en toch willen we de exacte reden weten.quote:Op woensdag 6 september 2023 02:51 schreef ThijsTH het volgende:
En nee, het is niet voor iets illegaals, maar is te ingewikkeld om precies uit te leggen.
Kunt ook deel copy en paste doen.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:19 schreef ytram het volgende:
Ik heb dit wel eens gedaan voor iemand. Het is het meest succesvol als je weet welk lettertype er gebruikt is. Heb het toen eerst gescand, zo recht mogelijk op een flatbed scanner op 600 dpi en opgeslagen als pdf. Daarna het bestand geopend in Adobe Illustrator (vermoed dat het met bijvoorbeeld Affinity designer ook wel lukt) en de betreffende letters/tekst vervangen/opnieuw getypt. Daarna als nieuwe pdf opgeslagen. Werkte voor wat ik ermee wilde bereiken prima. Een beetje handigheid en een beetje kennis van de programma’s is wel handig.
Is denk wel mogelijk maar teveel werkquote:Op zaterdag 9 september 2023 00:37 schreef ThijsTH het volgende:
Dank mensen, is al niet meer nodig. Mijn afbeelding verpestte de letters, die worden echt nergens herkend.
Ben al bij een copyshop geweest en die zeiden dat het echt niet te doen is helaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |