Ik heb er niks over gehoord. De opmerking over huishoudelijk geweld heb ik even gemist maar dat geloof ik meteenquote:Op woensdag 4 september 2024 19:54 schreef Serinde het volgende:
Zij gebruikte geen anticonceptie toch?
En zei de bekende moeder nou dat ze ook huishoudelijk geweld had meegemaakt?
Dat is inderdaad wat ze zei.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:54 schreef Serinde het volgende:
Zij gebruikte geen anticonceptie toch?
En zei de bekende moeder nou dat ze ook huishoudelijk geweld had meegemaakt?
NektattooS, meerdere.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:10 schreef Ceviche het volgende:
De aflevering van deze week was anders dan eerdere afleveringen.
Het is een goede reminder waarom je niet met random mensen baby's moet maken. Bewust een baby nemen met iemand waar je nog geen maand een relatie mee hebt
En er zal vast van beide kanten een hoop gebeurd zijn maar het is overduidelijk dat de koffie er niks mee te maken heeft. Je ziet in de filmpjes al dat hij erg controlerend is, dingen vertelt voor haar (zij vertelt iets en hij neemt het over terwijl het over haar angsten ging).
Bij elke echo willen zijn is heel leuk en betrokken enzo maar dan zeuren over die ene die hij gemist had.
Hij mag wel wat meer aan zelfreflectie doen.
Wel tof dat zij een opleiding gaat doen, minder tof dat nieuwe vriend zo'n grote nektatoeage heeft.
Die aflevering had maar 1 kind toch? Maar ja, het was niet echt voorbeeldig allemaal. Ik hoorde tussen de regels door dat veilig thuis betrokken was maar dat kan ik fout hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:07 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
NektattooS, meerdere.
Een onleesbare tekst, een roos en nog iets. En dat op je zoveel-en-twintigste met meerdere kinderen. Yikees.
De jonge moeder had één baby, ja, maar de nektattoo-vriend zei dat 'ie kinderen (meervoud) heeft. Geloof ik.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die aflevering had maar 1 kind toch? Maar ja, het was niet echt voorbeeldig allemaal. Ik hoorde tussen de regels door dat veilig thuis betrokken was maar dat kan ik fout hebben.
Oh ja, die nieuwe vriend inderdaad. Ik dacht aan de tienervader van de baby, vandaar.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:18 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
De jonge moeder had één baby, ja, maar de nektattoo-vriend zei dat 'ie kinderen (meervoud) heeft. Geloof ik.
Ik heb die aflevering nu voor de helft gekeken.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:07 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
NektattooS, meerdere.
Een onleesbare tekst, een roos en nog iets. En dat op je zoveel-en-twintigste met meerdere kinderen. Yikees.
Zo zag ik ook es in een ander programma (volgens mij bij ons op het kamp en volgens mij was het die onlangs aangehouden Gijs) dat ze voor de geboorte van het kleinkind de naam al lieten tatoeëren. "Ja dan ben je de eerste hè"quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:41 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik heb die aflevering nu voor de helft gekeken.
Oma heeft ook prachtige tattoos, de zwaluw op de borst en ook iets in haar nek. In haar omgeving is dit zo gebruikelijk, ze denken dat je niet van je kind houdt als zijn/haar naam niet op je lichaam staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:26 schreef roos94 het volgende:
Vond de aflevering met Maria Tailor een beetje gek.
De moeder leek heel "distant". Apathisch? Ik zag niet echt veel liefde naar het kind maar ik kan het mis hebben.
En dan zeggen dat ze een studie wil doen omdat ze dan duo stufie krijgt. Pfff.Alles beginnend met Dj is standaard tokkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Dit was een moeder met een kleurtje. Dan is het net wat minder Tokkie. Verder eens.. zoiets doe je je kind niet aan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Alles beginnend met Dj is standaard tokkie
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:26 schreef roos94 het volgende:
Vond de aflevering met Maria Tailor een beetje gek.
De moeder leek heel "distant". Apathisch? Ik zag niet echt veel liefde naar het kind maar ik kan het mis hebben.
En dan zeggen dat ze een studie wil doen omdat ze dan duo stufie krijgt. Pfff.Denk dat deze moeder echt nog veel worstelt met zichzelf en het moederschap. De baby was een prematuur waardoor er ook nog eens extra zorgelijke dingen bijkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En geen vader in beeld blijkbaar (ik stemde halverwege pas af).
Ik vond het wel zonde om te zien want ze lijkt mij wel lief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |