Staat wel vaak hoog hoor, vandaag kan het.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:23 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Schouten doet eigenlijk altijd alles goed.
Nooit meer opstellen die gozer.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:36 schreef tja77 het volgende:
En de fout
De fout van Ramalho….
Je verwacht het niet.
Wat een verschil met vorig jaar. Geen moment zorgen gemaakt dat ie vroeg of laat zou vallen en dat er dan meer zouden volgen, ondanks het erg rommelige spel. Het is maar tegen RKC natuurlijk, maar vorig jaar had ik nooit zo'n gevoel.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:51 schreef tja77 het volgende:
PSV gaat dit seizoen toch wel 100 doelpunten maken in de competitie? Wat een berg aan scorend vermogen zit er in deze ploeg. Met matig voetbal nog zoveel kansen en doelpunten creëeren.
Precies datquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:56 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Wat een verschil met vorig jaar. Geen moment zorgen gemaakt dat ie vroeg of laat zou vallen en dat er dan meer zouden volgen, ondanks het erg rommelige spel. Het is maar tegen RKC natuurlijk, maar vorig jaar had ik nooit zo'n gevoel.
Ik denk dat de meeste profvoetballers een normale leuke vrouw hebben, de uitzonderingen die hun socials promoten doen alleen wat meer hun best om in het nieuws te komen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij heeft een leuke vrouw, niet je doorsnee bimbo. Keurig.
Wat had ie nu weer? Vermoeiende gozer is het.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:15 schreef Gutanoth het volgende:
Mario Been heeft zo'n trauma opgelopen en het showt![]()
![]()
![]()
Die gaat echt schitteren.quote:Op zondag 3 september 2023 10:24 schreef tja77 het volgende:
Lozano heeft zelf met Marcel Brands gebeld om te vragen of hij terug mocht komen.
Heeft tot op heden in het shirt van PSV NIKS verkeerds gedaan. Oogt gewoon gretig en zelfs uit tegen RKC wil hij zo veel mogelijk minuten spelen.quote:Op zondag 3 september 2023 10:39 schreef Cupfighter het volgende:
Het grootste verschil bij PSV zit hem in de trainer vind ik, Bosz laat PSV veel leuker voetballen dan zijn voorgangers, ,alleen die Noa Lang gaat ze nog wel opbreken wat een mongool is dat zeg
Nou afgelopen week in voorronde CL ging het toch weer misquote:Op zondag 3 september 2023 10:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heeft tot op heden in het shirt van PSV NIKS verkeerds gedaan. Oogt gewoon gretig en zelfs uit tegen RKC wil hij zo veel mogelijk minuten spelen.
Had hij rood gepakt dan?quote:Op zondag 3 september 2023 10:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou afgelopen week in voorronde CL ging het toch weer mis
Emotie in een vCL wedstrijd waar miljoenen op het spel staan, hoe durft hij!quote:Op zondag 3 september 2023 10:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee maar normaal gedrag is het toch ook niet
Tegen een speler waar hij in de Belgische competitie ook altijd al bral mee had. Hoe gekquote:Op zondag 3 september 2023 10:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Emotie in een vCL wedstrijd waar miljoenen op het spel staan, hoe durft hij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |