Ken ook nog van niemand de naam dit jaarquote:Op dinsdag 5 september 2023 20:03 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zoals gisteren al die kandidaten: voor mij zijn alle vrouwen nog steeds die brunette met lange haren. Allemaal uitwisselbaar. Heb ook nog geen echte signature gezien, ofzo. Zoals Reynald met z'n bizarre toetjes, of Simon met z'n groenten. Ja, er zijn er een paar die veel Italiaans doen, en er zit een broodexpert in. Maar het blijft nog niet hangen.
Wel leuk trouwens om Poh en Emilia weer terug te zien(en Julie komt ook nog een keer, afgaand op de intro's).
Ik alleen Grace.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken ook nog van niemand de naam dit jaar
die italiaan die in ronde 1 eruitging was een "Rope access technician" Geen idee wat dat isquote:Op dinsdag 5 september 2023 20:11 schreef Postbus100 het volgende:
Het lijkt wel alsof sommigen nog moeten leren koken. (ik heb aflevering 1 geloof ik gemist, dus ik heb geen idee wat de achtergrond van deze mensen is). Maar serieus, nog nooit een soezendeeg gemaakt? Huh wat? Ben ik zo verwend met al die Masterchef-afleveringen met oud-deelnemers, of begonnen alle deelnemers van 'normale edities' zo onhandig en onwetend?
Zo kan je het ook zienquote:
Het is Australie hequote:Op dinsdag 5 september 2023 20:15 schreef Kanaroe het volgende:
Ik vind het wel leuk. De namen zitten er al bijna in, evenals mijn voorkeuren![]()
De oud-kandidaten geven het wel net dat beetje 'spice' extra, anders was het wellicht een beetje saaier geweest.
Ik vind het juist wel leuk dat sommigen nooit pasta-, of soezendeeg hebben gemaakt. En dat durven te vertellen.
Ja.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:27 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer, dat ze het nog een keer mag proberen?
Ja doe daar de corona zieken bij die een eliminatie mogen overslaan en dit is het slechtste seizoen voor me.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:30 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk, maar dit is best belachelijk.
Dat moet wel één van de beste finales zijn geweest, tegen Elena. Alles bij beide zowat perfect.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:31 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh ja! Matt, die is recht voor z'n raap en sympathiek
Maar die hadden nu meteen de eliminatie? Dat hebben ze niet zo gek opgelost tochquote:Op dinsdag 5 september 2023 20:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja doe daar de corona zieken bij die een eliminatie mogen overslaan en dit is het slechtste seizoen voor me.
Eliminatie is eliminatie voor mij. Alsof je na terugkomen ooit een briljante chef wordt
Oooeh, dat heb jij nog scherp in je geheugen. Dat wist ik echt niet meerquote:Op dinsdag 5 september 2023 20:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat moet wel één van de beste finales zijn geweest, tegen Elena. Alles bij beide zowat perfect.behalve zijn chocolade-ei.
Ik zie Matt nog weleens langskomen op 24Kitchen, dan vergeet je ze toch minder snel.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:36 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oooeh, dat heb jij nog scherp in je geheugen. Dat wist ik echt niet meer
Me too, vond het altijd al zo vreemd klinkenquote:Op dinsdag 5 september 2023 20:36 schreef WheeleE het volgende:
Nu ik voor het eerst de originele uitzending met Engelse ondertiteling heb gezien weet ik pas dat bladerdeeg geen shoe pastry is maar choux pastry
Nu ik goed nadenk is het al een keer eerder gebeurd een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja doe daar de corona zieken bij die een eliminatie mogen overslaan en dit is het slechtste seizoen voor me.
Eliminatie is eliminatie voor mij. Alsof je na terugkomen ooit een briljante chef wordt
Klopt, ,er hebben wel eens eerder mensen zich mogen terugvechten. Volgens mij ook wel eens alle oud-deelnemers, en dat de beste van de afvallers weer terug mocht ofzo. Of mee mocht doen met de eliminatieronde. Het is in ieder geval wel eens eerder gebeurd.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:48 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nu ik goed nadenk is het al een keer eerder gebeurd een paar jaar terug.
Andrea, de Italiaan was Industrieel Klimmer. Dat moest ik ook even opzoeken, maar dat zijn luitjes die tegen hoge bouwwerken opklimmen om bijv. iets te repareren, schoon te maken, te inspecteren, te schilderen etc.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:15 schreef wdn het volgende:
[..]
die italiaan die in ronde 1 eruitging was een "Rope access technician" Geen idee wat dat is
Larissa is een huismoeder.
We hebben ook nog een doctor, content designer, een mondhygienist
en een olijven producent. Rest weet ik niet meer
Denk Jessica.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:15 schreef Kanaroe het volgende:
Wie oh wie gaat er weg.....ik doe een schatting: Rue, Declan of Jessica
Prima.quote:
Tijd voor smaaktvquote:Op woensdag 6 september 2023 22:28 schreef AgnesGru het volgende:
Die viscurry zag er wel goddelijk lekker uit trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |