Nog een kleine harde plek maar gelukkig grotendeels hersteld! En productie lijkt prima te blijven. In nog geen week is ze 235 gram aangekomenquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:34 schreef Bami het volgende:
@:Debsterr Hoe is het nu bij jou en met Knorrie? Is je borstontsteking al verholpen?
Wat fijn om te horenquote:Op woensdag 20 september 2023 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ze is gewoon alweer twee maanden, ongelooflijk hoe snel dat weer gaat. Maar oh, wat ben ik van Lilo aan het genietenZe is zo lief
Geen huilbaby maar een lachbaby
quote:Op woensdag 20 september 2023 20:10 schreef automatic_ het volgende:
Onze dochter is vandaag 9 maanden![]()
Nog steeds een ukkie, maar heb het idee dat ze wel aangekomen / gegroeid is. Sommige 62 kleding (ja… je leest het goed) beginnen te klein te worden. 2 oktober weer naar CB, ben benieuwd.
Geniet er maar vanquote:Op woensdag 20 september 2023 20:10 schreef automatic_ het volgende:
Onze dochter is vandaag 9 maanden![]()
Nog steeds een ukkie, maar heb het idee dat ze wel aangekomen / gegroeid is. Sommige 62 kleding (ja… je leest het goed) beginnen te klein te worden. 2 oktober weer naar CB, ben benieuwd.
Haha bizar hè? En ja, best geinig om soms de reacties te zien als ze haar “skills” laat zien.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik heb net de 62 kleding van mijn oudste weer allemaal gewassen omdat Lilo daar nu in gaat passen, met 2 maand. Wat een ukkie inderdaadWel cute, zo klein nog met 9 maanden
Dat is weer het andere uiterste haha. Onze zoon was vooral lang en zat met 5 / 6 mnd in de wandelwagen. Onze dochter past nog wel even in de kinderwagenbak. Gelukkig maar, want ze ligt het liefst op haar buik rond te kijken.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Geniet er maar vanKlein is fijn. Hier past hij na 8 maanden niet meer in de kinderwagen en wipstoel maar zitten kan hij ook nog niet.
Oh gelukkig! En wat goed.quote:Op dinsdag 19 september 2023 23:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog een kleine harde plek maar gelukkig grotendeels hersteld! En productie lijkt prima te blijven. In nog geen week is ze 235 gram aangekomen. Wordt Spekkie ipv Knorrie denk ik
Dat klinkt heerlijk!quote:Op woensdag 20 september 2023 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ze is gewoon alweer twee maanden, ongelooflijk hoe snel dat weer gaat. Maar oh, wat ben ik van Lilo aan het genietenZe is zo lief
Geen huilbaby maar een lachbaby
Klinkt heel schattigquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
Vandaag had Rosie haar verjaardagsfeestje op het kdv.
Ik kreeg een filmpje dat de kindjes aan het zingen waren en ze een verjaardagshoed op had, erg schattig.
Ik was zelf vrij vandaag, dus van de gelegenheid gebruik gemaakt om een bumba taart te bakken
Ik zou je vooral inlezen in veilig samen slapen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klinkt heel schattig. En veel plezier morgen!
Het is de afgelopen dagen krampjes festijn. Plus de cosleeper is lava dus heb vannacht maar met Knorrie op de bank geslapen (ben in bed bang dat ik het dekbed te hoog optrek) zodat m’n man nog wat uurtjes kon slapen.
Ze rolt echt totaal nog niet heen en weer in haar slaap waardoor ik het op dit moment meer vertrouw op de bank dan in bed. Maar ga eens even wat meer research doenquote:Op vrijdag 22 september 2023 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ai, dat zijn lange nachten zo, pittig.
Dekbed vond ik ook eng ja met een hele kleine baby. Maar de bank weer eng met vallen. In bed met een dikke pyjama aan zonder dekbed beviel uiteindelijk het beste.
Wij hadden ook weer zo'n terror nacht met elk uur in de weer.
Het went nooit.
Wij deden een kussensloop om het voedingskussen en legden hem daarop tussen onze kussens in. Lag ie helemaal tegen het hoofdbord aan. Ruim boven dekbed. Stabiel. Kon je er zelf ook niet per ongeluk op gaan liggen. Tip van de kraamhulp.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klinkt heel schattig. En veel plezier morgen!
Het is de afgelopen dagen krampjes festijn. Plus de cosleeper is lava dus heb vannacht maar met Knorrie op de bank geslapen (ben in bed bang dat ik het dekbed te hoog optrek) zodat m’n man nog wat uurtjes kon slapen.
Ons bed is maar 140 breedquote:Op vrijdag 22 september 2023 20:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wij deden een kussensloop om het voedingskussen en legden hem daarop tussen onze kussens in. Lag ie helemaal tegen het hoofdbord aan. Ruim boven dekbed. Stabiel. Kon je er zelf ook niet per ongeluk op gaan liggen. Tip van de kraamhulp.
Kussensloop om voedingskussen geldt als babynestje en dat wordt afgeraden als slaapplek zonder toezicht (en slapende ouders geldt als geen toezicht). Kan natuurlijk prima werken en goed gaan, maar er zijn op basis van onderzoeken vrij duidelijke richtlijnen voor veilig samen slapen en daar valt dit niet binnen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wij deden een kussensloop om het voedingskussen en legden hem daarop tussen onze kussens in. Lag ie helemaal tegen het hoofdbord aan. Ruim boven dekbed. Stabiel. Kon je er zelf ook niet per ongeluk op gaan liggen. Tip van de kraamhulp.
We hadden ook een babynestje maar dat is toch echt wel anders. Richtlijnen zijn leuk maar als slapen in de wieg niet lukt ga je toch dingen proberen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 23:38 schreef Bami het volgende:
[..]
Kussensloop om voedingskussen geldt als babynestje en dat wordt afgeraden als slaapplek zonder toezicht (en slapende ouders geldt als geen toezicht). Kan natuurlijk prima werken en goed gaan, maar er zijn op basis van onderzoeken vrij duidelijke richtlijnen voor veilig samen slapen en daar valt dit niet binnen.
Ik leg(de) baby idd op dekbed met slaapzak/eigen dekentje, en dekbed dan ook nog tussen mijn knieën. En zelfs dat is nog niet helemaal conform de richtlijnen, dan had ik een wollen deken moeten gebruiken. Maar dat vond ik wel echt teveel gedoe. 🙈
Ik vind 180 al krap met 3quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ons bed is maar 140 breed. Dat is een beetje krap haha! Maar wel een goede tip
De mijne slaapt nog steeds regelmatig op de bankquote:Op vrijdag 22 september 2023 23:39 schreef Bami het volgende:
Bij ons ging tijdens echt heftige nachten man nog wel eens in het logeerbed liggen trouwens.
Ik lig al de hele week in het logeerbedquote:Op vrijdag 22 september 2023 23:39 schreef Bami het volgende:
Bij ons ging tijdens echt heftige nachten man nog wel eens in het logeerbed liggen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |