Wat fijn dat ze meer in de buurt komt wonen, dan zal ze al toch wat makkelijker aanloop hebben van jouw gezin.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog ff dan gaat ze verhuizen, woont nu nog in Dordrecht maar die instelling kan niet meer bieden wat ze nodig heeft. Ze staat intussen hoog op de lijst hier in Zoetermeer
yep, 's avonds ff een bakkie doen met m'n moeder is dan echt een stuk makkelijker ipv 1.5 uur in de auto te zittenquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat fijn dat ze meer in de buurt komt wonen, dan zal ze al toch wat makkelijker aanloop hebben van jouw gezin.
Mierzoet.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mierzoet.
Koop het vaak voor mijn moeder. Dus toen ik zelf een fles kreeg, was dat even confronterend
datquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
“Je hebt nu de Bailey’s-gerechtigde leeftijd bereikt”
Ben jij al ZO oud jaquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
“Je hebt nu de Bailey’s-gerechtigde leeftijd bereikt”
Ja oke, maar als dat nummer richting de 75 gaat ............quote:
ditquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:57 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb er een beetje moeite mee dat de tijd echt voorbij lijkt te vliegen maar ik vind ouder worden wel prima
Ja uiteindelijk leggen we ons er allemaal bij neerquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:57 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb er een beetje moeite mee dat de tijd echt voorbij lijkt te vliegen maar ik vind ouder worden wel prima
Sodejuquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit
En hoe ouder je wordt hoe sneller het lijkt te gaan
Niet iedereen hoor. Uiteindelijk leggen we het wel allemaal af maar dat is een ander verhaalquote:Op vrijdag 1 september 2023 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk leggen we ons er allemaal bij neer
ditquote:Op vrijdag 1 september 2023 23:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sodeju![]()
Weer een jaar voorbij!
Dus je kunt er beter maar een leuke tijd van maken.
Echtquote:Op vrijdag 1 september 2023 23:04 schreef Koen66 het volgende:
zo sta je vuurwerk af te steken, knipper met je ogen en het is zomer. Volgende feestdag is het alweer kerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |