abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8452511
19 april in de Ahoy en a.s. zaterdag start de voorverkoop. En die zal wel weer erg snel gaan dus de mensen die willen gaan zijn bij deze gewaarschuwd!
pi_8452545
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 11:06 schreef calvobbes het volgende:
19 april in de Ahoy en a.s. zaterdag start de voorverkoop. En die zal wel weer erg snel gaan dus de mensen die willen gaan zijn bij deze gewaarschuwd!
Ik waarschuw nog maar een keer : NIET GAAN !!!!

::::::::::Vul hier je bankrekeningnr. in : |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| Uw tegoed wordt ZSM afgeschreven. ::::::::::
pi_8452591
Zou TARA weer gaan? .
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  donderdag 13 februari 2003 @ 11:09:20 #4
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_8452596
Komt er nog wat interressants optreden ?
Volgens mij is de line-up nog niet eens bekend en toch is het altijd binnen de kortse keren uitvekocht...
Typisch mini-festival voor meelopende pubertjes zonder eigen mening.

De breezah's zullen rijkelijk vloeien.

Burnt to the core but not broken
pi_8452701
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 11:09 schreef PPL het volgende:
De breezah's zullen rijkelijk vloeien.
Mag er wel alchol worden geschonken?
pi_8452710
paar jaar geleden vond ik die awards ook altijd vet

gelukkig ligt die tijd achter me. Kan me nog herinneren toen het voor de eerste keer groots werd aangepakt toen hakkuhbar opende met: SUPERRRGABBUHRRRR

donderdag 13 februari 2003 @ 11:14:52 #7
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_8452769
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 11:12 schreef DJ_Robbie het volgende:

[..]

Mag er wel alchol worden geschonken?

Ik adviseer wel om een legitimatieberwijs mee te nemen.
Ik ben bang dat het anders ranja met een rietje zal worden
Burnt to the core but not broken
pi_8452803
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 11:12 schreef planethugo het volgende:
paar jaar geleden vond ik die awards ook altijd vet

gelukkig ligt die tijd achter me. Kan me nog herinneren toen het voor de eerste keer groots werd aangepakt toen hakkuhbar opende met: SUPERRRGABBUHRRRR

en daar lach jij om ?!
dat was het einde van het hardcore-tijperk man !!!

::::::::::Vul hier je bankrekeningnr. in : |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| Uw tegoed wordt ZSM afgeschreven. ::::::::::
  donderdag 13 februari 2003 @ 11:19:18 #9
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_8452915
Ik vind het altijd erg leuk. Ik ga meestal op een VIP uitnodiging. Dan kun je de hele avond lekker gratis eten en drinken. En s'avonds wat kletsen met de artiesten en de soapies die er altijd rondlopen.

Ik ga denk ik weer (als ik een kaart krijg).

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_8452965
quote:
dat was het einde van het hardcore-tijperk man !!!
en terecht man!
.com!
pi_8453012
Kijken doe ik in ieder geval sowieso.

Altijd lachen. Ik ga de lol er naarmate ik ouder word steeds meer van in zien.

Ik vraag me wel af hoe ze dat nu aan gaan pakken, want:

Tmf heeft slechts 1 vj meer...... (of gaan ze die van Mtv er gewoon bij de haren bij sleuren?)

pi_8453231
"Helaas kon [vul hier een bekende Amerikaanse ster in] niet aanwezig zijn, maar hij is erg blij met zijn TMF Award hoor, echt waar!"
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_8453302
tmf awards

4000 gillende keukenmeiden (BrEeZaH lui) nee dank je.
en de echte artiesten die een prijs winnen komen hem nooit ophalen, zie je alleen een video met bedankt voor jullie award maar we kunnen er niet bij zijn. (terwijl ze denken weer zo'n blije award uitrijking)

edit:
zander was me al voor

geit als ontbijt - [url]http://fotoboek.fok.nl/geit[/url]
pi_8454451
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 11:31 schreef Zander het volgende:
"Helaas kon [vul hier een bekende Amerikaanse ster in] niet aanwezig zijn, maar hij is erg blij met zijn TMF Award hoor, echt waar!"
Jep, dat zinnetje is nu al zo'n 20 keer voobijgekomen
pi_8455012
19 april, hoezo dom, dan staan er al een hoop nederlandse acts op de paasfestivals. Di-Rukt zal het dan wel druk hebben die avond.
pi_8455433
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 12:57 schreef Apfel het volgende:
19 april, hoezo dom, dan staan er al een hoop nederlandse acts op de paasfestivals. Di-Rukt zal het dan wel druk hebben die avond.
Dan zal het wel pech voor die Paasfestivals zijn. Denk dat ze eerder optreden tijdens een dergelijke TMF show dan op een Paasfestival in het midden van nergens.
pi_8458380
Ik denk dat Shakira wel wat prijzen gaat winnen en op komt treden

Drie dagen later treed ze (ook) op in de Ahoy' en ze heeft de 19de nog niks te doen volgens Pollstar.

pi_8458809
TMF awards
  maandag 17 februari 2003 @ 01:12:13 #19
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_8528202
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:53 schreef Echoes het volgende:
TMF awards
Mooi gesproken
¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_8530690
Het is me toch wat Met die BrEeZaHh Awards. Het zijn altijd de slechtste artiesten die de prijzen krijgen want ja, echt goede artiesten kennen ze niet eens!

Nee nee, geef mij maar wat ruige gitaren, klinkt vele malen beter dan dat kinder geblèr daar!

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  maandag 17 februari 2003 @ 16:03:32 #21
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8537962
quote:
TMF Awards binnen een uur uitverkocht

BUSSUM - Terwijl nog geen enkele artiest bekend is, vlogen de 10.000 kaartjes voor de TMF Awards zaterdag binnen een uur over de toonbank. Die balans kon TMF maandag opmaken.

De muziekshow is op 19 april in Rotterdam Ahoy' en is nu voor de vijfde keer op rij uitverkocht. Via een site kunnen kijkers hun favoriete artiesten nomineren voor een award. De prijzenregen is onderverdeeld in elf categorieën. De show wordt gepresenteerd door vj Jeroen Post.

TMF maakt deel uit van MTV Networks. Door die relatie is het evenement ook in 110 miljoen huishoudens te zien. MTV maakt namelijk een compilatie van de TMF Awards die via de diverse MTV-kanalen in veertig landen te zien zal zijn. MTV Europe zendt de samenvatting, die een uur duurt, uit op 28 april.

ik ga niet, tenzij ik weer gratis kaartjes krijg
(alhoewel ik dat vorig jaar ook had en toen ook niet ben gegaan)
pi_8542477
Mhz even vraagje,

Klopt het dat er eerste rangs zitplaatsen zijn?
Ik dacht van wel, maar weet het niet zeker, en nu gaan we ff kaartjes van iemand kopen, maar het moet wel te vertrouwen zijn natuurlijk!

Ik ga dr voor de eerste keer heen, eiglijk gewoon om het maar s mee gemaakt te hebben. Had eiglijk niet zoveel zin, maar mn vriendin wil me absoluut mee hebben, dus ik ben dan weer zo lief dat ik dat voor dr doe! He Hypjuh!

Moderator / Miss SHO dinsdag 18 februari 2003 @ 11:55:37 #23
22592 crew  Ole
pi_8555428
Gelukkig, de kaarten waren binnen een uur uitverkocht.....
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 18 februari 2003 @ 11:57:25 #24
42899 dj-ango
Omgekeerde wereld
pi_8555482
De TMF breezah AWARDS
Komt een bakker bij de man
  dinsdag 18 februari 2003 @ 11:57:51 #25
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_8555501