abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 september 2024 @ 18:26:44 #126
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_214892123
Dat roken in huis en die pitbulls kunnen echt niet :N

Ik vond de mensen in deze aflevering dan wel weer heel erg sympathiek, lieve moeder, leuke tienermoeder en die vriend leek ook een lieve jongen.
Ik heb dat niet vaak bij afleveringen waar de bingokaart grotendeels weggestreept wordt.

Viel me wel op dat er niet meer gepraat wordt over falende anticonceptie.
En ik was wel benieuwd wat hij voor werk doet en welke opleiding zij gaat volgen maar dat was blijkbaar niet relevant genoeg voor het programma ofzo }:|
pi_214893140
Zij gebruikte geen anticonceptie toch?

En zei de bekende moeder nou dat ze ook huishoudelijk geweld had meegemaakt?
  donderdag 19 september 2024 @ 10:45:43 #128
346653 Ceviche
pi_215026926
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2024 19:54 schreef Serinde het volgende:

Ik heb er niks over gehoord. De opmerking over huishoudelijk geweld heb ik even gemist maar dat geloof ik meteen :D het onderwerp is helemaal niet grappig natuurlijk maar ik denk dan meteen aan agressieve stofzuigers en meppende strijkplanken.
  donderdag 19 september 2024 @ 10:48:39 #129
346653 Ceviche
pi_215026948
Ik kijk nu net vijf minuten de aflevering van deze week, sympathieke tienerouders (20 en 25 maar je snapt wat ik bedoel), lijken goed bij elkaar te passen, huisje erbij, ben benieuwd hoe dit verder gaat.
Zij lijkt goed met haar autisme om te gaan maar misschien zien we nog een andere kant later. Ook nog niks gehoord over anticonceptie maar dat kan nog komen natuurlijk.

Verder hebben ze echt een bazenfotomuur met Harry Potter _O_
  donderdag 19 september 2024 @ 11:18:42 #130
346653 Ceviche
pi_215027296
Het is echt een prachtige baby, mooie naam ook.
En een lange pittige bevalling.
  donderdag 19 september 2024 @ 11:40:55 #131
346653 Ceviche
pi_215027520
Eindelijk wordt het onderwerp 'werk' aangesneden _O_ lekker bezig!
Heleen die meteen in de rol van klant kruipt: 'is het nog ochtend?', dat is echt elke klant ooit :') of 'het is al middag hoor'.

Verder is het ontzettend irritant dat je op Facebook moet kijken 'hoe het nu gaat'. Zend dat gewoon uit }:|
En dan er staat niks op Facebook.

Verder ben ik wel benieuwd hoe het zit met de familie van de tienermoeder, maar daar hebben ze het totaal niet over gehad. Ik snap dat je als deelnemer niet alles wil delen maar als kijker ben je gewoon benieuwd naar het totaalplaatje.

[ Bericht 15% gewijzigd door Ceviche op 19-09-2024 14:12:06 ]
  vrijdag 27 september 2024 @ 11:10:10 #132
346653 Ceviche
pi_215106031
De aflevering van deze week was anders dan eerdere afleveringen.
Het is een goede reminder waarom je niet met random mensen baby's moet maken. Bewust een baby nemen met iemand waar je nog geen maand een relatie mee hebt :N
En er zal vast van beide kanten een hoop gebeurd zijn maar het is overduidelijk dat de koffie er niks mee te maken heeft. Je ziet in de filmpjes al dat hij erg controlerend is, dingen vertelt voor haar (zij vertelt iets en hij neemt het over terwijl het over haar angsten ging).
Bij elke echo willen zijn is heel leuk en betrokken enzo maar dan zeuren over die ene die hij gemist had.
Hij mag wel wat meer aan zelfreflectie doen.

Wel tof dat zij een opleiding gaat doen, minder tof dat nieuwe vriend zo'n grote nektatoeage heeft.
  Miss 200.000.000! vrijdag 27 september 2024 @ 12:48:04 #133
367000 roos94
pi_215106833
Shadely :')
pi_215108194
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2024 19:54 schreef Serinde het volgende:

Dat is inderdaad wat ze zei. :Y
pi_215165174
Aflevering van dinsdag heb ik gisteren half gekeken, maar dat kwam wel over als een leuk stel dat van aanpakken weet.
  zondag 6 oktober 2024 @ 18:40:15 #136
346653 Ceviche
pi_215195133
Was inderdaad een leuk stel, maar wel een saaie aflevering.
En ik vermoed dat er wel wat meer speelde dan te klein/dik voor een stageplek.
pi_215195461
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 11:10 schreef Ceviche het volgende:
De aflevering van deze week was anders dan eerdere afleveringen.
Het is een goede reminder waarom je niet met random mensen baby's moet maken. Bewust een baby nemen met iemand waar je nog geen maand een relatie mee hebt :N
En er zal vast van beide kanten een hoop gebeurd zijn maar het is overduidelijk dat de koffie er niks mee te maken heeft. Je ziet in de filmpjes al dat hij erg controlerend is, dingen vertelt voor haar (zij vertelt iets en hij neemt het over terwijl het over haar angsten ging).
Bij elke echo willen zijn is heel leuk en betrokken enzo maar dan zeuren over die ene die hij gemist had.
Hij mag wel wat meer aan zelfreflectie doen.

Wel tof dat zij een opleiding gaat doen, minder tof dat nieuwe vriend zo'n grote nektatoeage heeft.
NektattooS, meerdere.
Een onleesbare tekst, een roos en nog iets. En dat op je zoveel-en-twintigste met meerdere kinderen. Yikees.
Mon 'en!
  zondag 6 oktober 2024 @ 22:08:20 #138
346653 Ceviche
pi_215197250
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 19:07 schreef bloempjuh het volgende:

[..]
NektattooS, meerdere.
Een onleesbare tekst, een roos en nog iets. En dat op je zoveel-en-twintigste met meerdere kinderen. Yikees.
Die aflevering had maar 1 kind toch? Maar ja, het was niet echt voorbeeldig allemaal. Ik hoorde tussen de regels door dat veilig thuis betrokken was maar dat kan ik fout hebben.
pi_215197349
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 22:08 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Die aflevering had maar 1 kind toch? Maar ja, het was niet echt voorbeeldig allemaal. Ik hoorde tussen de regels door dat veilig thuis betrokken was maar dat kan ik fout hebben.
De jonge moeder had één baby, ja, maar de nektattoo-vriend zei dat 'ie kinderen (meervoud) heeft. Geloof ik.
Mon 'en!
  zondag 6 oktober 2024 @ 23:43:43 #140
346653 Ceviche
pi_215197821
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 22:18 schreef bloempjuh het volgende:

[..]
De jonge moeder had één baby, ja, maar de nektattoo-vriend zei dat 'ie kinderen (meervoud) heeft. Geloof ik.
Oh ja, die nieuwe vriend inderdaad. Ik dacht aan de tienervader van de baby, vandaar.
pi_215198761
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 19:07 schreef bloempjuh het volgende:

[..]
NektattooS, meerdere.
Ik heb die aflevering nu voor de helft gekeken.
Oma heeft ook prachtige tattoos, de zwaluw op de borst en ook iets in haar nek. In haar omgeving is dit zo gebruikelijk, ze denken dat je niet van je kind houdt als zijn/haar naam niet op je lichaam staat.
  Moderator maandag 7 oktober 2024 @ 08:56:17 #142
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215198826
quote:
7s.gif Op maandag 7 oktober 2024 08:41 schreef Serinde het volgende:

[..]
Ik heb die aflevering nu voor de helft gekeken.
Oma heeft ook prachtige tattoos, de zwaluw op de borst en ook iets in haar nek. In haar omgeving is dit zo gebruikelijk, ze denken dat je niet van je kind houdt als zijn/haar naam niet op je lichaam staat.
Zo zag ik ook es in een ander programma (volgens mij bij ons op het kamp en volgens mij was het die onlangs aangehouden Gijs) dat ze voor de geboorte van het kleinkind de naam al lieten tatoeëren. "Ja dan ben je de eerste hè" 8)7
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Miss 200.000.000! donderdag 17 oktober 2024 @ 11:26:11 #143
367000 roos94
pi_215287769
Vond de aflevering met Maria Tailor een beetje gek.

De moeder leek heel "distant". Apathisch? Ik zag niet echt veel liefde naar het kind maar ik kan het mis hebben.

En dan zeggen dat ze een studie wil doen omdat ze dan duo stufie krijgt. Pfff.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215287860
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 11:26 schreef roos94 het volgende:

De moeder leek heel "distant". Apathisch? Ik zag niet echt veel liefde naar het kind maar ik kan het mis hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles beginnend met Dj is standaard tokkie
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 17 oktober 2024 @ 15:54:44 #145
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_215289709
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 11:40 schreef RipCity het volgende:

[..]
Alles beginnend met Dj is standaard tokkie
Dit was een moeder met een kleurtje. Dan is het net wat minder Tokkie. Verder eens.. zoiets doe je je kind niet aan.
pi_215289907
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 11:26 schreef roos94 het volgende:

SPOILER
Denk dat deze moeder echt nog veel worstelt met zichzelf en het moederschap. De baby was een prematuur waardoor er ook nog eens extra zorgelijke dingen bijkomen.
En geen vader in beeld blijkbaar (ik stemde halverwege pas af).
Ik vond het wel zonde om te zien want ze lijkt mij wel lief.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:47:59 #147
346653 Ceviche
pi_215297037
Toen ik 18 werd kwam ik ook hier en daar in de problemen omdat ik eigenlijk gewoon niet voorbereid was op het grotemensenleven. Zoals dat je ineens eigen risico moet betalen enzo.
En zeker met haar achtergrond is het lastig denk ik, praktisch mishandeld als kind, gepest, de vader was blijkbaar wel in beeld maar had ze (zeker financieel) weinig aan, en dan komen er bij een prematuur kindje ook nog een hoop zorgen bij. Die breng je toch minder makkelijk naar een kdv bijvoorbeeld.
Financieel is het ook wat lastiger, want als zij fulltime zou werken is dat ook niet veel met minimumjeugdloon. Zeker als ze eigenlijk gewoon een opleiding wil doen is dat gewoon de verstandigste keuze, ook al is die reden een financiële.
Ik zie liever dat ze een opleiding doet vanwege de stufi dan dat ze in de bijstand belandt.

Ik vond het goed dat ze nu weer een uitgebreider plaatje lieten zien, en echte struggles, in plaats van een stabiele twintiger met zeer behulpzame ouders en betrokken babydaddy. Dat is fijn voor die tienermoeders maar voor veel jonge ouders is de realiteit veel minder rooskleurig en ik vond het mooi dat Geli dat wel liet zien.
En ik vond haar wel overkomen als een lieve moeder :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')