Finale is pas 1 juni hoorquote:Op maandag 4 september 2023 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
In april nog CL, dat lijkt me wat moeilijk.
Het programma wordt volgens mij opgesteld in de winterstop aan de hand van de Europese resultaten, er is in principe de dinsdag na het geplande Klassieker een speelronde CL dus daar moet dan rekening mee gehouden worden. Maakt niet uit dat die kans klein is.quote:Op maandag 4 september 2023 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
In april nog CL, dat lijkt me wat moeilijk.
Haha, die mentaliteit ken ik hoor. Had jaren geleden een goedkoop dealtje op de kop weten te tikken, retourtje CDG - Shanghai rechtstreeks met Air France, lekker op de Thalys stappen vanaf Rotterdam Centraal en doorrr. Maar voor binnen Europa lijkt het mij veel te veel moeitequote:Op maandag 4 september 2023 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, als het honderden euro's bespaart geen probleem mee, Thalysje is ook wel leuk joh. Maar goed, net als Dennis te Kloese wil ik altijd dubbeltje eerste rij zitten en bovendien kun je mij uren lang in een krap shuttlebusje proppen zonder bezwaar.
Op die manier, overwinteren kan wel maar meer dan 1 ronde erna overleven lijkt me wat moeilijk.quote:Op maandag 4 september 2023 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het programma wordt volgens mij opgesteld in de winterstop aan de hand van de Europese resultaten, er is in principe de dinsdag na het geplande Klassieker een speelronde CL dus daar moet dan rekening mee gehouden worden. Maakt niet uit dat die kans klein is.
Ez clapquote:Op maandag 4 september 2023 15:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met andere woorden. We winnen dit gewoon.
Stukje zelfkastijding @KingRolandquote:Op maandag 4 september 2023 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, als het honderden euro's bespaart geen probleem mee, Thalysje is ook wel leuk joh. Maar goed, net als Dennis te Kloese wil ik altijd dubbeltje eerste rij zitten en bovendien kun je mij uren lang in een krap shuttlebusje proppen zonder bezwaar.
Wikiquote:Er zijn mensen die zichzelf pijnigen zonder dat dat het een religieuze basis heeft. Het is dan vaak het gevolg van psychische problematiek.
Afgelopen januari miste ik door vertraging de laatste Thalys na de vlucht, heb ik mij zelfs nog in een nachtflixbusje gepropt om de volgende dag gewoon op werk te komenquote:Op maandag 4 september 2023 15:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Haha, die mentaliteit ken ik hoor. Had jaren geleden een goedkoop deal op de kop weten te tikken, retourtje CDG - Shanghai rechtstreeks met Air France, lekker op de Thalys stappen vanaf Rotterdam Centraal en doorrr. Maar voor binnen Europa lijkt het mij veel te veel moeite
Misschien ben ik gewoon een verwend nest, dat sluit ik niet uit
Ik had met die halve finale een retourtje Luxemburg - Marseille voor 37 euro maar ik vond die autorit van dik 3,5 uur er naartoe al intens kut.quote:Op maandag 4 september 2023 15:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Haha, die mentaliteit ken ik hoor. Had jaren geleden een goedkoop dealtje op de kop weten te tikken, retourtje CDG - Shanghai rechtstreeks met Air France, lekker op de Thalys stappen vanaf Rotterdam Centraal en doorrr. Maar voor binnen Europa lijkt het mij veel te veel moeite
Misschien ben ik gewoon een verwend nest, dat sluit ik niet uit
Die hadden het nog beter dan in een gemiddeld ryanairvliegtuig.quote:Op maandag 4 september 2023 15:34 schreef Bezsen het volgende:
Ik vlieg geen economy rot op met je jodenvervoer
Autoritjes vind ik in principe ook het ergste, ik ga niet goed op kleine afgesloten ruimtes voor een langere tijd. Maar vluchten, treinen, bussen, prima. Lekker autistisch mijn koptelefoon op en ik heb gewoon een uitknop. Tenzij er een gekkie in de buurt van mij zit.quote:Op maandag 4 september 2023 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had met die halve finale een retourtje Luxemburg - Marseille voor 37 euro maar ik vond die autorit van dik 3,5 uur er naartoe al intens kut.
Stukje luxepaard.
Hoefden bovendien geen 50 euro extra te betalen als ze te laat incheckten.quote:Op maandag 4 september 2023 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hadden het nog beter dan in een gemiddeld ryanairvliegtuig.
Ik had vorig jaar direct na een paar dagen losgaan op ADE in een rechtstreekse Flixbus terug naar Berlijn gezeten, was compleet naar de klote en werd wakker gemaakt toen ik in Berlijn aankwam. Nuchter zou ik zo'n reis nooit hebben gemaakt, dus respect dat je een Flixbus hebt kunnen fixenquote:Op maandag 4 september 2023 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Afgelopen januari miste ik door vertraging de laatste Thalys na de vlucht, heb ik mij zelfs nog in een nachtflixbusje gepropt om de volgende dag gewoon op werk te komenHet maakt mij allemaal echt geen reet uit. Ik vind het altijd nog wel lastig als ik met anderen een reis boek om daar rekening mee te houden, mensen die al één kleine overstap te veel vinden en gerust 100 euro meer willen betalen. Wat moet je daar mee.
Aan de andere kant maakt deze periode waarin ik gesloopt ben na een enkeltje Amsterdam-Rotterdam met de trein mij een stuk nederiger.
Ken mensen die vanaf Rotterdam rustig naar Düsseldorf gaan reizen voor een goedkope vlucht. Tenzij je aan de grens woont prima, maar niet vanaf het westenquote:Op maandag 4 september 2023 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had met die halve finale een retourtje Luxemburg - Marseille voor 37 euro maar ik vond die autorit van dik 3,5 uur er naartoe al intens kut.
Stukje luxepaard.
Vroeger helemaal van Rotterdam naar Weeze om naar Polen te gaan met kerstquote:Op maandag 4 september 2023 15:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ken mensen die vanaf Rotterdam rustig naar Düsseldorf gaan reizen voor een goedkope vlucht. Tenzij je aan de grens woont prima, maar niet vanaf het westenVind de keren dat ik vanaf Zaventem vlieg of daar aankom al ver genoeg. Laat staan Luxemburg.
Maar goed, halve finale Conference Liek zal het wel 100% waard zijn geweest dus alsnog Restecp
Dat is anderhalf uur rijden ofzo johquote:Op maandag 4 september 2023 15:50 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Vroeger helemaal van Rotterdam naar Weeze om naar Polen te gaan met kerst
Wat was dat kut
Het kan erger.quote:Op maandag 4 september 2023 15:50 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Vroeger helemaal van Rotterdam naar Weeze om naar Polen te gaan met kerst
Wat was dat kut
12 uur snachts wegrijden omdat ouders bang waren vlucht van 7 uur te missenquote:Op maandag 4 september 2023 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is anderhalf uur rijden ofzo joh
Als het je überhaupt lukt om zonder kilometerslange files uit Rotterdam te komen ripquote:Op maandag 4 september 2023 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is anderhalf uur rijden ofzo joh
Ja het grote voordeel van Weeze is nou juist dat je makkelijk 40-45 minuten voordat de vlucht vertrekt kan komen aankakken.quote:Op maandag 4 september 2023 15:55 schreef Bezsen het volgende:
[..]
12 uur snachts wegrijden omdat ouders bang waren vlucht van 7 uur te missen
Uren op weeze wachten voordat security überhaupt wakker was
Met tientallen polen en roemenen op de grond slapen
Kkr leven was dat
Vervang Polen met Marokko en ik had precies dezelfde ervaring als kindquote:Op maandag 4 september 2023 15:55 schreef Bezsen het volgende:
[..]
12 uur snachts wegrijden omdat ouders bang waren vlucht van 7 uur te missen
Uren op weeze wachten voordat security überhaupt wakker was
Met tientallen polen en roemenen op de grond slapen
Kkr leven was dat
Ja maar als ik in Nijmegen woonde zou ik ook lovend over Weeze zijn hoorquote:Op maandag 4 september 2023 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het grote voordeel van Weeze is nou juist dat je makkelijk 40-45 minuten voordat de vlucht vertrekt kan komen aankakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |