quote:
Op donderdag 13 februari 2003 10:21 schreef valluga het volgende:
Wie is er onlangs in LDA geweest en heeft de Yeti bar bezocht van Sportura? Graag even wat ervaringen.
quote:Nog 1 maand wachten, busreis van Brussel 2Aples en terug is reeds geboekt
Op donderdag 13 februari 2003 20:13 schreef Liejannuh het volgende:
Titel even aangepast, en dit is dan direct het centrale Les 2 Alpes, want dat was er nog niet!
Wat een ongelofelijke KLOTEZOOI daaro!
Even een lijstje met enkele van de klachten:
* inchecken kon niet met creditcard (voor de borg, deze moest dus wél cash voldaan worden), ondanks eerder telefonische bevestiging hierover. (reden: apparaatje was er NOG NIET.)
* ski huur (geregeld door Sportura) niet in één van de honderden zaakjes in L2A zelf, maar in een dorpje enkele haarspeldbochten hoger en 3 kwartier zoeken verder.
* men was nog druk bezig de Yeti bar in elkaar te timmeren.
* geen drankvergunning in de Yeti bar. Het welkomstdrankje was dus fris of chocolademelk. Koffie was er ook NOG NIET. de meeste activiteiten die gepland stonden voor de verschillende avonden gingen niet door en als ze wel door gingen was er bijna niemand.
* geen ski-kluisjes, die waren NOG NIET geleverd. dan de ski's maar mee naar het appartement (mag eigenlijk niet, maar je moet wat.)
* appartement vies. en dan ook echt vies. niet van grote groepen jongeren die er een bende van hebben gemaakt, maar van het bouwstof. overal tot in de keukenkastjes. en dan beweren ze ook nog dat ze van tevoren schoon gemaakt hebben.
* geen dekens! die waren NOG NIET geleverd. Ze zouden maandag komen (we kwamen zaterdagochtend aan.) Dinsdag kwamen ze met 3 vreselijk gore dekens aanzetten (nogmaals we waren met z'n 8'en), deze zagen eruit alsof ze uit de hondenmand waren geplukt. Later hoorden we van andere reizigers dat ze iedereen met die paar dekens af waren gelopen en iedereen had ze geweigerd, wij natuurlijk ook. Pas de avond voor vertrek kwamen ze weer met enkele dekens langs, om die vervolgens zo op de grond te smijten (om de hoek van de deur waar iedereen zijn skischoenen uittrok en waar het duidelijk niet echt schoon was.
* ze durfden ook nog te beweren dat wij de enige waren die problemen maakten. uit gesprekken in de bus tijdens de terugweg bleek dat dat niet helemaal de waarheid was.
Op onze eerste brief kwam een standaard antwoord (er was geen door reisleider ondertekend klachtenformulier, en het noodnummer was ook niet gebeld, dit stond in de kleine lettertjes.) Daarna is er contact opgenomen met de rechtshulp van de ANWB en een zeer boze tweede brief gestuurd. Voorlopig nog niets van gehoord.
quote:Je moet niet veel verwachten.
Op maandag 17 februari 2003 16:59 schreef Mutt het volgende:
Ik ben van plan om in de zomer te gaan snowboarden in Les Deux Alpes. Heeft iemand hier ervaringen mee?? Lijkt me behoorlijk gaaf namelijk
quote:Nee, woon nog wel in Zweden maar zoek tijdens de weekends meer zuidelijker oorden op. Binnenkort Milano & Como
Op maandag 17 februari 2003 13:24 schreef valluga het volgende:
Kom je wel eens in Are resort (Zweden)?
Les 2 Alpes is geweldig om off piste te gaan. Maar voor de echte durvers is er (bij voorkeur in de namiddag) de zwarte La Fee. Er is een restaurant dat enkel te bereiken is via deze piste:
Bijna op de top:
Mijn vriendin
Volgende skiplannen: december: dolomieten in Italie. Veel meer pistes, veel natuurlijker, beter eten en goedkoper
quote:De Yeti-bar stond er afgelopen zomer in ieder geval nog wel. Toen heb ik gezomersnowboard in LDA. Was leuk, want je waant je weer helemaal in de winter.
Op donderdag 18 september 2003 20:08 schreef Melk het volgende:
Mh.. ik ga met de kerst naar LDA, met sportura. Hopen dat het dit jaar iets beter georganiseerd is. (maar wat wil je voor die prijs..)
quote:
Op maandag 22 september 2003 09:17 schreef MauriceVD het volgende:
Ik ben er vorig jaar geweest. Met Snowexpress.nl. Helemaal top. Heel klein appartement(Olypmia ofzoiets). De pistes waren super. Het was boven op de top -14C soms, dus dat was wel koud, maar de pistes bleven er mooi onder. Alles was top geregeld op de pistes. Beneden in het dal werd zelf met helicopters verse sneeu gebracht. Alleen het inchecken was bagger. Ze hadden appartementen door het hele dorp. Dus we moesten pokke eindlopen om het huise te bereiken.
Ik ben net terug van Serre Chevalier met Sportura (gisteren aangekomen in NL). Wij zaten 200 m van de Yeti af (soort basisstation van sportura, tevens cafe) en de huisjes vielen behoorlijk tegen toen we daar aankwamen...
Er zat geen afwasmachine in wat er wel in zou moeten zitten volgens een brief, een paar dingen waren een beetje vies (magnetron etc) het bed-bank miste een plank en we miste een stoel + een lepel (maar dat maakte niet uit aangezien we met zn 5en in een 6 persoons hutje zaten).
De Yeti bar was wel supergezellig, maar dat kwam eigenlijk alleen doordat wij het er zelf gezellig maakte met zn alle (waren met grote groep en de meeste kende elkaar van school) en de sneeuw was perfect. Op enkele na waren alle pistes open.
Let er wel op dat als je weggaat je huisje ZEER GOED schoonmaakt. Vrienden van ons moesten 14 euro borg inleveren (per persoon) omdat ze niet goed hadden schoongemaakt onder de bank...
Hier wat foto's :
Hier zaten wij, als je binnen kwam zaten wij aan het eind van de gang aan de rechter kant:
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/appa1.jpg
Yeti bar van binnen:
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/kroeg_Yeti2.jpg
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/kroeg_Yeti3.jpg
De foto's moet je even in een nieuw venster openen !!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Supaaah op 26-01-2004 21:48]
quote:Misschien overbodig om te zeggen maar vergeet niet in de richting van Briancon te gaan en helemaal rechts, de hoogste berg van het gebied, echt een super mooi uitzicht vanaf daar. Helaas had ik me cam toen niet bij me
Op maandag 26 januari 2004 21:51 schreef Toeps het volgende:
Ik zie sneeuw, dus dan is het goed. Je bent toch het grootste gedeelte van de tijd aan het skiën.
Ik heb er zin in!
en ja er lag genoeg sneeuw .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |