quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:59 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ja precies dat!! Ik hou van praten over boeken.
Ik woon in Maastricht en daar heb je ook een boekhandel in een oude kerk waar iedereen wild van is, maar persoonlijk vind ik het assortiment nogal tegen vallen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:49 schreef Nexpreszo het volgende:
O, en fijne boekwinkels!
Ik ga heel graag naar vd Velden in de kerk in Zwolle.
Oh Het Bloemenmeisje ga ik ook even op m'n lijstje zetten. Onlangs De Camino gelezen, en dat boek vond ik (eigenlijk onverwachts want niet echt mijn genre) heel goed.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:49 schreef Nexpreszo het volgende:
Ah heel leuk! Dankjewel Donna!
Ik heb een serieuze verslaving aan het kopen van recente kinderboeken (heb iig een Billy vol). En daarnaast lees ik veel op mijn Kobo via Kobo plus, Bookchoice en bieb.
Op mijn Kobo lees ik vooral 's avonds/ 's nachts. Overdag lees ik papieren boeken.
Nu bezig in Het Bloemenmeisje van Anya Niewierra, ik vond de Camino ook erg goed.
En het kinderboek dat ik lees is De Zeven sleutels- het pad van de roverkoning, van Tom Rijpert.
Die winkel vind ik ook tegenvallen als je echt naar boeken op zoek bent. Wel leuk om een keer in rond te lopen maar dat is het ook. Met kerst was overigens wel leuk, toen stond er een koor bovenin. Was sfeervolquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:55 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik woon in Maastricht en daar heb je ook een boekhandel in een oude kerk waar iedereen wild van is, maar persoonlijk vind ik het assortiment nogal tegen vallen.
Wel een mooie zaak verder, daar niet van.
Ah ja die is idd ook mooi.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:55 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik woon in Maastricht en daar heb je ook een boekhandel in een oude kerk waar iedereen wild van is, maar persoonlijk vind ik het assortiment nogal tegen vallen.
Wel een mooie zaak verder, daar niet van.
O binnen de lijntjes wil ik idd ook nog lezen!quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:48 schreef J-net het volgende:
Top topic! Dank voor het openen.
Ik ben nu bezig in 'Minnaar' van Charlotte Link (deel 4 van de Kate Linville serie).
Aanrader voor mensen die graag beetje romantisch/chicklit achtig lezen.
Nieuwkomer Mireille Versteeg met 'Binnen de lijntjes'. Erg leuk. Raakte ook beetje aan de Luizenmoeder.
Ik lees graag en veel. Maar niet per se enorm literair ofzo. Gewoon van alles door elkaar. Ook Nederlands en Engels door elkaar heen.
Ik ben toevallig net Amanda’s wedding van Jenny Colgan aan het lezen, ik heb ‘m bijna uit, en ik vond deze vakantie bij de kringloop ook nog 2 van haar boeken. Leest lekker weg.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:50 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
O binnen de lijntjes wil ik idd ook nog lezen!
Ik las veel van Jenny Colgan en Jackie van Laren. Heerlijk.
Ja?quote:
Link? Zodat ik NOG meer boeken kan kopen om aan mijn te-lezen stapel kan toevoegen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:13 schreef drakin het volgende:
* drakin leest nu pas het topic
Tof, boeken![]()
Ik probeer tussen de 25 en 50 boeken per jaar te lezen.
Ik lees zowel papier als ereader, die laatste neemt toch makkelijk mee en voor het slapen gaan is het door het achtergrondlicht fijner dan een leeslampje aan.
Maar er moet ook gestudeerd worden, dat is ook boekenwerk
En ik verkoop boeken, zowel via bol als boekwinkeltjes als via eigen website
Momenteel koop ik meer dan ik verkoop, dus dat is niet handig.
Prive 8 volle boekenkasten
verkoop 6 volle boekenkasten plus nog wat los
Vroeger hield ik alle boeken, tegenwoordig geef ik ze meestal weg als ik ze uitgelezen heb.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij ons staan juist de ongelezen boeken in de boekenkast, er staan maar een paar gelezen exemplaren tussen, in principe gaan leesboeken na het lezen weg. Nieuw kopen we ze al heel lang niet meer, alles wordt tweedehands aangeschaft of uit ruilboekenkastjes meegenomen en de gelezen boeken gaan meestal weer naar een ruilkastje.
Ik lees alleen maar Duitse en Engelse boeken en Duitse boeken vind ik hier niet vaak tweedehands, vaak staan er bij de kringloopwinkels wel boeken in het Duits, maar dat zijn bijna alleen maar Duitse vertalingen. Gelukkig zit ik nog lang niet zonder, we hebben een grote en kleine Billy vol staan met iets meer voor mij dan voor Symph.
In de zomer lees ik veel meer dan in andere seizoenen, ik hou van buiten in de tuin lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |