abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210496248

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210496256
Jammer dat ik nog geen analyse heb gelezen over Atletico van @Alaphilippe_ in dit topic
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 1 september 2023 @ 10:18:27 #3
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210496259
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 00:31 schreef F.M.D. het volgende:
Zag wat reacties van spelers op de loting maar wat een voorzichtigheid zeg. De TD van PSV spreekt gewoon uit dat onverwinteren in de CL de doelstelling is. Meteen duidelijk maken waar de lat ligt. Zowel PSV als Feyenoord zitten in een poule waar je dat ook mag verwachten.
Wat begrijp je niet aan 'geen woorden, maar daden'?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210496280
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2023 10:18 schreef Caland het volgende:
Jammer dat ik nog geen analyse heb gelezen over Atletico van @:alaphilippe_ in dit topic
Hij is nog aan het uitzoeken welke koffie ze bij zijn McDonalds-filiaal serveren.
pi_210496302
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 10:16 schreef Vis1980 het volgende:
Dat verhaal van Baars vind ik zeer opmerkelijk. Als je zijn verhaal leest, klinkt het als een gast die over een paar jaar ergens een aanslag uitvoert. 'Het gaat niet goed in de wereld, vooral niet in het Westen', waar heeft ie het over? Op vele gebieden mag je nog steeds blij zijn dat je hier woont, wat is dat toch met idioten die denken dat we het hier zo slecht hebben?
Ik vraag me vooral af met wat voor mensen zo iemand dan contact heeft dat je zulke meningen kan ontwikkelen
* Verwijderd *
pi_210496356
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 10:22 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Ik vraag me vooral af met wat voor mensen zo iemand dan contact heeft dat je zulke meningen kan ontwikkelen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210496380
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 10:22 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Niet echt mensen, meer gewoon rabbithole op Youtube en TikTok ofzo.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_210496381
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 september 2023 10:26 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit vermoed ik ook.

Ik vind het sowieso achterlijk. Genoeg "alternatieve denkers" en ook genoeg strenggelovige moslims die gewoon een voetbalcarriere hebben en dat kunnen combineren met hun privéleven.

Deze knul gooit een kans weg waar wij in dit topic als kinderen van gedroomd hebben. Ik kan nul respect voor zijn keuze hebben, dit is gewoon achterlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 01-09-2023 10:31:17 ]
pi_210496433
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 september 2023 10:26 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik heb echt een idee wie die best man is, laat staan wat hij doet. Ben ik nu uit de rabbit-hole gebleven?
* Verwijderd *
  vrijdag 1 september 2023 @ 10:37:42 #10
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210496456
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 10:35 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Ik heb echt een idee wie die best man is, laat staan wat hij doet. Ben ik nu uit de rabbit-hole gebleven?
Is dat niet Klaas Vaak?
pi_210496461
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 10:37 schreef Vis1980 het volgende:

Klaas weet alles?
* Verwijderd *
pi_210496482
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 10:35 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Ja, houden zo.

Mis je helemaal niks aan, behalve aids aan je hersenen krijgen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Erasmus op 01-09-2023 10:41:37 ]
pi_210496635
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 10:29 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Dit vermoed ik ook.

Ik vind het sowieso achterlijk. Genoeg "alternatieve denkers" en ook genoeg strenggelovige moslims die gewoon een voetbalcarriere hebben en dat kunnen combineren met hun privéleven.

Deze knul gooit een kans weg waar wij in dit topic als kinderen van gedroomd hebben. Ik kan nul respect voor zijn keuze hebben, dit is gewoon achterlijk.
Ik kan alleen maar blij zijn dat hij er zo een punt achter zet. Stel je voor dat hij blijft en voor verdeeldheid gaat zorgen. Mensen die niet in het sociale plaatje passen kan je maar beter kwijt zijn. Hard maar waar.

(en btw dat heeft niets met iemand zn geloof ofzo te maken, want een religie kan ook prima wel voor sociale kaders zorgen... het is meer het gedrag van uitsluiting waar ik op doel).
pi_210496703
Kan er alleen maar respect voor hebben dat jonge profvoetballers de stap naar een maatschappelijke carrière durven te maken. Kan me ook helemaal voorstellen dat het een nogal simpel eendimensionaal wereldje is. Vergeet ook niet dat je zelfs in het gros van de KKD gewoon een heel gemiddeld of benedenmodaal salaris pakt, niet voor niets kiezen de betere voetballers daar vaker voor een club in de hoogste amateurklasse dan KKD.

De redenen bij die Baars zijn wel wat twijfelachtig ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210496716
Moet je nagaan wat 2 weken Dordrecht met je doen.
pi_210496741
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2023 11:12 schreef Caland het volgende:
Kan er alleen maar respect voor hebben dat jonge profvoetballers de stap naar een maatschappelijke carrière durven te maken. Kan me ook helemaal voorstellen dat het een nogal simpel eendimensionaal wereldje is. Vergeet ook niet dat je zelfs in het gros van de KKD gewoon een heel gemiddeld of benedenmodaal salaris pakt, niet voor niets kiezen de betere voetballers daar vaker voor een club in de hoogste amateurklasse dan KKD.

Oh, 100% met je eens hoor.

Ik reageer puur op de beweegredenen die Baars geeft, dat vind ik van de zotte.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 01-09-2023 11:18:08 ]
  vrijdag 1 september 2023 @ 11:28:16 #17
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210496848
quote:

Het gaat mij vooral om het verwerpelijke denkbeeld dat het hier zo slecht gaat. Prima dat hij dat vindt, maar als hij hier al het gevoel krijgt dat het allemaal zo slecht is, vraag ik mij af hoe hij zich in een puur Moslimland gaat voelen, want het is niet zo dat de politiek daar wel het best e met je voor hebt in de meeste gevallen. Alleen daar mag je dan weer helemaal geen kritiek uiten zonder dat er een zware gevangenisstraf volgt in een mensonterende gevangenis.

Maar goed, hij is al erg ervaren natuurlijk. Nogmaals, prima dat hij wil stoppen, ook prima dat ie een geloof aan gaat hangen, maar als je dat doet omdat je het idee hebt dat de politiek hier 'evil' is, dan gaan er wel wat alarmbellen af, ja. Het kan altijd beter, morgen staat ie te roepen dat men de sharia moet invoeren, want dat is dan weer wel eerlijk.
pi_210496858
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2023 10:18 schreef Caland het volgende:
Jammer dat ik nog geen analyse heb gelezen over Atletico van @:alaphilippe_ in dit topic
Ik kom hier later op de dag wel mee.
pi_210496862
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 11:28 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het gaat mij vooral om het verwerpelijke denkbeeld dat het hier zo slecht gaat. Prima dat hij dat vindt, maar als hij hier al het gevoel krijgt dat het allemaal zo slecht is, vraag ik mij af hoe hij zich in een puur Moslimland gaat voelen, want het is niet zo dat de politiek daar wel het best e met je voor hebt in de meeste gevallen. Alleen daar mag je dan weer helemaal geen kritiek uiten zonder dat er een zware gevangenisstraf volgt in een mensonterende gevangenis.

Maar goed, hij is al erg ervaren natuurlijk. Nogmaals, prima dat hij wil stoppen, ook prima dat ie een geloof aan gaat hangen, maar als je dat doet omdat je het idee hebt dat de politiek hier 'evil' is, dan gaan er wel wat alarmbellen af, ja. Het kan altijd beter, morgen staat ie te roepen dat men de sharia moet invoeren, want dat is dan weer wel eerlijk.
Het zijn net mensen wat dat betreft
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 1 september 2023 @ 11:31:00 #20
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_210496873
quote:

Splintergod.
pi_210496905
Ik kan meer respect opbrengen voor mensen die absoluut voor een maatschappelijke carriére zouden moeten kiezen maar toch profvoetballer worden. Zo'n Nelom moet dat toch maar opbrengen elke week weer.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Moderator vrijdag 1 september 2023 @ 11:40:43 #22
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210496960
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 11:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik kan meer respect opbrengen voor mensen die absoluut voor een maatschappelijke carriére zouden moeten kiezen maar toch profvoetballer worden. Zo'n Nelom moet dat toch maar opbrengen elke week weer.
Haten op de Lord. :')

We kunnen user @ThePlaneteer niet langer serieus nemen.

_O_ Lord Nelom _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 1 september 2023 @ 11:45:21 #23
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210497003
Wijnaldum naar SA, kijk op zo'n leeftijd is dat te begrijpen, nog effe cashen en dan stoppen. Geen oranje meer, maar dat lukte ook niet meer, omdat hij daarvoor al voor het geld koos bij PSG en lange tijd niet aan spelen toekwam. Tuurlijk pech dat ie geblesseerd raakte, maar als ie na Liverpool een betere keuze had gemaakt, had hij langer meegekund, denk ik. Nu is hij eigenlijk gestopt, zo moet je het zien als een speler naar SA gaat. Daar ook mooi beleid, veel investeren in een speler met een negatieve restwaarde.
pi_210497025
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 11:45 schreef Vis1980 het volgende:
Wijnaldum naar SA, kijk op zo'n leeftijd is dat te begrijpen, nog effe cashen en dan stoppen. Geen oranje meer, maar dat lukte ook niet meer, omdat hij daarvoor al voor het geld koos bij PSG en lange tijd niet aan spelen toekwam. Tuurlijk pech dat ie geblesseerd raakte, maar als ie na Liverpool een betere keuze had gemaakt, had hij langer meegekund, denk ik. Nu is hij eigenlijk gestopt, zo moet je het zien als een speler naar SA gaat. Daar ook mooi beleid, veel investeren in een speler met een negatieve restwaarde.
Ik hoef nu ook geen onzin over BLM van hem meer te horen
* Verwijderd *
pi_210497028
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 11:45 schreef Vis1980 het volgende:
Ik heb niet echt het idee dat een oliesjek met miljarden op de bank zich druk maakt om restwaarde eigenlijk
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')