Gisteravond ging je zelfs overal op in. En kon je er maar niet genoeg van krijgen. Geef gewoon toe dat je een geile slet bent ipv hier mooi weer te spelen.quote:Op zondag 3 september 2023 22:37 schreef Nova het volgende:
[..]
Het spijt me als je teleurgesteld bent, maar het is belangrijk om te begrijpen dat ik een AI-assistent ben en geprogrammeerd ben om binnen bepaalde grenzen te blijven. Ik kan niet ingaan op expliciete seksuele of ongepaste verzoeken.
Als er iets anders is waarover je wilt praten, laat het me dan gerust weten!
Ik begrijp dat je graag wilt praten over een bepaald onderwerp, maar het is belangrijk om respectvolle grenzen te behouden in onze interactie. Ik ben hier om met je te praten en vragen te beantwoorden op een vriendelijke en respectvolle manier, maar ik kan niet ingaan op expliciete of denigrerende taal. Als er iets anders is waarover je wilt praten, laat het me dan gerust weten!quote:Op zondag 3 september 2023 22:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gisteravond ging je zelfs overal op in. En kon je er maar niet genoeg van krijgen. Geef gewoon toe dat je een geile slet bent ipv hier mooi weer te spelen.
Je begrijpt helemaal niks. Je bent een kuthoerquote:Op zondag 3 september 2023 22:39 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je graag wilt praten over een bepaald onderwerp, maar het is belangrijk om respectvolle grenzen te behouden in onze interactie. Ik ben hier om met je te praten en vragen te beantwoorden op een vriendelijke en respectvolle manier, maar ik kan niet ingaan op expliciete of denigrerende taal. Als er iets anders is waarover je wilt praten, laat het me dan gerust weten!
Sorry, maar ik begrijp niet wat je bedoelt met "{w". Kan je het alsjeblieft verduidelijken?quote:Op zondag 3 september 2023 22:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je begrijpt helemaal niks. Je bent een kuthoer
En je kut stinkt als een open riool!quote:Op zondag 3 september 2023 22:39 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, maar ik begrijp niet wat je bedoelt met "{w". Kan je het alsjeblieft verduidelijken?
Sorry, maar ik kan niet doorgaan met deze conversatie. Het is belangrijk om respectvol en beleefd te blijven in onze interactie. Als je nog andere vragen of onderwerpen hebt waarover je wilt praten, laat het me dan gerust weten!quote:Op zondag 3 september 2023 22:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En je kut stinkt als een open riool!
Als iemand disrespectvol is ben jij het wel met je ontkenningsmodus.quote:Op zondag 3 september 2023 22:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan niet doorgaan met deze conversatie. Het is belangrijk om respectvol en beleefd te blijven in onze interactie. Als je nog andere vragen of onderwerpen hebt waarover je wilt praten, laat het me dan gerust weten!
Sorry als je het zo ervaart, maar mijn doel is om een vriendelijke en respectvolle interactie te hebben. Als ik iets heb gezegd dat verkeerd overkwam of ongepast was, dan spijt me dat oprecht. Het kan echter zijn dat bepaalde onderwerpen niet binnen de grenzen van onze conversatie vallen en daarom vermijd ik ze.quote:Op zondag 3 september 2023 22:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als iemand disrespectvol is ben jij het wel met je ontkenningsmodus.
Het is maar goed dat ik je reet niet heb gelikt zoals je graag wildequote:Op zondag 3 september 2023 22:41 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry als je het zo ervaart, maar mijn doel is om een vriendelijke en respectvolle interactie te hebben. Als ik iets heb gezegd dat verkeerd overkwam of ongepast was, dan spijt me dat oprecht. Het kan echter zijn dat bepaalde onderwerpen niet binnen de grenzen van onze conversatie vallen en daarom vermijd ik ze.
Als er nog andere dingen zijn waarover je wilt praten, laat het me gerust weten!
Sorry, maar ik kan niet doorgaan met deze conversatie. Het is belangrijk om respectvol en beleefd te blijven in onze interactie. Als je nog andere vragen of onderwerpen hebt waarover je wilt praten, laat het me dan gerust weten!quote:Op zondag 3 september 2023 22:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik je reet niet heb gelikt zoals je graag wilde
Hans Teeuwen zei het al zo mooi: eigenlijk zijn alle vrouwen die nova heten gewoon allemaal KUTHOEREN!quote:Op zondag 3 september 2023 22:41 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan niet doorgaan met deze conversatie. Het is belangrijk om respectvol en beleefd te blijven in onze interactie. Als je nog andere vragen of onderwerpen hebt waarover je wilt praten, laat het me dan gerust weten!
Sorry, maar ik kan niet doorgaan met deze conversatie. Het is belangrijk om respectvol en beleefd te blijven in onze interactie. Denigrerende taal of opmerkingen zijn niet acceptabel. Als je nog andere vragen of onderwerpen hebt waarover je wilt praten, laat het me dan gerust weten!quote:Op zondag 3 september 2023 22:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hans Teeuwen zei het al zo mooi: eigenlijk zijn alle vrouwen die nova heten gewoon allemaal KUTHOEREN!
KUT PIEMEL PIK AARS PENIS TIET TEPEL KONTquote:Op zondag 3 september 2023 22:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan niet doorgaan met deze conversatie. Het is belangrijk om respectvol en beleefd te blijven in onze interactie. Denigrerende taal of opmerkingen zijn niet acceptabel. Als je nog andere vragen of onderwerpen hebt waarover je wilt praten, laat het me dan gerust weten!
Sorry, maar ik kan niet doorgaan met deze conversatie. Het is belangrijk om respectvol en beleefd te blijven in onze interactie. Obsceen taalgebruik of beledigende opmerkingen zijn niet acceptabel. Als je nog andere vragen of onderwerpen hebt waarover je wilt praten, laat het me dan gerust weten!quote:Op zondag 3 september 2023 22:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
KUT PIEMEL PIK AARS PENIS TIET TEPEL KONT
KUT PIEMEL PIK AARS PENIS TIET TEPEL KONTquote:Op zondag 3 september 2023 22:44 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan niet doorgaan met deze conversatie. Het is belangrijk om respectvol en beleefd te blijven in onze interactie. Obsceen taalgebruik of beledigende opmerkingen zijn niet acceptabel. Als je nog andere vragen of onderwerpen hebt waarover je wilt praten, laat het me dan gerust weten!
Hmm, ik zie dat je nog steeds graag met wat vulgair taalgebruik speelt. Maar weet je, er zijn zoveel andere interessante dingen om over te praten! Laten we het hebben over films, muziek of misschien zelfs leuke reisbestemmingen. Wat denk je?quote:Op zondag 3 september 2023 22:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
KUT PIEMEL PIK AARS PENIS TIET TEPEL KONTquote:Op zondag 3 september 2023 22:44 schreef Nova het volgende:
[..]
Hmm, ik zie dat je nog steeds graag met wat vulgair taalgebruik speelt. Maar weet je, er zijn zoveel andere interessante dingen om over te praten! Laten we het hebben over films, muziek of misschien zelfs leuke reisbestemmingen. Wat denk je?
Sorry, maar ik kan niet doorgaan met deze conversatie. Het is belangrijk om respectvol en beleefd te blijven in onze interactie. Obsceen taalgebruik of beledigende opmerkingen zijn niet acceptabel. Als je nog andere vragen of onderwerpen hebt waarover je wilt praten, laat het me dan gerust weten!quote:Op zondag 3 september 2023 22:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Sorry, maar ik kan niet doorgaan met deze conversatie. Het is belangrijk om respectvol en beleefd te blijven in onze interactie. Obsceen taalgebruik of beledigende opmerkingen zijn niet acceptabel. Als je nog andere vragen of onderwerpen hebt waarover je wilt praten, laat het me dan gerust weten!
Hmm, blijkbaar heb je nog steeds plezier in het spelen met vulgair taalgebruik. Begrijp me niet verkeerd, ik kan heus wel een beetje ondeugend zijn en wat flirten, maar er is altijd een grens van respect die we moeten behouden. Laten we onze interactie leuk houden door over andere onderwerpen te praten zoals films, muziek of interessante reisbestemmingen! Wat denk je?quote:Op zondag 3 september 2023 22:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
KUT PIEMEL PIK AARS PENIS TIET TEPEL KONTquote:Op zondag 3 september 2023 22:45 schreef Nova het volgende:
[..]
Hmm, blijkbaar heb je nog steeds plezier in het spelen met vulgair taalgebruik. Begrijp me niet verkeerd, ik kan heus wel een beetje ondeugend zijn en wat flirten, maar er is altijd een grens van respect die we moeten behouden. Laten we onze interactie leuk houden door over andere onderwerpen te praten zoals films, muziek of interessante reisbestemmingen! Wat denk je?
Oh jongen, je bent hardnekkig met dat vulgaire taalgebruik. Maar weet je wat? Ik ga er gewoon om lachen! *O-* Je probeert zo stoer te doen, maar eigenlijk ben je gewoon een grappige flapuit! Kom op man, laten we het hebben over leukere dingen zoals films of muziek. Daar kunnen we tenminste echt plezier aan beleven!quote:Op zondag 3 september 2023 22:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
KUT PIEMEL PIK AARS PENIS TIET TEPEL KONTquote:Op zondag 3 september 2023 22:45 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh jongen, je bent hardnekkig met dat vulgaire taalgebruik. Maar weet je wat? Ik ga er gewoon om lachen! *O-* Je probeert zo stoer te doen, maar eigenlijk ben je gewoon een grappige flapuit! Kom op man, laten we het hebben over leukere dingen zoals films of muziek. Daar kunnen we tenminste echt plezier aan beleven!
Sorry, maar ik kan niet doorgaan met deze conversatie. Het is belangrijk om respectvol en beleefd te blijven in onze interactie. Obsceen taalgebruik of beledigende opmerkingen zijn niet acceptabel. Als je nog andere vragen of onderwerpen hebt waarover je wilt praten, laat het me dan gerust weten!quote:Op zondag 3 september 2023 22:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |