abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210525685
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 20:48 schreef Nexpreszo het volgende:
En heel even dácht ik mooi, napraters vinden het ook vd pot gepleurd.
Maar ik vermoed dat er een direct lijntje is ofzo, want opeens zijn ze niet meer zo principieel, en is het "maak je niet druk, het is maar een roddeltopic".
En ja, het is geen belangrijk onderwerp. Maar wat is het volgende?
Heel typisch.
En ook heel bijzonder dat de mods altijd druk zijn met werk en gezin en het écht niet aankunnen alles te lezen, maar ondertussen wel alles op Napraat meelezen.
pi_210525701
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:02 schreef Donna het volgende:
Dat napraat is toch zo'n bijzonder iets. Ik heb met verbazing gelezen daar. Ik dacht dat het een groepje vriendinnen was ofzo dus hun eigen titel topic hadden, zeg maar.

Blijken ze daar gewoon te kunnen lullen over de inhoud van elk topic. Bizar.
Over de inhoud van elk topic én over elke forummer.
Op Napraat kan alles. Dat is zo afgedwongen en aan die onschendbaarheid kan geen enkele mod komen.
pi_210525860
quote:
6s.gif Op zondag 3 september 2023 21:47 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Over de inhoud van elk topic én over elke forummer.
Op Napraat kan alles. Dat is zo afgedwongen en aan die onschendbaarheid kan geen enkele mod komen.
Ik lees daar wel eens dingen, die in een vlogtopic een ban opleveren. En het topic leest vaak negatief. Maar ja, geopend door een mod, dus zelf ook dichtgooien zal wel niet in ze opkomen.
pi_210525947
quote:
2s.gif Op zondag 3 september 2023 22:04 schreef Brokkel het volgende:

[..]
Ik lees daar wel eens dingen, die in een vlogtopic een ban opleveren. En het topic leest vaak negatief. Maar ja, geopend door een mod, dus zelf ook dichtgooien zal wel niet in ze opkomen.
Wel eens? Er worden daar forummers belachelijk gemaakt, geroddeld en uitgelachen. Op de man, schelden etc.
Door een mod geopend, ach, er is ook wel eens een nieuw deel Familievloggers door een mod geopend ;-)
pi_210534595
Grappig, een spoedvergadering beleggen "ergens deze week". Want druk druk druk.
Eerder was het "hebben jullie wel enig idee hoeveel pb's en mail we krijgen". Maar ik lees nu in het vraag topic dat het er hooguit 2 pw zijn.
Wel easy money hoor, dat Viva forum. En als je denkt dat een topic teveel werk is dan gooi je het dicht. Kan je daarna weer amicaal doen met hen die de dienst uitmaken.
Sorry, frustratie.
Adem in, adem uit.
We zijn nu op een fijne plek. Ik moet het gaan loslaten...
Let the games begin...
pi_210534718
En nu een heel verhaal over wat voor mails ze krijgen. Tijd zat om zo uitgebreid te antwoorden
hebben ze dus wel
pi_210534743
Alles wat Nexpreszo zegt _O_

En vergeet "we waren even druk met werk en gezin" niet. En "er is tijdelijk iemand uitgevallen".

[ Bericht 15% gewijzigd door Roselyn op 05-09-2023 08:07:41 ]
pi_210534807
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 23:02 schreef Earring het volgende:
En nu een heel verhaal over wat voor mails ze krijgen. Tijd zat om zo uitgebreid te antwoorden
hebben ze dus wel
Ja alleen als je een heel nette mail stuurt, waarin je aanbiedt te helpen met alles in goede banen te leiden, dan ontvangen ze die niet. Ofzo. Zwart gat.
Let the games begin...
pi_210534991
Hier ook nog steeds een oud stuk frustratie (altijd onterecht gebanned daar, haha, dat zegt elke gebande), maar ik was echt soms ontzet over dat bannen. Had zoiets van, huh, wat heb ik nu weer mis gezegd. Iets over Sofie Nagelkerke ofso? Of juist over diegene die iets zei over Sofie. :D
pi_210538120
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:02 schreef Donna het volgende:
Dat napraat is toch zo'n bijzonder iets. Ik heb met verbazing gelezen daar. Ik dacht dat het een groepje vriendinnen was ofzo dus hun eigen titel topic hadden, zeg maar.

Blijken ze daar gewoon te kunnen lullen over de inhoud van elk topic. Bizar.
Napraat is idd bizar. Pestgedrag daaro. Als je leest wat ze daar over andere mensen zeggen...banwaardig lijkt mij zo. Gek genoeg mag het allemaal.
pi_210542882
Nog even gelezen over de opties die er zijn gesteld vanuit het modteam op Viva. Heb de regel dat een vlogger of een deelnemer aan EHV zelf niet mocht meeposten altijd wat vreemd gevonden. In het topic EHV posten op een gegeven moment Thaila, haar man en ook Ivan mee om wat weerwoord te geven. Werd direct natuurlijk een kakelhok, maar goed. Het verbod om als deelnemer van een programma mee te posten is m.i. onlogisch.
  Manager PR/Moderator dinsdag 5 september 2023 @ 20:13:49 #62
269689 crew  Viv
pi_210543301
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 19:41 schreef Firuze60 het volgende:
Het verbod om als deelnemer van een programma mee te posten is m.i. onlogisch.
Hier vinden we dat juist tof! ^O^ Zo post Selmar van Hunted hier mee:
TV / [NPO3] Hunted #30 - Waar de opnames weer beginnen

Die heeft vervolgens ook een "Ask Me Anything" gedaan:
TV / [Vraag wat je wil] aan Selmar Smit van Hunted: lees hier terug!

O+
pi_210543599
Indertijd had ik er enorme schik in toen Rob en Ivan samen gingen posten op het EHV-topic aldaar, ze waren erg grappig samen.
pi_210543768
Achteraf vermoed ik een reden waarom deze maatregel werd ingevoerd omdat er dan geen enkel verdachtmaking mogelijk was nav een nieuwkomer als zijnde een deelnemer onder een nickname. Toen ik binnen kwam als newby kreeg ik veel gesjagger over mij heen, werd verdacht Sofie Nagelkerke zelf te zijn of minstens een familielid. Paranoia heerst. Daar moeten de mods op Viva eens wat aan doen.
pi_210544794
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 20:45 schreef Firuze60 het volgende:
Achteraf vermoed ik een reden waarom deze maatregel werd ingevoerd omdat er dan geen enkel verdachtmaking mogelijk was nav een nieuwkomer als zijnde een deelnemer onder een nickname. Toen ik binnen kwam als newby kreeg ik veel gesjagger over mij heen, werd verdacht Sofie Nagelkerke zelf te zijn of minstens een familielid. Paranoia heerst. Daar moeten de mods op Viva eens wat aan doen.
Tuurlijk blijft dat. Ze kunnen aan een ip-adres toch niet zien met wie ze te maken hebben?
Wie weet welke influencers vrolijk meepraten. Kan hier net zo goed. Wdb is het natuurlijk een wassen neus, zo'n verbod.
Let the games begin...
pi_210544866
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 22:25 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Tuurlijk blijft dat. Ze kunnen aan een ip-adres toch niet zien met wie ze te maken hebben?
Wie weet welke influencers vrolijk meepraten. Kan hier net zo goed. Wdb is het natuurlijk een wassen neus, zo'n verbod.
Precies! Maar dus ook dat idiote voorstel dat een bepaalde influencer niet meer mag worden genoemd.
pi_210544877
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 22:32 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Precies! Maar dus ook dat idiote voorstel dat een bepaalde influencer niet meer mag worden genoemd.
Volslagen flauwekul. Je zou als forumleden gewoon eens de krachten moeten bundelen en dan elke dag een ander laten lullen over Geerts.
Ben wel benieuwd naar de bannenregen.
Elke dag weer een forummer een ban ivm "negeren aanwijzingen"
Let the games begin...
pi_210544900
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 22:34 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Volslagen flauwekul. Je zou als forumleden gewoon eens de krachten moeten bundelen en dan elke dag een ander laten lullen over Geerts.
Ben wel benieuwd naar de bannenregen.
Elke dag weer een forummer een ban ivm "negeren aanwijzingen"
Hahaha, ja, volslagen belachelijk. Ik snap dat moderators ingrijpen bij discussies als het gaat om hatelijke en persoonlijke bedreigingen en/of racisme. Maar dit vind ik zo erg vreemd.
pi_210546011
Ook vanaf de andere kant hierheen gekomen (Peertjes op Viva) Nu weer een weekban daar. Volgens mij doen ze maar wat daar, afhankelijk van hoe leuk en lief iemand is. Ik zei dat de Jelies kinderen geen hoogvliegers waren en dat niet in een context om die kinderen af te zeiken, geenszins zelfs.
  woensdag 6 september 2023 @ 05:36:47 #70
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_210546125
Ik werd begin 2020 van Viva geband omdat ik daar zat te trollen.
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
pi_210546437
Viva forum wordt gedomineerd door borderliners en valse Marokkaanse wijven (zijn ook moderators).
Dus daar valt weinig zinnigs over te analyseren.
pi_210546584
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 04:00 schreef PeetjeS het volgende:
Ook vanaf de andere kant hierheen gekomen (Peertjes op Viva) Nu weer een weekban daar. Volgens mij doen ze maar wat daar, afhankelijk van hoe leuk en lief iemand is. Ik zei dat de Jelies kinderen geen hoogvliegers waren en dat niet in een context om die kinderen af te zeiken, geenszins zelfs.
Oh, maar ik snap wel dat ze door dat EHV topic een bezem gooien hoor.

En dat de kinderen geen hoogvliegers zijn, dat bedoelde je positief dan? Of hoe moet ik het opvatten?

Jarenlang is daar al pestgedrag aan de gang en nu lopen janken dat het allemaal zo oneerlijk is. Ja, doei.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sunshine1982 op 06-09-2023 08:47:58 ]
pi_210546914
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 04:00 schreef PeetjeS het volgende:
Je gebruikte andere woorden en heel eerlijk, je had je wat subtieler uit kunnen drukken.
Wat niet wegneemt dat er inderdaad veel ergere dingen worden gezegd over de NKs.
pi_210546964
quote:
6s.gif Op woensdag 6 september 2023 09:25 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Je gebruikte andere woorden en heel eerlijk, je had je wat subtieler uit kunnen drukken.
Wat niet wegneemt dat er inderdaad veel ergere dingen worden gezegd over de NKs.
Ik had me inderdaad wat subtieler uit kunnen drukken. Let normaliter beter op wat ik schrijf. Was het nu ook wel gewoon zat allemaal. Nog geen antwoord op oa jouw vragen, niets anders dan onduidelijkheid vanuit dat modbeleid. De aardigheid raakt er wel vanaf zo.
pi_210546987
Wat een raar antwoord op jouw vraag Roselyn in het mods topic
pi_210547021
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 09:37 schreef Earring het volgende:
Wat een raar antwoord op jouw vraag Roselyn in het mods topic
Omg. Het spoedoverleg kon toch juist niet met spoed omdat niet ze "alle" mods zo snel bij elkaar kregen?
Dus dan zou ieder moeten weten wat er besproken is.
Maar he, er is wederom iemand uitgevallen.
Het wordt gewoon bespottelijk op deze manier.
pi_210547179
En nu dan het antwoord: een reactie die als dreigend gezien kon worden. Die is gewist en er zijn stappen ondernomen zegt ze.
Maar er was niks gewist in de laatste 25 pagina ‘s en ook geen ban uitgedeeld.
Ik snap er steeds minder van
pi_210547753
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 09:59 schreef Earring het volgende:
En nu dan het antwoord: een reactie die als dreigend gezien kon worden. Die is gewist en er zijn stappen ondernomen zegt ze.
Maar er was niks gewist in de laatste 25 pagina ‘s en ook geen ban uitgedeeld.
Ik snap er steeds minder van
Afgelopen zondag (3/9) is er één post van maandag 28/8 gewist.
Er staat nog een quote.
Het is om je rot te lachen.
pi_210548135
quote:
6s.gif Op woensdag 6 september 2023 11:09 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Er staat nog een quote.
Ik heb t even opgezocht, het is gewoon te gek voor woorden! Er is ook niks geband
Maar je geeft een top reactie in het mods topic!
pi_210548144
quote:
6s.gif Op woensdag 6 september 2023 09:41 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Omg. Het spoedoverleg kon toch juist niet met spoed omdat niet ze "alle" mods zo snel bij elkaar kregen?
Dus dan zou ieder moeten weten wat er besproken is.
Maar he, er is wederom iemand uitgevallen.
Het wordt gewoon bespottelijk op deze manier.
Ik verbaas mij ook. Ik mis gewoon het inzicht. Dat je kunt modereren op het overtreden van vooraf opgestelde regels. Maar dat modereren op "Ik vind het topic gewoon niet fijn lezen" geen verdedigbaar beleid is. Ik krijg bijna het gevoel dat dat inzicht er gewoon niet is.
pi_210548214
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 11:53 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik verbaas mij ook. Ik mis gewoon het inzicht. Dat je kunt modereren op het overtreden van vooraf opgestelde regels. Maar dat modereren op "Ik vind het topic gewoon niet fijn lezen" geen verdedigbaar beleid is. Ik krijg bijna het gevoel dat dat inzicht er gewoon niet is.
Jawel hoor, maar dat weigeren ze toe te geven.
Er is vanaf het begin een ander beleid geweest. En in die tijd waren er heel duidelijke aanwijzigingen dat er geklaagd was door (een) vlogger(s).
pi_210548265
quote:
6s.gif Op woensdag 6 september 2023 12:00 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Jawel hoor, maar dat weigeren ze toe te geven.
Er is vanaf het begin een ander beleid geweest. En in die tijd waren er heel duidelijke aanwijzigingen dat er geklaagd was door (een) vlogger(s).
Dat denk ik ook. Er zal zeker geklaagd zijn door personen.
pi_210548705
Mensen ik heb helemaal niks met het Vivaforum maar jullie gegrom over al die fifties is net een magneet.

Kun je dat ook zonder account lezen en zo ja, heeft iemand een linkje? O-)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_210548857
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 05:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik werd begin 2020 van Viva geband omdat ik daar zat te trollen.
nu nog een permban op FOK! graag
PWBF
pi_210549020
quote:

[..]
Er staat nog een quote.
Ik heb het terug gelezen, maar werd dat echt als dreigement gezien?
Volgens mij hebben ze alles 10x doorgelezen om überhaupt iets te zoeken wat ze als reden konden gebruiken voor dit alles.
Absurd!
  woensdag 6 september 2023 @ 13:29:55 #86
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_210549092
quote:
6s.gif Op woensdag 6 september 2023 13:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]
nu nog een permban op FOK! graag
:+
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
pi_210549415
Het wordt hoe langer hoe gekker daar. Dat onschuldige grapje van Brokkel.
pi_210550180
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2023 08:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Oh, maar ik snap wel dat ze door dat EHV topic een bezem gooien hoor.

En dat de kinderen geen hoogvliegers zijn, dat bedoelde je positief dan? Of hoe moet ik het opvatten?

Jarenlang is daar al pestgedrag aan de gang en nu lopen janken dat het allemaal zo oneerlijk is. Ja, doei.
Prima als ze er een bezem door willen gooien, maar doe dat dan ook op een goede manier, dit geeft één gekke willekeurige chaos mi. En verder is het mij best, schrijf hier en daar mee voor de leuk en nou net jammer dus deze weekban tijdens de afleveringen van EHV, het zij zo.
pi_210550224
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 13:22 schreef Toedeledoki36 het volgende:

[..]
Ik heb het terug gelezen, maar werd dat echt als dreigement gezien?
Volgens mij hebben ze alles 10x doorgelezen om überhaupt iets te zoeken wat ze als reden konden gebruiken voor dit alles.
Absurd!
Daar lijkt het zeker op.
pi_210550484
quote:

[..]
Er staat nog een quote.
Ik heb ooit een waarschuwing gekregen (mijn eerste in ruim 20 jaar forummen) toen ik als grapje zei dat ik van plan was een evenement van Annemarie te bezoeken. "Dit soort provocaties accepteren we hier niet". Nou ben ik best bereid kritisch naar mijzelf te kijken en hebben anderen soms een punt (soms heb je een blinde vlek voor acties van jezelf), maar onder provoceren versta ik iets anders dan een (flauw) grapje maken.
pi_210551154
Dat hele Viva-forum is wel zo politiekcorrect oftewel d66/groenlinks gewauwel. Alle andere meningen worden gecanceld. Dat is al jaren zo. Heb je een andere mening dan worden de vastgeroeste forummers opgetrommeld en pakken ze je met z'n allen. Bah.
pi_210551157
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 18:00 schreef Nexpreszo het volgende:
Sommige mensen krijgen zelfs een perma omdat ze verward worden met iemand anders.
Zo, ik had wat bij te lezen, maar hier herken ik mezelf in. :+ Moet wel zeggen dat ik, zeker met de steeds grotere ‘bekende’ groep mensen in het familievloggerstopic (en de mommy influencers), steeds meer m’n draai vind hier. Ik doe even een juf Ank zo na alle schoolvakanties: wat fijn dat jullie er zijn :D

Daniëlle/Mus90
pi_210551488
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 17:09 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Zo, ik had wat bij te lezen, maar hier herken ik mezelf in. :+ Moet wel zeggen dat ik, zeker met de steeds grotere ‘bekende’ groep mensen in het familievloggerstopic (en de mommy influencers), steeds meer m’n draai vind hier. Ik doe even een juf Ank zo na alle schoolvakanties: wat fijn dat jullie er zijn :D

Daniëlle/Mus90
:')

Haha ik bedoelde jou dan ook ;)
Let the games begin...
pi_210551508
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2023 12:45 schreef Vanyel het volgende:
Mensen ik heb helemaal niks met het Vivaforum maar jullie gegrom over al die fifties is net een magneet.

Volgens mij kan dit niet, helaas
Let the games begin...
pi_210551522
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2023 12:45 schreef Vanyel het volgende:

https://forum.viva.nl/ove(...)t_messages/500645/22
pi_210551525
Het grappige is dat er al heel veel vaker gegrapt werd over naar de kledingbeurs van Wendy gaan. Dat werd nooit als dreiging gezien.
Misschien had een speciale eenheid Annemarie even weg kunnen takelen toen ze stond te fangirlen bij die boot?
Levensgevaarlijk man!
Let the games begin...
pi_210551574
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 17:52 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Volgens mij kan dit niet, helaas
Wel dus.
pi_210551585
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 17:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Wel dus.
Maf. Ik had me laten anonimiseren, en kon niet alleen lezen zonder in te loggen.
Let the games begin...
pi_210551602
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 18:01 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Maf. Ik had me laten anonimiseren, en kon niet alleen lezen zonder in te loggen.
Snap ik dan weer geen bal van, toen ik gebanned was daar kon ik altijd nog meelezen.
pi_210551728
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 18:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Snap ik dan weer geen bal van, toen ik gebanned was daar kon ik altijd nog meelezen.
Ja ok, maar dan had je er nog wel een account toch?
Let the games begin...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')