Zeker, die meneer was Leonard, het deed wel een beetje pijn hem te moeten verwijderenquote:
owquote:Op maandag 4 september 2023 22:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker, die meneer was Leonard, het deed wel een beetje pijn hem te moeten verwijderen
quote:
Lijkt er goed opquote:Op maandag 4 september 2023 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Douw dat ding dan lekker in een plek waar het zonlicht niet komt als je mij toch niet geloofd.
Past niet in de garagequote:Op maandag 4 september 2023 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog een fantje als huisdier?
in de gang, naast het paardquote:Op maandag 4 september 2023 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sadist
fantjes horen gewoon in huis
Of parkietjesquote:Op maandag 4 september 2023 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Douw dat ding dan lekker in een plek waar het zonlicht niet komt als je mij toch niet geloofd.
Dat paard gaat gesloopt worden door deze wervelwindquote:
Lijkt me een beetje pijnlijk, om dat ding in mijn neus te douwenquote:Op maandag 4 september 2023 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat in de kipquote:Op maandag 4 september 2023 22:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje pijnlijk, om dat ding in mijn neus te douwen
Is wel een andere vorm dan in die tweetquote:Op maandag 4 september 2023 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |