Maar die hadden nu meteen de eliminatie? Dat hebben ze niet zo gek opgelost tochquote:Op dinsdag 5 september 2023 20:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja doe daar de corona zieken bij die een eliminatie mogen overslaan en dit is het slechtste seizoen voor me.
Eliminatie is eliminatie voor mij. Alsof je na terugkomen ooit een briljante chef wordt
Oooeh, dat heb jij nog scherp in je geheugen. Dat wist ik echt niet meerquote:Op dinsdag 5 september 2023 20:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat moet wel één van de beste finales zijn geweest, tegen Elena. Alles bij beide zowat perfect.behalve zijn chocolade-ei.
Ik zie Matt nog weleens langskomen op 24Kitchen, dan vergeet je ze toch minder snel.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:36 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oooeh, dat heb jij nog scherp in je geheugen. Dat wist ik echt niet meer
Me too, vond het altijd al zo vreemd klinkenquote:Op dinsdag 5 september 2023 20:36 schreef WheeleE het volgende:
Nu ik voor het eerst de originele uitzending met Engelse ondertiteling heb gezien weet ik pas dat bladerdeeg geen shoe pastry is maar choux pastry
Nu ik goed nadenk is het al een keer eerder gebeurd een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja doe daar de corona zieken bij die een eliminatie mogen overslaan en dit is het slechtste seizoen voor me.
Eliminatie is eliminatie voor mij. Alsof je na terugkomen ooit een briljante chef wordt
Klopt, ,er hebben wel eens eerder mensen zich mogen terugvechten. Volgens mij ook wel eens alle oud-deelnemers, en dat de beste van de afvallers weer terug mocht ofzo. Of mee mocht doen met de eliminatieronde. Het is in ieder geval wel eens eerder gebeurd.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:48 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nu ik goed nadenk is het al een keer eerder gebeurd een paar jaar terug.
Andrea, de Italiaan was Industrieel Klimmer. Dat moest ik ook even opzoeken, maar dat zijn luitjes die tegen hoge bouwwerken opklimmen om bijv. iets te repareren, schoon te maken, te inspecteren, te schilderen etc.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:15 schreef wdn het volgende:
[..]
die italiaan die in ronde 1 eruitging was een "Rope access technician" Geen idee wat dat is
Larissa is een huismoeder.
We hebben ook nog een doctor, content designer, een mondhygienist
en een olijven producent. Rest weet ik niet meer
Denk Jessica.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:15 schreef Kanaroe het volgende:
Wie oh wie gaat er weg.....ik doe een schatting: Rue, Declan of Jessica
Prima.quote:
Tijd voor smaaktvquote:Op woensdag 6 september 2023 22:28 schreef AgnesGru het volgende:
Die viscurry zag er wel goddelijk lekker uit trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |