Depay is behoorlijk productiefquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:02 schreef XDo het volgende:
Bergwijn is bij Ajax wat Depay in het Nederlands elftal is.
Wat zei hij?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:09 schreef Urquhart het volgende:
Youri Mulder zegt even waar het op staat
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat meisje is naar Excelsior toe
jorientje is een beetje seksueel gefrustreerd.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Misschien hadden ze dat meisje van Excelsior een kans moeten geven vanavond.
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:12 schreef Scorpie het volgende:
Klaassen laat nog open of hij weg gaat of niet.
Wat is het nouquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:13 schreef freaky40 het volgende:
Klaassen gaat dus nergens heen, en dat is maar goed ook.
Jorientje heeft een probleem met videospelletjes spelen hij knalt elk jaar een paar duizend euro in FIFA dat is pas gênant.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
jorientje is een beetje seksueel gefrustreerd.
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:02 schreef XDo het volgende:
Bergwijn is bij Ajax wat Depay in het Nederlands elftal is.
Alle nieuwe jongens er sowieso in.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:17 schreef Slobeend het volgende:
Hoe zou de basis er zondag dan uit zien ongeveer?
realistquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:20 schreef bbuddybb het volgende:
"Een aantal jongens speelt noodgedwongen mee, omdat de betere opties nog onderweg zijn."
Ik vind het wel heel makkelijk hoe Steijn zijn spelers zo makkelijk laat vallen tussen neus en lippen door.
Hij gooit ze echt onder de bus.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:20 schreef bbuddybb het volgende:
"Een aantal jongens speelt noodgedwongen mee, omdat de betere opties nog onderweg zijn."
Ik vind het wel heel makkelijk hoe Steijn zijn spelers zo makkelijk laat vallen tussen neus en lippen door.
'iedereen heeft het fantastisch gedaan, die aankopen waren helemaal niet nodig'quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:20 schreef bbuddybb het volgende:
Dat is niet zo netjes van de trainer nee.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:20 schreef bbuddybb het volgende:
En daarna nog vijf open deuren intrappenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij gooit ze echt onder de bus.
Hij had gewoon moeten zeggen dat er nu 18 man zijn die allemaal keihard moeten knokken omdat de concurrentie logischerwijs moordend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |