Lang op 10, Bakayoko en Lozano mogen links en rechts van positie wisselen. Er komen genoeg wedstrijden voor de rest.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik had 'm voor 40 miljoen echt meteen verkocht, maar de speler moet natuurlijk ook zelf willen. Ben benieuwd of die Lozano-deal nog doorgaat, dan wordt het wel een kleine uitdaging voor Bosz om voorin de keuzes te gaan maken.
Het vliegtuig uit Napels is net geland, dus goede kans dat het doorgaat.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik had 'm voor 40 miljoen echt meteen verkocht, maar de speler moet natuurlijk ook zelf willen. Ben benieuwd of die Lozano-deal nog doorgaat, dan wordt het wel een kleine uitdaging voor Bosz om voorin de keuzes te gaan maken.
Ik voel ook meer voor Montes. Naast Boscagli, dan heb je een slager en een bouwer.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
en die Cesar Montes misschien ook, hem of Sanchez voor de centrum verdediger vacature
liever die Montes dan, heeft alle wedstrijden voor Mexico op het WK gespeeld, op de Gold Cup ook
Nog altijd beter dan een club zonder toekomstquote:
Betwijfel of Sangaré daar zin in heeft…quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:46 schreef PirE het volgende:
Forest staat weer aan de deur, nu voor Sangaré. Schijnt dat ze bereid zijn om de releaseclause van ¤37m te triggeren.
Wajooowwwwquote:Op vrijdag 1 september 2023 11:36 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan een club zonder toekomst
Er is toch altijd wel een kwaliteitsverdediger met interesse in CL voetbal. Na woensdag moet het met de sportieve nabije toekomst en een zak geld te regelen zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Nog 12 uur voor een verdediger.
Als er nu weer geen verdediger gehaald gaat worden..
Komt dat even goed uit , binnenkort beschikbaar https://www.nu.nl/media/6(...)ing-al-geregeld.htmlquote:
Het zal wel uitdagender zijn om voor het rechterrijtje te spelen in Engeland dan mee te doen voor het kampioenschap in Nederland en de CL in te gaan met PSV.quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:37 schreef tompsv18 het volgende:
Sangare toch naar Nottingham Forrest blijkbaar. Ze gaan de clausule van 37,5 mil aftikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |