SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Kan nog komen als de bovenlucht goed is opgewarmd.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:51 schreef dick_laurent het volgende:
Nergens nog de 30 aangetikt zie ik.
#weak
Max gemeten tot nu toe:quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:51 schreef dick_laurent het volgende:
Nergens nog de 30 aangetikt zie ik.
#weak
quote:Op maandag 4 september 2023 21:19 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zeer lang aanhouden van hitte en/of een nieuwe opstoot van hitte halverwege september.
De kaarten van GFS OPER zien er totaan het einde best wel gloeiend uit.
Op korte termijn is de OPER best betrouwbaar maar ik merk dat verder dan 7 dagen vooruit de OPER idd niet zoveel zegt. Ik vind het gemiddelde van de leden op lange termijn een betere voorspeller van het weer.quote:
Dit is wel beter dan zulk weer in juli wanneer er hoog boven je zo'n intens brandende zon op je knar staat. Daar heb je in september een stuk minder last van.quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:08 schreef INViCTuS het volgende:
Ik kan hier wel weer aan wennen eigenlijk. Vanaf volgende week elke week een graad eraf zou mooi zijn. Dan zitten we over 10 weken op 20 graden
Niks aan het handje, op 10 oktober 1921 werd het in Sittard 30,1 gradenquote:
Ik heb wel zin in mooie herfstbuienquote:Op dinsdag 5 september 2023 18:50 schreef DemonRage het volgende:
De Noordzee kan zo nog wel ff lekker opwarmen met dat hogedrukgebied bij ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |