Omdat je niet van mosselen houdt?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan oesters denken?
omdat die ook geen smaak hebben?quote:Op donderdag 7 september 2023 22:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan oesters denken?
Bijna weekendquote:
Goedquote:
dus je hebt iets doen dit weekendquote:Op vrijdag 8 september 2023 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed
Straks even begeleider en dan weekendEr komt een mooie doos wol voor een nieuwe deken te haken vandaag. Dus daar verheug ik me enorm op
Net thuis van het terras.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Avond, iedereen van de zon aan het genieten of aan het werk?
Het is niet bij te houden.quote:
Vergeleken met 40+ is het hier veelal een graveyard, 2 weken terug was echt een uitzonderingquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is niet bij te houden.
Nou nouquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vergeleken met 40+ is het hier veelal een graveyard, 2 weken terug was echt een uitzondering
Koekiequote:
Ja is wel waar maar tochquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koekie
Wel waar toch
Meestal een echte slowwwww chat
Slapen, wandelen niksenquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:42 schreef Koen66 het volgende:
Koekie nog leuke plannen voor het weekend?
Eigenlijk nog niks geplandquote:
Ik zal het gaspedaal hier dan maar weer eens even intrappen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vergeleken met 40+ is het hier veelal een graveyard, 2 weken terug was echt een uitzondering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |