op zondag 10 september 2023 19:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vreemd het is Ierland tegen Nederland wat heeft dat te doen met Marokko
Slimme voorspelling, misschien dat je het moment vergeet dat Blind uit zijn rug gelopen wordt maar ik zoek eerst even op of de rechtsbuiten van Ierland kan rennen.quote:Op zondag 10 september 2023 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik veranderd m'n uitslag naar 0-5
@:gurneyisbestoke
McGeady is wel snel, speelt die nogquote:Op zondag 10 september 2023 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slimme voorspelling, misschien dat je het moment vergeet dat Blind uit zijn rug gelopen wordt maar ik zoek eerst even op of de rechtsbuiten van Ierland kan rennen.
Wieffer kijkt alsof ie net is gedumptquote:
Waarom?quote:Op zondag 10 september 2023 19:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laat die jongen nou in godsnaam eerst Nederlands leren.
Noa Lang wordt toch ook opgeroepenquote:Op zondag 10 september 2023 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat we Nederlands praten bij het Nederlands elftal.
we Nederlands praten bij het Nederlands elftal.
#ExitNoaLangquote:Op zondag 10 september 2023 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat we Nederlands praten bij het Nederlands elftal.
Jammer dat deze mensen allemaal Nederlands praten (en ademen)quote:
Dit ja.quote:Op zondag 10 september 2023 19:54 schreef GGMM het volgende:
Laat Frimpong maar lekker voor Ghana spelen.
We praten hier Nederlands.
ESPN, KNVB, Voetbal International... zijn er nog meer opstellingplaatjes!? Post ze in dit topic!!!quote:Op zondag 10 september 2023 19:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
fukking de ligt
dit gaat weer hopen op een wonder worden dat hij weer niet gaat blunderen zoals gewoonlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |