Fortuna Sittard.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:16 schreef freaky40 het volgende:
Zelfs een gelijkspel en de 0 houden is eigenlijk best ook nog wel een prestatie.
Die snappen er ook niets van.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:19 schreef Scorpie het volgende:
Steijn wordt volledig afgemaakt in de Pantelic podcast van vandaag lol.
De hele voorbereiding is weggegooid door Steijn omdat hij tegen Fortuna alles omgegooid heeft.
Er zullen ongetwijfeld ook goede spelers tussen zitten (die Tahirovic en die Georgier zijn volgens mij wel aardige spelers) maar de absolute hoofdprijs neerleggen voor bewezen en onbewezen middelmaat uit alle windstreken van Europa brengt je uiteindelijk ook niet echt verder denk ik. Men deed hier ook alsof die mof de rijen gesloten hield maar er is natuurlijk gewoon een reden waarom transfers van bijvoorbeeld zo'n Avila en Akpom niet uitlekken: omdat niemand ze wilde hebben.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie dit vooral als een noodzakelijke reset en een tussenjaar. Je zat/zit echt aan het einde van een prestatiecurve en die moet je nu weer gaan opbouwen. Je bent voor een groot deel van de middelmatige/slechte aankopen van vorig jaar af (Bassey, Wijndal, Sanchez) en je hebt de mensen die echt niet meer te houden/te motiveren waren verkocht (Tadic, Klaassen, Timber, Alvarez, Kudus).
Ik heb wel vertrouwen in de aanpak van Mislintat en dat er uiteindelijk veel aankopen wel een meerwaarde zullen zijn, alleen heeft dat wat tijd nodig. Denk dat er nu een nieuwe basis staat om op door te ontwikkelen en volgend seizoen de vruchten van te plukken. Ik verwacht aankomende winter/zomer ook bij lange na niet zo'n exodus als dit jaar.
Je had ook kunnen verliezen, dus ik vind het nog wel mee vallen in de situatie waarin we nu zitten. Spelers die nog niet hebben samen gespeeld, geen wedstrijd ritme hebben en zulks.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Fortuna Sittard.
In de opbouwfase moet je daar een trainer niet op afrekenen maar om het 'best nog wel een prestatie' te noemen gaat ook wat ver.
Daar begin je elk keer over maar het is voor een club als Ajax toch wel schrijnend dat je straks half september nog in die situatie zit terwijl het seizoen al lang en breed begonnen is. Het gaat niet om het inpassen van nog 1 of 2 spelers, het hele elftal moet opnieuw ingepast worden zowat.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je had ook kunnen verliezen, dus ik vind het nog wel mee vallen in de situatie waarin we nu zitten. Spelers die nog niet hebben samen gespeeld, geen wedstrijd ritme hebben en zulks.
Ja, daar mag je dus een paar mensen voor aankijken. Mislintat, die muts van de Financien en de RvC die dit allemaal maar goed vonden. Mooie kutsituatie hebben ze gecreëerd.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar begin je elk keer over maar het is voor een club als Ajax toch wel schrijnend dat je straks half september nog in die situatie zit terwijl het seizoen al lang en breed begonnen is. Het gaat niet om het inpassen van nog 1 of 2 spelers, het hele elftal moet opnieuw ingepast worden zowat.
Maar wat is precies de kritiek dan?quote:Op woensdag 6 september 2023 11:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar begin je elk keer over maar het is voor een club als Ajax toch wel schrijnend dat je straks half september nog in die situatie zit terwijl het seizoen al lang en breed begonnen is. Het gaat niet om het inpassen van nog 1 of 2 spelers, het hele elftal moet opnieuw ingepast worden zowat.
Team had al veel verder moeten zijn. Dat kan nu niet omdat er veel te laat nog van alles is ingevlogen vanuit allerlei windstreken.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wat is precies de kritiek dan?
quote:Op woensdag 6 september 2023 12:02 schreef freaky40 het volgende:
Ja hadden hadden, de situatie is nu eenmaal zo. Ik denk dat het te voorbarig is om daar verschillende mensen voor aansprakelijk te stellen op basis van 1 wedstrijd.
Maar dat is toch allemaal ook weer niet zo moeilijk te verklaren. In een perfecte wereld verkoop je je beste spelers aan het begin van de transferperiode en heb je een schaduwlijstje van vervangers die allemaal staan te popelen om voor Ajax te spelen en clubs die van harte meewerken aan zo'n transfer. Maar zo'n Sutalo kon pas na die wedstrijden van Zagreb, Kudus werd pas weer anderhalve dag voor het einde van de transfermarkt verkocht, door die Armeen ging uiteindelijk een streep om een politieke reden waardoor er weer geschakeld moest worden en zo kunnen we nog wel even door.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Team had al veel verder moeten zijn. Dat kan nu niet omdat er veel te laat nog van alles is ingevlogen vanuit allerlei windstreken.
Klassiekertje.quote:
Eens, je moet het wel in perspectief zien.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Maar dat is toch allemaal ook weer niet zo moeilijk te verklaren. In een perfecte wereld verkoop je je beste spelers aan het begin van de transferperiode en heb je een schaduwlijstje van vervangers die allemaal staan te popelen om voor Ajax te spelen en clubs die van harte meewerken aan zo'n transfer. Maar zo'n Sutalo kon pas na die wedstrijden van Zagreb, Kudus werd pas weer anderhalve dag voor het einde van de transfermarkt verkocht, door die Armeen ging uiteindelijk een streep om een politieke reden waardoor er weer geschakeld moest worden en zo kunnen we nog wel even door.
Dat je dan spelers haalt uit allerlei windstreken die niet bekend zijn met de competitie en/of zelfs niet eens met seniorenvoetbal is dan natuurlijk ook gewoon een keuze.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dat is toch allemaal ook weer niet zo moeilijk te verklaren. In een perfecte wereld verkoop je je beste spelers aan het begin van de transferperiode en heb je een schaduwlijstje van vervangers die allemaal staan te popelen om voor Ajax te spelen en clubs die van harte meewerken aan zo'n transfer. Maar zo'n Sutalo kon pas na die wedstrijden van Zagreb, Kudus werd pas weer anderhalve dag voor het einde van de transfermarkt verkocht, door die Armeen ging uiteindelijk een streep om een politieke reden waardoor er weer geschakeld moest worden en zo kunnen we nog wel even door.
Maar dat heeft niets te maken met de kritiek dat het team nu nog niet verder is omdat ze te laat ingevlogen zijn. En dat allerlei windstreken is ook typisch Telegraaf-gelul, alsof we ze uit donker Afrika of de Zuid-Amerikaanse jungle hebben gehaald.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je dan spelers haalt uit allerlei windstreken die niet bekend zijn met de competitie en/of zelfs niet eens met seniorenvoetbal is dan natuurlijk ook gewoon een keuze.
Wel extreem uiteenlopend qua niveau, speelstijlen, soort competitie. Idealiter probeer je daar ook wat meer balans in te vinden imo.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dat heeft niets te maken met de kritiek dat het team nu nog niet verder is omdat ze te laat ingevlogen zijn. En dat allerlei windstreken is ook typisch Telegraaf-gelul, alsof we ze uit donker Afrika of de Zuid-Amerikaanse jungle hebben gehaald.
Vervolgens haalt ie Wijndal als opvolgerquote:Op woensdag 6 september 2023 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Overmars zijn hart even oversloeg en hij z.s.m. de deal heeft afgerond, zoveel geld krijg je nooit meer voor zo'n prutser.
Prutser voor een prutser en 12 miljoen in de zak. Well played.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Vervolgens haalt ie Wijndal als opvolger. Denk dat het wel meevalt met de genialiteit van Overmars in deze, alleen financieel wordt Antwerp hier beter op.
Toch denk ik dat Avila onmogelijk slechter kan zijn dan Wijndal. Heeft sowieso meer agressie en betere werkmentaliteit. Maar goed, we gaan het zien.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Prutser voor een prutser en 12 miljoen in de zak. Well played.
Als je basistechniek zo belabberd is vraag ik het me af.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Avila onmogelijk slechter kan zijn dan Wijndal. Heeft sowieso meer agressie en betere werkmentaliteit. Maar goed, we gaan het zien.
Op dat gebied wel eens, dat riep ik hier een paar weken geleden al maar toen zat iedereen nog te juichen dat Mislintat eindelijk wat deed. Want we moesten toch de gaten dichten.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel extreem uiteenlopend qua niveau, speelstijlen, soort competitie. Idealiter probeer je daar ook wat meer balans in te vinden imo.
Komt nog eens bij dat je veelal spelers haalt die je echt moet gaan ontwikkelen (spelers die je van onderaf versterken zoals Arend dat altijd zo mooi noemt) en je dan een trainer aanstelt die geen enkel trackrecord heeft met talentontwikkeling.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Op dat gebied wel eens, dat riep ik hier een paar weken geleden al maar toen zat iedereen nog te juichen dat Mislintat eindelijk wat deed. Want we moesten toch de gaten dichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |