Een mammoet ofzo?quote:Op maandag 11 september 2023 20:04 schreef WheeleE het volgende:
Ze zijn dit seizoen wel leuk origineel met de opdrachten. Ik dacht met die enorme mystery box even dat er een groot dier in zou zitten (nagemaakt)
Een koe van papier maché ofzo, waar de kandidaten dan een onderdeel (lende, biefstuk,, etc) van konden kiezen.quote:Op maandag 11 september 2023 20:17 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Een mammoet ofzo?![]()
Dus je kijkt toch nog met een half oog mee?
Ja, jammer dat er zoveel geknipt isquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:19 schreef franklop het volgende:
Gisteren zijn Robbie en Grace helemaal niet aan het woord of aan de beurt geweest, zelfs niet kort met het proeven
Ja, 1 grote basiscake. Die staat al in de oven bij allemaalquote:Op dinsdag 12 september 2023 19:54 schreef Postbus100 het volgende:
Wat een opdracht zeg(ik loop zo'n 10-15 minuten achter met kijken. Dan kan ik straks de reclames doorspoelen
)
Ik neem aan dat het wel maar één vanillecakebeslag is? Dan komt het dus vooral aan op heel veel vullingen.
Mezelf kwooten....voorzichtig gegoegeld naar Phil zodat ik geen spoilers over het seizoen te zien kreeg; hij is inderdaad een geboren Ierquote:Op woensdag 13 september 2023 19:32 schreef Kanaroe het volgende:
![]()
Die Phil heeft toch een Iers accent of niet?
Dé Australiër bestaat niet zie je wel weer, net zomin als Dé Nederlander.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:07 schreef WheeleE het volgende:
Er zit dit jaar wel een leuke variatie aan culturele achtergronden in vind ik. Rue, Larissa, Antonio en Theo, zo uit m'n hoofd. Althans, dat zijn degenen die tot nu toe vaker vanuit hun achtergrond hebben gekookt.
Nou hè, ik en volgens mij is Alice nogal een perfectionist en gaat ze zichzelf heel veel verwijten maken hierom.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:33 schreef Em31 het volgende:
Toch lullig als jij dan net als enige die rijst hebt staan bakken
Ja inderdaadquote:Op woensdag 13 september 2023 20:33 schreef Em31 het volgende:
Toch lullig als jij dan net als enige die rijst hebt staan bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |