abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210690100
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 21:34 schreef Bami het volgende:
@:Debsterr Hoe is het nu bij jou en met Knorrie? Is je borstontsteking al verholpen?
Nog een kleine harde plek maar gelukkig grotendeels hersteld! En productie lijkt prima te blijven. In nog geen week is ze 235 gram aangekomen :D. Wordt Spekkie ipv Knorrie denk ik O+
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_210690153
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 19:23 schreef alpeko het volgende:

[..]
Hernia
Oei, sterkte!
  woensdag 20 september 2023 @ 12:59:57 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_210694312
Ik vond bij het opruimen van de boekenkast nog een mint exemplaar van het zelfhulpboek "baby in een droomritme". Hier nog mensen interesse? Zes euro inclusief versturen.
disclaimer
  woensdag 20 september 2023 @ 16:25:17 #54
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_210696237
Ze is gewoon alweer twee maanden, ongelooflijk hoe snel dat weer gaat. Maar oh, wat ben ik van Lilo aan het genieten O+ Ze is zo lief O+ Geen huilbaby maar een lachbaby O+
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_210697651
quote:
17s.gif Op woensdag 20 september 2023 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ze is gewoon alweer twee maanden, ongelooflijk hoe snel dat weer gaat. Maar oh, wat ben ik van Lilo aan het genieten O+ Ze is zo lief O+ Geen huilbaby maar een lachbaby O+
Wat fijn om te horen O+
pi_210698320
Onze dochter is vandaag 9 maanden O+
Nog steeds een ukkie, maar heb het idee dat ze wel aangekomen / gegroeid is. Sommige 62 kleding (ja… je leest het goed :s) ) beginnen te klein te worden. 2 oktober weer naar CB, ben benieuwd.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 20 september 2023 @ 20:26:28 #57
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_210698524
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 20:10 schreef automatic_ het volgende:
Nog steeds een ukkie, maar heb het idee dat ze wel aangekomen / gegroeid is. Sommige 62 kleding (ja… je leest het goed :s) ) beginnen te klein te worden. 2 oktober weer naar CB, ben benieuwd.
:o

Ik heb net de 62 kleding van mijn oudste weer allemaal gewassen omdat Lilo daar nu in gaat passen, met 2 maand. Wat een ukkie inderdaad :D Wel cute, zo klein nog met 9 maanden O+
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_210698900
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 20:10 schreef automatic_ het volgende:
Geniet er maar van ;) Klein is fijn. Hier past hij na 8 maanden niet meer in de kinderwagen en wipstoel maar zitten kan hij ook nog niet.
pi_210699866
quote:
17s.gif Op woensdag 20 september 2023 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
:o

Ik heb net de 62 kleding van mijn oudste weer allemaal gewassen omdat Lilo daar nu in gaat passen, met 2 maand. Wat een ukkie inderdaad :D Wel cute, zo klein nog met 9 maanden O+
Haha bizar hè? En ja, best geinig om soms de reacties te zien als ze haar “skills” laat zien.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 20:57 schreef alpeko het volgende:

[..]
Geniet er maar van ;) Klein is fijn. Hier past hij na 8 maanden niet meer in de kinderwagen en wipstoel maar zitten kan hij ook nog niet.
Dat is weer het andere uiterste haha. Onze zoon was vooral lang en zat met 5 / 6 mnd in de wandelwagen. Onze dochter past nog wel even in de kinderwagenbak. Gelukkig maar, want ze ligt het liefst op haar buik rond te kijken.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_210701316
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 september 2023 23:00 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Nog een kleine harde plek maar gelukkig grotendeels hersteld! En productie lijkt prima te blijven. In nog geen week is ze 235 gram aangekomen :D. Wordt Spekkie ipv Knorrie denk ik O+
Oh gelukkig! En wat goed. O+

quote:
17s.gif Op woensdag 20 september 2023 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat klinkt heerlijk! :D
pi_210719289
Vandaag had Rosie haar verjaardagsfeestje op het kdv. :D
Ik kreeg een filmpje dat de kindjes aan het zingen waren en ze een verjaardagshoed op had, erg schattig.
Ik was zelf vrij vandaag, dus van de gelegenheid gebruik gemaakt om een bumba taart te bakken :P
pi_210719381
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
Vandaag had Rosie haar verjaardagsfeestje op het kdv. :D
Ik kreeg een filmpje dat de kindjes aan het zingen waren en ze een verjaardagshoed op had, erg schattig.
Ik was zelf vrij vandaag, dus van de gelegenheid gebruik gemaakt om een bumba taart te bakken :P
Klinkt heel schattig O+. En veel plezier morgen!

Het is de afgelopen dagen krampjes festijn. Plus de cosleeper is lava dus heb vannacht maar met Knorrie op de bank geslapen (ben in bed bang dat ik het dekbed te hoog optrek) zodat m’n man nog wat uurtjes kon slapen.
pi_210719460
Ai, dat zijn lange nachten zo, pittig.
Dekbed vond ik ook eng ja met een hele kleine baby. Maar de bank weer eng met vallen. In bed met een dikke pyjama aan zonder dekbed beviel uiteindelijk het beste.

Wij hadden ook weer zo'n terror nacht met elk uur in de weer. :')
Het went nooit. :P
pi_210719467
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 september 2023 19:53 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Het is de afgelopen dagen krampjes festijn. Plus de cosleeper is lava dus heb vannacht maar met Knorrie op de bank geslapen (ben in bed bang dat ik het dekbed te hoog optrek) zodat m’n man nog wat uurtjes kon slapen.
Ik zou je vooral inlezen in veilig samen slapen. :) Gemiddeld genomen is dat veiliger in bed dan op de bank haha, ik klemde het dekbed tussen mijn benen.
Hopelijk worden de krampjes snel minder! :*

Klinkt heeel zoet Loka, veel plezier met het feestje! Hier is ook een taart in de maak. :D
pi_210719544
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ai, dat zijn lange nachten zo, pittig.
Dekbed vond ik ook eng ja met een hele kleine baby. Maar de bank weer eng met vallen. In bed met een dikke pyjama aan zonder dekbed beviel uiteindelijk het beste.

Wij hadden ook weer zo'n terror nacht met elk uur in de weer. :')
Het went nooit. :P
Ze rolt echt totaal nog niet heen en weer in haar slaap waardoor ik het op dit moment meer vertrouw op de bank dan in bed. Maar ga eens even wat meer research doen :).
  vrijdag 22 september 2023 @ 20:16:36 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_210719623
Ik legde de baby altijd heel hoog, zodat ze op geen enkele manier onder het dekbed komen.

Andere optie is baby OP het dekbed leggen. Met een slaapzak aan :)
disclaimer
pi_210719663
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 september 2023 19:53 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wij deden een kussensloop om het voedingskussen en legden hem daarop tussen onze kussens in. Lag ie helemaal tegen het hoofdbord aan. Ruim boven dekbed. Stabiel. Kon je er zelf ook niet per ongeluk op gaan liggen. Tip van de kraamhulp.
pi_210719918
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2023 20:20 schreef alpeko het volgende:

[..]
Wij deden een kussensloop om het voedingskussen en legden hem daarop tussen onze kussens in. Lag ie helemaal tegen het hoofdbord aan. Ruim boven dekbed. Stabiel. Kon je er zelf ook niet per ongeluk op gaan liggen. Tip van de kraamhulp.

Ons bed is maar 140 breed ;(. Dat is een beetje krap haha! Maar wel een goede tip :)
pi_210719960
Ik sliep en slaap ook nog steeds wel eens (overdag) op de bank met baby (10 weken alweer!) :Y. Wel op het (brede) ligelement, dus op de grond knikkeren zal niet snel gebeuren, maar bij de kleinste beweging ben ik sowieso ook al meteen wakker.

Afgelopen week voor het eerst op vakantie geweest met zijn drietjes, naar Zeeland! Veel gedaan, best lange autoritten (heen 4 uur, terug 2 uur en 45 minuten) en Baby heeft het belachelijk goed gedaan #trots O+.

Einde van mijn verlof nadert hiermee ook.. vind het retespannend!
pi_210721492
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2023 20:20 schreef alpeko het volgende:

[..]

Kussensloop om voedingskussen geldt als babynestje en dat wordt afgeraden als slaapplek zonder toezicht (en slapende ouders geldt als geen toezicht). Kan natuurlijk prima werken en goed gaan, maar er zijn op basis van onderzoeken vrij duidelijke richtlijnen voor veilig samen slapen en daar valt dit niet binnen.

Ik leg(de) baby idd op dekbed met slaapzak/eigen dekentje, en dekbed dan ook nog tussen mijn knieën. En zelfs dat is nog niet helemaal conform de richtlijnen, dan had ik een wollen deken moeten gebruiken. Maar dat vond ik wel echt teveel gedoe. 🙈
pi_210721506
Bij ons ging tijdens echt heftige nachten man nog wel eens in het logeerbed liggen trouwens.
pi_210722329
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 23:38 schreef Bami het volgende:

[..]
Kussensloop om voedingskussen geldt als babynestje en dat wordt afgeraden als slaapplek zonder toezicht (en slapende ouders geldt als geen toezicht). Kan natuurlijk prima werken en goed gaan, maar er zijn op basis van onderzoeken vrij duidelijke richtlijnen voor veilig samen slapen en daar valt dit niet binnen.

Ik leg(de) baby idd op dekbed met slaapzak/eigen dekentje, en dekbed dan ook nog tussen mijn knieën. En zelfs dat is nog niet helemaal conform de richtlijnen, dan had ik een wollen deken moeten gebruiken. Maar dat vond ik wel echt teveel gedoe. 🙈
We hadden ook een babynestje maar dat is toch echt wel anders. Richtlijnen zijn leuk maar als slapen in de wieg niet lukt ga je toch dingen proberen.

[ Bericht 3% gewijzigd door alpeko op 23-09-2023 05:44:34 ]
pi_210722337
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 september 2023 20:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Ons bed is maar 140 breed ;(. Dat is een beetje krap haha! Maar wel een goede tip :)
Ik vind 180 al krap met 3 :D
pi_210722545
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 23:39 schreef Bami het volgende:
Bij ons ging tijdens echt heftige nachten man nog wel eens in het logeerbed liggen trouwens.
De mijne slaapt nog steeds regelmatig op de bank :P
Baby slaat en schopt hem altijd in haar (pogingen tot) slaap. :')
pi_210723696
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 23:39 schreef Bami het volgende:
Ik lig al de hele week in het logeerbed :@
Eerste week werken (gelukkig wel vanuit huis).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')