Ik denk dat het zomaar einde oefening is na een afgang tegen Twente en Feyenoord. Eerst krijgt hij nog een behoorlijke spanking van Marseillequote:Op dinsdag 5 september 2023 11:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nooit op de korte termijn natuurlijk. En dat is waar de schoen wringt voor Ajax. Het elftal moet gaan draaien, maar door de interne chaos moet Steijn nu aan de slag met een groep die hij liever anders samengesteld had gezien. Als het 'm al lukt, kost dat zeker 2-3 maanden en waarschijnlijk langer. Dan ben je al uitgeschakeld voor Europees voetbal en mogelijk ook al op aanzienlijke achterstand geraakt voor de eerste twee plekken in de competitie.
Ik denk dat Steijn dit ook aanvoelt (hij is niet achterlijk natuurlijk) en daarom eerder zijn conclusies zal trekken. Mede ook omdat de media en achterban al zeer negatief zijn over het ontstane plaatje nu. Het zou me niks verbazen als hij uiterlijk eind oktober - na de wedstrijd uit tegen PSV - weg is.
Als ik kijk naar het programma tot die tijd:
Twente - Ajax
Ajax - Marseille
Ajax - Feyenoord
Ajax - Volendam
RKC - Ajax
AEK Athene - Ajax
Ajax - AZ
Utrecht - Ajax
Brighton - Ajax
PSV - Ajax
Ik houd er ernstig rekening mee.quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:52 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk dat het zomaar einde oefening is na een afgang tegen Twente en Feyenoord.
Valt in principe onder de TD, is al een eerste stap gezet met De lang als hoofdscout, die Van der Zee zit er nog steeds, die hebben ze een keer willen ontslaan maar is niet gelukt, maar die is 67 dus dat zal niet heel lang meer durenquote:
Oh jaquote:
VBL / POLL: Binnen hoeveel maanden wordt Stein ontstagen?quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat het zomaar einde oefening is na een afgang tegen Twente en Feyenoord. Eerst krijgt hij nog een behoorlijke spanking van Marseilledrie verliespotten, 10 tegendoelpunten, 0 doelpunten gemaakt. Zoiets denk, en dan is het gewoon klaar voor hem.
Dan is ajax bijna een jaar verderquote:
Psv-Ajax gaat hij niet halen in elk geval.quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nooit op de korte termijn natuurlijk. En dat is waar de schoen wringt voor Ajax. Het elftal moet gaan draaien, maar door de interne chaos moet Steijn nu aan de slag met een groep die hij liever anders samengesteld had gezien. Als het 'm al lukt, kost dat zeker 2-3 maanden en waarschijnlijk langer. Dan ben je al uitgeschakeld voor Europees voetbal en mogelijk ook al op aanzienlijke achterstand geraakt voor de eerste twee plekken in de competitie.
Ik denk dat Steijn dit ook aanvoelt (hij is niet achterlijk natuurlijk) en daarom eerder zijn conclusies zal trekken. Mede ook omdat de media en achterban al zeer negatief zijn over het ontstane plaatje nu. Het zou me niks verbazen als hij uiterlijk eind oktober - na de wedstrijd uit tegen PSV - weg is.
Als ik kijk naar het programma tot die tijd:
Twente - Ajax
Ajax - Marseille
Ajax - Feyenoord
Ajax - Volendam
RKC - Ajax
AEK Athene - Ajax
Ajax - AZ
Utrecht - Ajax
Brighton - Ajax
PSV - Ajax
Echt wanbeleid is dat jij hier mag blijven schreeuwen, maar het zal met Ajax eerder goed komen dan met FOK.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dan is ajax bijna een jaar verder
Dit kan toch niet bij een beursgenoteerde bedrijf
ajax zou az 5 - 10 miljoen moeten betalen en deze redder in nood gelijk moeten halen
dit noem ik echt wanbeleid
Los van zijn geschreeuw, ik zou denk ik gezien wat er nu allemaal speelt toch ook wel een belletje plegen naar AZ en vragen of hij niet wat eerder kan beginnen en zo ja wat het zou moeten kosten.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt wanbeleid is dat jij hier mag blijven schreeuwen, maar het zal met Ajax eerder goed komen dan met FOK.
quote:AZ meldt dinsdag in een verklaring dat het concurrentiebeding eventueel eerder kan worden opgeheven, afhankelijk van de manier waarop de gesprekken met Ajax verlopen. Volgens AZ werd vanuit Amsterdam niet gereageerd toen er contact werd gezocht, nadat bekend was geworden dat Ajax van plan was Kroes aan te stellen.
Hoe bedoel je dom? Je mist een hoop context bij dit bericht. Wellicht dat AZ het onderste uit de kan wou halen en onrealistische zaken vroeg.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja nogal dom. Hoe eerder hij kan beginnen hoe beter.
Dit ja en we weten ook niet wat Kroes tegen Ajax heeft gezegd, misschien wel ik los dat zelf wel op, het is ook iets tussen AZ en Kroes.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:00 schreef Mestreech1990 het volgende:
W
[..]
Hoe bedoel je dom? Je mist een hoop context bij dit bericht. Wellicht dat AZ het onderste uit de kan wou halen en onrealistische zaken vroeg.
Misschien had Ajax Wijndal moeten aanbiedenquote:Op dinsdag 5 september 2023 13:00 schreef Mestreech1990 het volgende:
W
[..]
Hoe bedoel je dom? Je mist een hoop context bij dit bericht. Wellicht dat AZ het onderste uit de kan wou halen en onrealistische zaken vroeg.
Die heeft nu 3 trainers gehad die hem niet aan de praat kregen, benieuwd of het Van Bommel wel lukt.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Misschien had Ajax Wijndal moeten aanbieden
Vorig jaar 32 wedstrijden gespeeld in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die heeft nu 3 trainers gehad die hem niet aan de praat kregen, benieuwd of het Van Bommel wel lukt.
En hoe...quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vorig jaar 32 wedstrijden gespeeld in de Eredivisie.
Hoe slecht is de rest danquote:
Ajax is niet eens in gesprek gegaan met AZ tjap.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:00 schreef Mestreech1990 het volgende:
W
[..]
1 bron is geen bron tenzij je graag iets wil horen/lezen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:00 schreef Mestreech1990 het volgende:
W
[..]
Omdat er niemand was om de telefoon op te nemen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ajax is niet eens in gesprek gegaan met AZ tjap.
Kale Clown Jan kan nu toch wel zijn mobieltje pakken ?quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat er niemand was om de telefoon op te nemen.
Ik hoop dat hij zijn piero er dan ook weer bij pakt.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kale Clown Jan kan nu toch wel zijn mobieltje pakken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |