Vissticks met spinazie is helemaal niet vreemd.quote:Op maandag 4 september 2023 18:00 schreef Metalfrost het volgende:
Vissticks met spinazie en appelmoes
Ja maar spinazie met appelmoes wel een heel klein beetje.quote:Op maandag 4 september 2023 18:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vissticks met spinazie is helemaal niet vreemd.
Hier zouden ze lijfstraffen weer voor moeten invoeren.quote:
quote:Op maandag 4 september 2023 19:22 schreef Harvest89 het volgende:
Ik doe altijd een laagje mayonaise boven op nasi.
quote:Op maandag 4 september 2023 19:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hier zouden ze lijfstraffen weer voor moeten invoeren.
Ben je op dieet?quote:Op maandag 4 september 2023 20:38 schreef kitano het volgende:
2 pizza's, een kapsalon kipdoner, 2 broodjes frikandel met satesaus, een grote portie patat en een aardbeien milkshake.
Dat spul is overal lekker op.quote:Op maandag 4 september 2023 22:26 schreef Discombobulate het volgende:
Gebakken wafel met gebakken ei, stroop en Lao Gan Ma chili olie.
🤯quote:Op maandag 4 september 2023 19:22 schreef Harvest89 het volgende:
Ik doe altijd een laagje mayonaise boven op nasi.
Curry en stroop ligt natuurlijk niet heel ver uit elkaar.quote:Op maandag 4 september 2023 17:58 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Bijvoorbeeld een vriend van mijn zoon kwam bij ons eten, en hij deed curry, mayonaise en stroop op een spek en kaas pannenkoek.![]()
![]()
![]()
Ik zelf eet wel eens boterhammen met frietjes.
Eierkoek met chocoladepasta en hagelslag?
Zoiets.
Dit dus….quote:
Misschien is dat wel omdat heel veel mensen zijn opgevoed met "als je het niet lust, gooi er dan maar gewoon heel veel appelmoes over."quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:46 schreef 111210 het volgende:
[..]
Curry en stroop ligt natuurlijk niet heel ver uit elkaar.
Mn vriendin pleurt overal appelmoes bij. Blijf het bijzonder vinden
[..]
Dit dus….
Ik heb dan zoiets als je er saus uit een fles of appelmoes bij nodig hebt om het te lusten, het in eerste instantie eigenlijk gewoon niet te eten is.quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:03 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Misschien is dat wel omdat heel veel mensen zijn opgevoed met "als je het niet lust, gooi er dan maar gewoon heel veel appelmoes over."
Appelmoes is dan zeg maar "de redder in nood."
Ik vind het ook best heel knap hoe mensen aan die combinaties komen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:16 schreef herverwijderd het volgende:
Wij aten vroeger wel eens rijst met roomboter en bruine suiker als toetje, maar geen idee of dat heel raar is.
Wat ik wel eens eet is vanille-ijs met een beetje ketjap manis
Ik zal wel dronken geweest zijn de eerste keer dat ik het probeerde. Waarschijnlijk zoiets als... waaaaaacccchhtttt manis is zoet en ijs is ook zoet dus?????quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:28 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik vind het ook best heel knap hoe mensen aan die combinaties komen.
Zo van "heeeeey, ik heb hier vanille ijs, weet je wat, ik doe er ketjap manis over."
Ik heb laatst vanille-ijs met sambal oelek geprobeerd. Dat kan je rustig laten voor wat het isquote:Op dinsdag 5 september 2023 10:16 schreef herverwijderd het volgende:
Wij aten vroeger wel eens rijst met roomboter en bruine suiker als toetje, maar geen idee of dat heel raar is.
Wat ik wel eens eet is vanille-ijs met een beetje ketjap manis
Dat krijgen wij vroeger ook weleens. Soms met macaroni in plaats van rijst.quote:Op dinsdag 5 september 2023 10:16 schreef herverwijderd het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |