quote:Ik waarschuw nog maar een keer : NIET GAAN !!!!
Op donderdag 13 februari 2003 11:06 schreef calvobbes het volgende:
19 april in de Ahoy en a.s. zaterdag start de voorverkoop. En die zal wel weer erg snel gaan dus de mensen die willen gaan zijn bij deze gewaarschuwd!
De breezah's zullen rijkelijk vloeien.
quote:Mag er wel alchol worden geschonken?
Op donderdag 13 februari 2003 11:09 schreef PPL het volgende:
De breezah's zullen rijkelijk vloeien.
gelukkig ligt die tijd achter me. Kan me nog herinneren toen het voor de eerste keer groots werd aangepakt toen hakkuhbar opende met: SUPERRRGABBUHRRRR
quote:Ik adviseer wel om een legitimatieberwijs mee te nemen.
Op donderdag 13 februari 2003 11:12 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
Mag er wel alchol worden geschonken?
quote:en daar lach jij om ?!
Op donderdag 13 februari 2003 11:12 schreef planethugo het volgende:
paar jaar geleden vond ik die awards ook altijd vetgelukkig ligt die tijd achter me. Kan me nog herinneren toen het voor de eerste keer groots werd aangepakt toen hakkuhbar opende met: SUPERRRGABBUHRRRR
Ik ga denk ik weer (als ik een kaart krijg).
Altijd lachen. Ik ga de lol er naarmate ik ouder word steeds meer van in zien.
Ik vraag me wel af hoe ze dat nu aan gaan pakken, want:
Tmf heeft slechts 1 vj meer...... (of gaan ze die van Mtv er gewoon bij de haren bij sleuren?)
4000 gillende keukenmeiden (BrEeZaH lui) nee dank je.
en de echte artiesten die een prijs winnen komen hem nooit ophalen, zie je alleen een video met bedankt voor jullie award maar we kunnen er niet bij zijn. (terwijl ze denken weer zo'n blije award uitrijking)
edit:
zander was me al voor
quote:Jep, dat zinnetje is nu al zo'n 20 keer voobijgekomen
Op donderdag 13 februari 2003 11:31 schreef Zander het volgende:
"Helaas kon [vul hier een bekende Amerikaanse ster in] niet aanwezig zijn, maar hij is erg blij met zijn TMF Award hoor, echt waar!"
quote:Dan zal het wel pech voor die Paasfestivals zijn. Denk dat ze eerder optreden tijdens een dergelijke TMF show dan op een Paasfestival in het midden van nergens.
Op donderdag 13 februari 2003 12:57 schreef Apfel het volgende:
19 april, hoezo dom, dan staan er al een hoop nederlandse acts op de paasfestivals. Di-Rukt zal het dan wel druk hebben die avond.
Drie dagen later treed ze (ook) op in de Ahoy' en ze heeft de 19de nog niks te doen volgens Pollstar.
quote:Mooi gesproken
Op donderdag 13 februari 2003 15:53 schreef Echoes het volgende:
TMF awards
Nee nee, geef mij maar wat ruige gitaren, klinkt vele malen beter dan dat kinder geblèr daar!
quote:ik ga niet, tenzij ik weer gratis kaartjes krijg
TMF Awards binnen een uur uitverkocht
BUSSUM - Terwijl nog geen enkele artiest bekend is, vlogen de 10.000 kaartjes voor de TMF Awards zaterdag binnen een uur over de toonbank. Die balans kon TMF maandag opmaken.De muziekshow is op 19 april in Rotterdam Ahoy' en is nu voor de vijfde keer op rij uitverkocht. Via een site kunnen kijkers hun favoriete artiesten nomineren voor een award. De prijzenregen is onderverdeeld in elf categorieën. De show wordt gepresenteerd door vj Jeroen Post.
TMF maakt deel uit van MTV Networks. Door die relatie is het evenement ook in 110 miljoen huishoudens te zien. MTV maakt namelijk een compilatie van de TMF Awards die via de diverse MTV-kanalen in veertig landen te zien zal zijn. MTV Europe zendt de samenvatting, die een uur duurt, uit op 28 april.
Klopt het dat er eerste rangs zitplaatsen zijn?
Ik dacht van wel, maar weet het niet zeker, en nu gaan we ff kaartjes van iemand kopen, maar het moet wel te vertrouwen zijn natuurlijk!
Ik ga dr voor de eerste keer heen, eiglijk gewoon om het maar s mee gemaakt te hebben. Had eiglijk niet zoveel zin, maar mn vriendin wil me absoluut mee hebben, dus ik ben dan weer zo lief dat ik dat voor dr doe! He Hypjuh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |