Ik heb dat even gemist maar wat wie was dat?quote:Op zondag 3 september 2023 11:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tegen een speler waar hij in de Belgische competitie ook altijd al bral mee had. Hoe gek
Onzin natuurlijk. Je hebt dik gewonnen, zij zijn eruit en de wedstrijd is klaar. Dan ga je het vieren met je ploeggenoten en niet nog een tegenstander kutten waar je eerder gezeik mee hebt gehad. Dat moet er echt uit bij hem.quote:Op zondag 3 september 2023 10:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Emotie in een vCL wedstrijd waar miljoenen op het spel staan, hoe durft hij!
Raskinquote:Op zondag 3 september 2023 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb dat even gemist maar wat wie was dat?
Ik heb het niet meegekregen, maar als ik in die situatie zat en een tyfushekel aan iemand van de tegenstander had zou ik het ook nog een keertje fijntjes inwrijvenquote:Op zondag 3 september 2023 11:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Je hebt dik gewonnen, zij zijn eruit en de wedstrijd is klaar. Dan ga je het vieren met je ploeggenoten en niet nog een tegenstander kutten waar je eerder gezeik mee hebt gehad. Dat moet er echt uit bij hem.
Lang zocht hem niet op, maar andersom. Je laat je daarmee in de kaart kijken, want je weet nu dat je hem op het juiste moment met de juiste prik uit de wedstrijd kan krijgen.quote:Op zondag 3 september 2023 11:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegekregen, maar als ik in die situatie zat en een tyfushekel aan iemand van de tegenstander had zou ik het ook nog een keertje fijntjes inwrijven
Storm, glas water, speculaties en aannames.quote:Op zondag 3 september 2023 11:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lang zocht hem niet op, maar andersom. Je laat je daarmee in de kaart kijken, want je weet nu dat je hem op het juiste moment met de juiste prik uit de wedstrijd kan krijgen.
Doorgaan in CL, opstootje, vast, en zeker Schouten, Lang, Verrassend!quote:Op zondag 3 september 2023 11:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Storm, glas water, speculaties en aannames.
Of het toont juist dat lang die frustratie bewaart tot na de wedstrijdquote:Op zondag 3 september 2023 11:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lang zocht hem niet op, maar andersom. Je laat je daarmee in de kaart kijken, want je weet nu dat je hem op het juiste moment met de juiste prik uit de wedstrijd kan krijgen.
Dat zou kunnen. Dan gaat ie hopelijk snel stappen maken om dat ook af te leren en gewoon lekker de successen te vieren met z´n teamgenoten.quote:Op zondag 3 september 2023 11:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Of het toont juist dat lang die frustratie bewaart tot na de wedstrijd
Daar zou ik zo bij doenquote:Op zondag 3 september 2023 11:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ajax is echt bizar slecht.. zelfs met dat dure vreemdelingenlegioen zouden ze beter moeten kunnen dan dit (Chelsea kan het immers ook). Iedere Ajacied die ik ken loopt met hand en tand die Duitse TD te verdedigen, maar er zat natuurlijk welgeteld 0,0 idee achter het hele transferbeleid. Een hoop data van een paar laptops in een mixer gegooid en gaan met die banaan.quote:Op zondag 3 september 2023 17:39 schreef Gutanoth het volgende:
wordt wel oppassen geblazen dit jaar, Ajax heeft zich kranig verweerd en goed stand gehouden tegen Fortuna
Feyenoord wint wel lekker bij Utrecht.quote:Op zondag 3 september 2023 17:39 schreef Gutanoth het volgende:
wordt wel oppassen geblazen dit jaar, Ajax heeft zich kranig verweerd en goed stand gehouden tegen Fortuna
Utrecht is dan ook wel weer helemaal niks tot nu toe dit jaar. Wat dat betreft is het wel een beetje zonde dat ze na een slechte start vertrouwen kunnen tanken tegen Almere en een zwalkend Utrecht.quote:Op zondag 3 september 2023 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Feyenoord wint wel lekker bij Utrecht.
En dan die trainer. Elke keer denk je dat ze niet met een slechtere optie kunnen komen en dan lukt het ze toch weer.quote:Op zondag 3 september 2023 19:36 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ajax is echt bizar slecht.. zelfs met dat dure vreemdelingenlegioen zouden ze beter moeten kunnen dan dit (Chelsea kan het immers ook). Iedere Ajacied die ik ken loopt met hand en tand die Duitse TD te verdedigen, maar er zat natuurlijk welgeteld 0,0 idee achter het hele transferbeleid. Een hoop data van een paar laptops in een mixer gegooid en gaan met die banaan.
Och ja, RKC doet het ook niet echt lekker tot nu toe. En zo kan je blijven vergelijken maar er is maar één vergelijking die er toe doet natuurlijkquote:Op zondag 3 september 2023 19:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Utrecht is dan ook wel weer helemaal niks tot nu toe dit jaar. Wat dat betreft is het wel een beetje zonde dat ze na een slechte start vertrouwen kunnen tanken tegen Almere en een zwalkend Utrecht.
Oh ja tuurlijk, maar ik had het opzich niet erg gevonden als Feyenoord bijv. tegen Twente en Heerenveen oid had gemoetenquote:Op zondag 3 september 2023 19:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Och ja, RKC doet het ook niet echt lekker tot nu toe. En zo kan je blijven vergelijken maar er is maar één vergelijking die er toe doet natuurlijk
Opzich wel logisch dat mensen met een seizoenskaart de eerste optie hebben toch? Als je de afgelopen jaren al die zaadpotten hebt zitten bekijken in het stadion, vind ik ook wel dat je als eerste kaartjes mag kopen voor een CL passe partoutquote:Op maandag 4 september 2023 17:26 schreef RipCity het volgende:
Die kaartverkoop voor CL-wedstrijdenZe weten het wel te bedenken he...
RIP iedereen zonder seizoenskaart.
Dat is het punt niet. Dat is volkomen normaal en al tientallen jaren zo.quote:Op maandag 4 september 2023 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Opzich wel logisch dat mensen met een seizoenskaart de eerste optie hebben toch? Als je de afgelopen jaren al die zaadpotten hebt zitten bekijken in het stadion, vind ik ook wel dat je als eerste kaartjes mag kopen voor een CL passe partout
Oh, dat had ik gemistquote:Op maandag 4 september 2023 20:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Dat is volkomen normaal en al tientallen jaren zo.
Wat niet normaal is dat je als clubkaarthouder/supportersvereniginglid etc. maar naar EEN wedstrijd mag. Ook al wil je naar alle 3: dat mag/kan niet meer. Je mag maar voor 1 potje een kaartje kopen. Dat is echt bij geen 1 club ter wereld zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |